A legyártott/nagyjavított és "ládában" vagy tehergépen "lábon" szállított gépek azok komplettre szerelt gépek, és csak annyira szerelik szét őket, amennyi kilóg a szállítási mérethatárból. Mikor Indiába szállítottuk az eladott MiG-21U gépeket, akkor csak az előre hosszan kilógó pitotcsövet, a szárnyakat és a vízszintes vezérsíkokat szerelték le, a törzs kapott egy vendégfutó-készletet, a megbontott csöveket/kábelcsatlakozásokat lezárták és így lett a gép beládázva. A belső berendezések, rendszerek viszont készre voltak szerelve és csomagolás előtt végrehajtották a rendszerpróbákat, berepüléseket, finomszabályzásokat. A mostani Mi-24 nagyjavításnál is a gépeket komplettre szerelték, rendszerpróbázták és beszabályozták, berepülték, csak ezután szedték szét tehergép-szállítási méretre (ha mondjuk egy 2-300km-re lévő bázisra kellett volna elszállítani, akkor mentek volna értük a személyzetek, végrehajtották volna az átvételi berepülést, aztán tankolás és irány haza szárnyon, mint anno a PG-ből Szentkirályszabadjára). Ha megnézed az érkezésükről készült fotókat, videókat, csak a szárnak, forgószárny-lapátok és a faroklégcsavar lapátjai voltak leszerelve (meg talán még a rotoragy?), így befértek a Ruszlanba, de a sárkányban egyébként minden fedélzeti rendszer és berendezés komplett volt. Szóval a nagyjavítás/gyártás utáni szállítás nem totális szétszerelést jelent, a nagyjavításnál pl. minden csavarral oldható alkatrész/berendezés ki van szerelve, a berendezések szakműhelyekben szétszerelve és alkatrészenként javítva, felületvédelmezve (ha kiesnek a tűrésből akkor az adott alkatrészek cserélve), összeszerelés után próbapadon ellenőrizve és beszabályozva, + ha szegecselt lemez, törzskeret, bekötő bak/csomópont, borda stb. kopott, sérült, korrodált, akkor azokat is lefúrják és újat szegecselnek a helyére. A nagyjavítás az több-százezer alkatrész felülvizsgálatát /javítását/cseréjét jelenti, az összes csavar és alátét, a szétszerelt hajtóművek és hajtáslánc minden alkatrésze, radar, kerekek és futóművek, szivattyúk, hidroakkumulátorok, szervók, munkahengerek, szelepek, katapultülés, rádió és rádióiránytű, célzórendszer és fegyverzeti felszerelések, csővezetékek és csatlakozóik, kábelrendszer, stb.. Ez nagyságrendekkel nagyobb megbontást jelent mint az egyszerű szállításra történő szétszerelés.