Hehe!
Az LHSN egy híresen fanyalgó társaság. Ha meg
@kelepisti infóira alapoznak posztot, akkor meg tessék elképzelni a dolgok hitelességét.
A blogposztban leírt negatív dolgok nagy része vagy már részben cáfolva, vagy árnyalva lettek.
A Mi-17-esek 2026-ig tartó üzemben tartását fingom sincs, hogy honnan képzelődte be a "sokat látott" blogger.
Sosem volt ilyen terv. Hivatalosan 2024 volt megadva, mint kikoppanási dátum. Az a vicces, hogy le is írja, hogy 7 év, vagy 2000 repült óra. Utóbbit be lehet osztani, előbbit viszont nem. Nálam a 2017 + 7év - akárhogyan is számolom - mindig 2024-re jön ki.
Alapvetően nagyjából minden tervszerűen alakul, még ha van is némi (pár hónap) csúszás a H225M-ek szállításában. Egy ilyen ügy miatt viszont értelmetlen bármilyen áthidaló megoldást kitalálni. Semmilyen képesség nem vész el. Hogy van egy átmeneti időszak, amikor esetleg korlátozódik pár hónapra a működés - értsd: a légimentésben csak a H145M vesz részt -, amiatt ne akarjunk már emberek fejét követelni.
Van azért egy rész, ami a fanyalgáson túl tényleg elgondolkoztató. Mégpedig pilótaképzést érintő rendelkezésre állási gondok.
A H145M problémákrol már hallottuk a tényleg hiteles forrásunk (
@tindalos ) belsős infóját, hogy nincs tragikum.
A Zlinek és a Mókusok helyzetét viszont érdemes tanulságként végiggondolni.
A posztot be- "szomorú", és "dühös" lájkolók közül kik azok, akik azt gondolják a 12 gépes L-39NG rendelésünk túl sok?
Csak mert érdemes lenne a fentiek tudatában elgondolkodni pár dolgon!
Van 2 Mókusunk, meg összesen 8 db Zlin-ünk. A Zlint használja az ÖSSZES pilótánk (merev szárnyúak, és forgószárnyasok is) alapképzésre. A Mókusokat meg a helikopter vezetők.
Egész biztos, hogy ennyi nem lesz elég. Nem lehet, hogy a 12 gépes NG flottát már a rossz tapasztalatok figyelembevétel rendelték meg?
A kérdés költői....
@ravenlord : Te meg nem adod fel, ugye?