Ha 45 tonna,akkor nagyon korlátozottan használható csak terepen,4 tengely is kormányzott,ha jól látom,mivel betyáros az önúlya,és nem billencs,hogy az élete felét minimum rakomány nélkül,vagyis a maximális súly kb 30-40%- án futja,így az üzemeltetési,karbantartási költségek,szervíz,alkatrész igény is csücskös lesz,gumiabroncsok rövid életűek lesznek.
A 13-15 tonna önsúlyú 4 tengelyes tgk-k,rakottan 34-36 tonna körül vannak,és nagyon könnyen megfekszenek homokban,sárban,egy 20 perces zápor után, mezőn,szántóföldön kakukk lehet könnyen,láncos kellene nekünk, sok.
Harcászatilag mennyire költséghatékony egy ilyen, valami rakétás cucchoz képest, ami pontos, ès ellő 40km-re?
Ami rakétás,és eddig el lő,az jóval nagyobb malacot lő nem,ez ,ha jól emlékszem,kb 11kg lőszerrel operál?
Vagy az a nem irányított lőszer,az irányított kisebbet pukkan?
A 13-15 tonna önsúlyú 4 tengelyes tgk-k,rakottan 34-36 tonna körül vannak,és nagyon könnyen megfekszenek homokban,sárban,egy 20 perces zápor után, mezőn,szántóföldön kakukk lehet könnyen,láncos kellene nekünk, sok.
Harcászatilag mennyire költséghatékony egy ilyen, valami rakétás cucchoz képest, ami pontos, ès ellő 40km-re?
Ami rakétás,és eddig el lő,az jóval nagyobb malacot lő nem,ez ,ha jól emlékszem,kb 11kg lőszerrel operál?
Vagy az a nem irányított lőszer,az irányított kisebbet pukkan?