@Aladeen
Nemtom miért,de se képet,se linket nem lehet belinkelni búr honlaprol.
A Denel partnereket és ügyfeleket keresett egy új generációs Rooivalk kifejlesztéséhez,
amely az ügyfélországokban is gyártható-2021es Denel nyilatkozat.
Mint irtam,a saját gépeiket modernizálták,de a hajtáslánc maradt a régi.Az exportra hirdetett változat kaphatja a régi Makila1 hajtómű + 4 lapátos motor láncot,de kaphatja a mi H225M Makila 2+ 5 lapátos rotor,vagy a kettő kombinációját,illetve RTM322 hajtóművel is kombinálható (érdekes,hogy a GE T700ast nem emlitik,de valószinűleg azzal is)..A saját gépeik modernizált elektronikáját a (dél afrikai-megvették a néhai Atlas elektronikot és a Kentron elektronikai részlegét)
Hensoldt csinálta,gyártható európában-de izraeli Elta elektronikáva,vagy bármilyen keverékkel rendelhető.
Fegyverzet alapbol a Mokopan,Ingwe,és a
Spike,Érdekesség,hogy a Mokopant szintén a vásárlónál való helyi gyártással is kinálják (és egy igen nagy teljesitményű cucc).De amcsi (Hellfierevel volt próbalövészet),török,franci,orosz ATGM is integrálható.Jelenleg integrálva van rá a Mistral és a Darter IR légiharc célra,de bármilyen MANPAD,vagy rövid hatótávú AAM is,elbirja.
Mivel nálunk nincs már PG,gyártani helyben nem tudnánk.IAR vagy a PZL azonban igen.Terven kivűl semmi nem jönne Dél Afrikábol,Makila 2+5 lapátos H225M hajtásláncal ponthegy illeszkedne a rendszerünkbe (bár a Denel szerint az általuk modernizált 4 lapátos régi hajtáslánc sokkal strapabiróbb,hosszabb élettartamú és kevesebb karbantartást igényel-aerodinamikailag meg nem marad el sokkal az 5 lapátostol.Nemtom,ezt szakemberek itéljék meg,próbálják ki).
Szóval amit hülyeségből felvetettél,az valójában egy reális opció,ami illeszkedik a megrendelt H225 gépeinkhez.......És teljes egészében europai kivitelezéssel,egy csavar nem kell,hogy Dél Afrikábol jöjjön.