Annak idején, amikor még garis volt, a lapátok hibája miatt cserélni ill felújjítani kellett.Nem tilos, csak azt hazudják. Eladni tilos.
Mi van a hajtóművekkel?
Amúgy meg persze, hogy nem jön a ki nem fizetett alkatrész.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Annak idején, amikor még garis volt, a lapátok hibája miatt cserélni ill felújjítani kellett.Nem tilos, csak azt hazudják. Eladni tilos.
Mi van a hajtóművekkel?
Amúgy meg persze, hogy nem jön a ki nem fizetett alkatrész.
Nem tilos, csak azt hazudják. Eladni tilos.
Mi van a hajtóművekkel?
Amúgy meg persze, hogy nem jön a ki nem fizetett alkatrész.
1 Hajtóművrk garisok voltak.Ha nem ingyen akartunk volna mindent, akkor biztos jobban ment volna a szekér...
He?
1. Újra : Ha dobtunk volna lóvét a rendszerbe, akkor lett volna hajtómű... (bár nem emlékszem, hogy nagy mizéria lett volna a hajtóművekkel). Tudod: 17 év vergődés egy évi gripenköltségért.
2. Az áprilisi elkészülés meg ott bukik meg, hogy 10 hónapjuk volt a teljesítésre... az első kiszállítás meg november elején volt..
Tudom, hogy ingyen van hülyeséget beszélni, de azért nem kell visszaélned ezzel az alapjoggal...
(ráadásul az orosz még a svédekhez képest is csak térgyeplő ministráns a pénzáramoltatás terén)
Légyszives ne személyeskedj, inkább olvass. Az hasznos.Ha nem ingyen akartunk volna mindent, akkor biztos jobban ment volna a szekér...
He?
1. Újra : Ha dobtunk volna lóvét a rendszerbe, akkor lett volna hajtómű... (bár nem emlékszem, hogy nagy mizéria lett volna a hajtóművekkel). Tudod: 17 év vergődés egy évi gripenköltségért.
2. Az áprilisi elkészülés meg ott bukik meg, hogy 10 hónapjuk volt a teljesítésre... az első kiszállítás meg november elején volt..
Tudom, hogy ingyen van hülyeséget beszélni, de azért nem kell visszaélned ezzel az alapjoggal...
(ráadásul az orosz még a svédekhez képest is csak térgyeplő ministráns a pénzáramoltatás terén)
Ük vállaltákHmmm...honnan tudod hogy csak az ő hibájuk? Ne legyél ebben olyan biztos!
A 02-es oldalszámú MiG-29B repülőgép a 2005-ös repülőnapra történő felkészülés közben a levegőben kigyulladt.Ha nem ingyen akartunk volna mindent, akkor biztos jobban ment volna a szekér...
He?
1. Újra : Ha dobtunk volna lóvét a rendszerbe, akkor lett volna hajtómű... (bár nem emlékszem, hogy nagy mizéria lett volna a hajtóművekkel). Tudod: 17 év vergődés egy évi gripenköltségért.
2. Az áprilisi elkészülés meg ott bukik meg, hogy 10 hónapjuk volt a teljesítésre... az első kiszállítás meg november elején volt..
Tudom, hogy ingyen van hülyeséget beszélni, de azért nem kell visszaélned ezzel az alapjoggal...
(ráadásul az orosz még a svédekhez képest is csak térgyeplő ministráns a pénzáramoltatás terén)
Nofene... mégiscsak volt hozzá hajtómű? (akkoriban az jött le a sajtóban, hogy épp a javításról visszajött hajtómű miatt verte oda magát)A 02-es oldalszámú MiG-29B repülőgép a 2005-ös repülőnapra történő felkészülés közben a levegőben kigyulladt.
Ennek oka az utánégető tér silány hegesztési varratainak elrepedése miatt bekövetkező robbanás
volt.
Jah... november + 10 hónap = szeptember.2 Ők vállalták így.
Az még fontosabb, hogy értsd is meg, amit olvasol.Légyszives ne személyeskedj, inkább olvass. Az hasznos.
Hát a stílus maga az ember. Ez mindíg igaz marad. Látom a tényeket nem kedveled, így magam részéről a veled való vitát befejeztem. A MiG hajtómű esetében saját magadat cáfolod, hogy a javításból visszajött volt minőségileg problémás. Írhattam volna példaként a kompresszor lapátok szegecseivel való gondokat is.Nofene... mégiscsak volt hozzá hajtómű? (akkoriban az jött le a sajtóban, hogy épp a javításról visszajött hajtómű miatt verte oda magát)
Jah... november + 10 hónap = szeptember.
Az még fontosabb, hogy értsd is meg, amit olvasol.
Az eleje molni-jellegű picsogás, úgyhogy ugorjunk...A tényekkel viszont egyelőre Te állsz hadilábon. Korábban:Látom a tényeket nem kedveled
Ergo a teljesítés megvolt...Soha nem szállítottak időben semmilyen alkatrészt. Semmilyen javítási megrendelést nem tartottak be. Lásd MIG-29 hajtóművek
Kompresszorlapátok szegecsei? Nem akarsz Te egy kicsit túl nagyot mondani? Kompresszorban ritka a szegecs...szerintem.Írhattam volna példaként a kompresszor lapátok szegecseivel való gondokat is.
Az a hajtomu egy rovid uzemideju tipus volt. Idovel fejlesztettek rajta, csak minket ez erdemben mar nem erintett.fenntartom, véleményem, hogy az Orosz felek, drágán
Azota nem titok, hogy a megrendelesek elmaradasa miatt akadozott a szallitas.és kiszámíthatatlan módon végzik a szállításaikat.
Az igazság valahol a két álláspont között keresendő szerintem (csak a barátunk úgy kezdte el lefesteni a mesét, ahogy nem volt igaz)Azota nem titok, hogy a megrendelesek elmaradasa miatt akadozott a szallitas.
Ez egy értelmes stílusú komment. Ha valamiben nincs igazam és azt te jobban látod akkor azt írd le normális, lehetőleg ne "He" kezdetű mondattal. Hidd el a felvilágosításodat meg is fogom köszönni.Az igazság valahol a két álláspont között keresendő szerintem (csak a barátunk úgy kezdte el lefesteni a mesét, ahogy nem volt igaz)
Az biztos, hogy ránk jellemző, hogy mindent ingyen, vagy olcsóbban akarunk tőlük megkapni (honvéccségi beszerzések esetén. Tekintve, hogy létezett/létezik egy olyan irányvonal, ami a meglévő technika üzemeltetését próbálja ellehetetleníteni felsőbb körökben), ellentétben például a nyugati árakkal szemben sosincsenek fenntartásaink.
Emellett persze az is elképzelhető, hogy a megzuhant kapacitással / emberhiánnyal megáldott üzemek (esetleges felsőbb utasításra) a „barátibb” országok megrendeléseit hamarabb teljesítették, mint egy kvázi ellenséges államét. Vagy csak „ukrán” mentalitással a bezsebelhető lóvé reményében túlvállalták magukat.
Köszönöm a felvilágosításod.Az a hajtomu egy rovid uzemideju tipus volt. Idovel fejlesztettek rajta, csak minket ez erdemben mar nem erintett.
Azota nem titok, hogy a megrendelesek elmaradasa miatt akadozott a szallitas.
Én már tudni vélem, hogy 500 db Jeep Wranglert veszünk futár- és szolgálati célra! Azt kéne megnézni, miben van Truméknak érdekeltségük. Na, azt veszünk.
Ja, megvesszük Csingacsguk, Unkasz, Magua és Winnetou összes megmaradt tomahawkját!!Tomahawkokat veszünk?
Google fordítóval. Sajnos a szláv nyelvek nem nagyon megy neki. A lényeg hogy szerbia a gazelle helikoptereket az airbussal közösen? kívánja modernizálni. A lényeg hogy saját gyártású atgm et rak fel rá. Új modernizált maljutkát és optikai irányítású pauk. Ez azért lényeges mert a Mihukra is állítólag ezt a rendszert tervezik????
A szerződés aláírásával a vásárlás többcélú helikopter H-145m Airbus elkötelezett az Aviation Intézet a készülék egy regionális szolgáltató központ Gazelle helikopterek. Ennek részeként az elrendezés is lehetséges, hogy egy bizonyos számú Gazela hogy más fegyvert kap része az elektronikus berendezések és a H-145m, ha ezt kérik. Gazella a hadsereg Szerbia használt képzés és gyakorlat, könnyű szállítás, kapcsolattartás, és a könnyű harci helikopter, amelyet elsősorban a páncéltörő harcban. Maradni karok további 20 évig, meg kell modernizálni, hogy kellett volna kezdeni, mielőtt az összes tükör a pilótafülkében korszerűsítése és integrálása az új rendszerek navigációs és kommunikációs, valamint alkalmazkodás a kabin használata szemüveg éjszakai repülő (NVG). Hosszú fegyveres változatok mellett az új elektronikai berendezés szükséges, és egy új kifinomult fegyvereket, mint például az új T5 Maljutka2 irányított rakéták és rakétákat Pauk. A két vegyes (MHE 119. és 890. SHP) és az egyik Anti Armor helikopter századnál (714. Pohe) most már lehet kiszámítani, hogy körülbelül 15 és 18 példa a kiviteli alakok HO-45 (HO-helikopter általános), Hi-42 CERA (Hi - felderítő helikopter), HN-42M GAMA (HN - helikopter éles) és HN-45M GAMA (HN - helikopter fegyver). Becslések szerint körülbelül 40 Gazela helikopter van az RV-ben és a PVO-ban
Este rákeresek. Egy youtube video alatt találtam linkben. Amolyan Zord féle/HTK féle csatornához tudnám hasonlítani. De van forrás róla szerb (haditechnikai) oldalon is. A youtube video gazele gamma (Maljutka-2 Pauk) tudsz rákeresni.Ez melyik cikk? Belinkelnéd? Előre is köszönöm.
Valószínűleg ez az a youtube oldal:Este rákeresek. Egy youtube video alatt találtam linkben. Amolyan Zord féle/HTK féle csatornához tudnám hasonlítani. De van forrás róla szerb (haditechnikai) oldalon is. A youtube video gazele gamma (Maljutka-2 Pauk) tudsz rákeresni.