3 hajtómű, problémás fejlesztés (itt is volt szó róla valahol- kompozit burkolat miatt netán), de ettől függetlenül a technikai adatok nem rosszak. Mondjuk a 3 tonnás belső terhelésen kicsit néztem. Érdekes, ha most olyan kategóriájú helikoptert szeretnénk, mint ami most van, akkor NH90, Cougar környékén kellene szétnézni s leginkább az előbbi ugye még jóval drágább is. Ami az összeget illeti, abba bele kellene férjenek a szállító repülőgépek is, tehát ha darabszámra így nem is, de összegre sok.denilend said
<p class="new-blogpost-comment-notice">Komment ehhez a hírhez: Nemzeti konszenzus a helikopter- és szállítórepülőgép-képességről - Videóval frissítve
AW-101-ről mi a véleményetek? Egy darab kb. 21 millió USD. Az azt jelenti, hogy 20 darab kb. 90 milliárd forint. Az sok vagy megérné az árát?
wolfram said
<a title="Profile" rel="nofollow">denilend</a>
Nekem tetszik, de elég sok vele a gond, mint megtudtam:
http://htka.hu/2012/09/02/jol-halad-a-csodor-hajtomuvenek-tesztelese/
<a title="Profile" rel="nofollow">luperator</a>
"Mondjuk a 3 tonnás belső terhelésen kicsit néztem."
6 tonna az, nem 3.http://www.agustawestland.com/sites/default/files/brochures_new_product/Brochure%20AW101%20Utility.pdf![]()
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..