Ez pl a Merkavában is igy van.És mivel mindkét oldalt van üzemanyag,a járgány még vissza tud vonulni."Az üzemanyag tartályokat a küzdőtér két oldalára, a jármű külső oldalpáncéljára szerelték fel, meggátolva, hogy robbanás esetén a tűz a küzdőtérben égési sérülést okozhasson
Ez szinte minden komolyabb harcjárműnél igy van.Harcjármő motork meg általában kényszer olajzásuak,és van külön olajtartályuk.Akár ki is lukadhat a karter,akkor is van egy darabig olajzás.Ráadásul ez egy munkagépmotort kap.Azoknak meg nem 20ezer km az olajcsere intervallumuk.A NATO STANAG 4659 szerinti maximális akna elleni védelem miatt a motor és az erőátviteli berendezések olajcseréjét azonban csak azok kiemelését követően lehet végrehajtani, mivel a haspáncélon semmilyen szerelő-, vagy leeresztőnyílás nem található.
Minnél komplexebb egy elektronikus rendszer,annál tovább tart a felállása.
Abramsnak példul máig van még sima optikai célzótávcsöve.Valószinüleg ennek is lesz.Pk és az irányzó műszerei meg eleve biztositanak néminemű redundanciát.
Hogy milyen lesz a gép,majd a gyakorlatban kiderül.Eleinte biztos,hogy lesz vele probléma.Reméljük,hogy aztán jol kiforrja magát.