Én végig arra az állításodra reflektáltam, hogy a Patria 30 éve a semmiből kezdte, ami nem igaz. Úgyhogy csak nagy levegő és szúszá, mert nem én értetlenkedem itt.
Tesa!
Patria engem nem érdekelt ebben a kerekes Ejder Yalcin topickban.
Qrvára nem az volt a lényeg. Írhattam volna a pontosat, hogy 36 és fél, vagy 42, és kiguglizhattam volna, hogy az alapító keresztgyereke síelt e, és fiú volt e vagy lány, de a tökömtudjamertnemszámít. ;-)
A lényeg az volt, hogy 30 év sok idő, sok mindent lehet annyi idő alatt csinálni. Aztán én pont a Patriat írtam le a harminccal egy mondatban.
Oszt hogyé' adják a köveket a megkövezésemhez mister lexikális?
És miben változtat ez azon, hogy nekünk nincs kerekes gyártásunk kicsi könyvespolc?
Szóval ne haragudj már meg magadra, mert rám nincs miért!
Mi a rátóti fasznak? Kis példányszám nagy egy darabra jutó költség ár érték arányhoz képest. Nem kell kiszarni a spanyol viaszt újra.
Ez így tényszerűen nem igaz.
Egy gyárba egyszer kell beruházni, és igaz, hogy azt is fejleszteni kell néha, és törődni vele, de én csak a kerekesekre gondoltam, amiből több száz darab kell 100 féle variánsban. És ide a rozsdás bökőt ha 250 milla lenne darabja saját magunknak.
Szóval tegyél ide egy ilyen kisebb < nagyobb jelet vagy mi ez, és mondd azt szívedre tett kézzel, hogy minden honvédségi, kicsit is páncélozott, kerekes járművet olcsóbb megvenni külföldről, mint legyártani.
Nem az.
És akkor a szervizekről, utánpótlásról, upgradeokról, további beszerzésekről még nem is beszéltünk.
A más részekre gyakorolt hatásáról nem is beszéltünk. Az estleges majdani szoftverekről, optikáról, elektronikáról, a gazdaságra gyakorolt hatásáról, az itt elköltött fizetésekről, a tulajdonosi kör hasznáról nem is beszéltünk.
De ez egy fórum az interneten, sok karaktert elbír a virtualitás, még azt is ha valaki kiszarja (és nem feltalálja) a spanyol viaszt. ;-)