[HUN] KF41 Lynx / Hiúz

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

arcas

Well-Known Member
2013. március 20.
7 311
24 742
113
A korábbi videókból már ismert képkockák kiegészitve néhány érdekes részlettel és tesztel.

Various test scenarios:
  1. ADS on a test rig within a firing range defeating an anti-tank guided missile (ATGM). The warhead does not ignite and the ATGM is destroyed before the impact. Sensors are not influenced by objects nearby.
  2. ADS and Rheinmetall’s ROSY (Rapid Obscuring System) installed on a test rig in a desert like environment. Before the RPG is fired, ROSY produces n instantaneous, large-area, multispectral interruption of the line of sight.
  3. ADS on TPz Fuchs with multiple RPG shots, shown in different perspectives.
  4. Rheinmetall Defence systems installed on an armored truck cabin: ADS hard-kill system defends against ATR/ATGM, ROSY breaks the line of sight and the weapon station is then directed into the bearing of the threat.

Érdekességek még itt...
 

beat

Well-Known Member
2012. január 25.
1 087
2 636
113
Úgy látszik, hogy felgyorsul a lynx szállítása :D
n%C3%A9vtelen-png.4087060


Forrás: https://www.facebook.com/groups/htmf2/permalink/1501068480370234
Míg a fórumozók örvendeznek, addig a gyárban folyamatos a munka. ;) Másrészt futószalagon megy a termelés - gondolom, amikor egy elkészül, addigra már a többi is bizonyos készültségi fokban van.
Nekem még mindig fura kicsit, hogy 2029-ig elhúzódik a gyártás. De az is benne lehet, amit egy HTKA podcastban mondtak más kapcsán: üzemidő tartalék szempontjából sem jó, ha mindennek egy éven belül járna le a garanciális/javításközi ideje. Ezért nem lehet mindent egy éven belül idehozatni.
 

Aladeen

Well-Known Member
2021. július 17.
22 187
43 289
113
Míg a fórumozók örvendeznek, addig a gyárban folyamatos a munka. ;) Másrészt futószalagon megy a termelés -
Ezt rosszul tudod - totál kézműves összerakás folyik, semmi "futószalag"!

gondolom, amikor egy elkészül, addigra már a többi is bizonyos készültségi fokban van.
Nekem még mindig fura kicsit, hogy 2029-ig elhúzódik a gyártás. De az is benne lehet, amit egy HTKA podcastban mondtak más kapcsán: üzemidő tartalék szempontjából sem jó, ha mindennek egy éven belül járna le a garanciális/javításközi ideje. Ezért nem lehet mindent egy éven belül idehozatni.
A Skyrangerhez is kelleni fog vagy 2-4 tucat alváz - az majd fél-egy éves termelésük. Ezenkívül valamilyen kisebb export-széria is becsúszhat...
 

beat

Well-Known Member
2012. január 25.
1 087
2 636
113
Ezt rosszul tudod - totál kézműves összerakás folyik, semmi "futószalag"!
A Skyrangerhez is kelleni fog vagy 2-4 tucat alváz - az majd fél-egy éves termelésük. Ezenkívül valamilyen kisebb export-széria is becsúszhat...
Lehet, hogy az összerakás kézműves, de kizárt, hogy amikor végeznek egyel, akkor állnak neki minden alkatrészt legyártani az újabbhoz.
Másrészt bizonyos szakik a futóműhöz értenek, mások a toronyhoz, stb, és már emiatt is generálódik egy munkabeosztási ütemezettség.
 

Aladeen

Well-Known Member
2021. július 17.
22 187
43 289
113
Lehet, hogy az összerakás kézműves, de kizárt, hogy amikor végeznek egyel, akkor állnak neki minden alkatrészt legyártani az újabbhoz.
Másrészt bizonyos szakik a futóműhöz értenek, mások a toronyhoz, stb, és már emiatt is generálódik egy munkabeosztási ütemezettség.
A legutóbb infó szerint 10 darab jön idén - szóval van egy jelentős csúszás. A Németországból várt 46 darab jelentős része is várhatóan itt készül el a zalai üzemben, ami logikus is lenne, mert helyben tudnák betanítani a szakikat és maga gyár rövidesen készen is fog állni erre. Szóval simán lehet hogy áthozzák a félkész járgányokat itteni befejezésre...
A teljes ütemű (45-50/év) gyártást most már 2024-re mondják, pedig ez korábban 2023 volt.

Szóval legalább féléves csúszás van minden területen, de egy ekkora projektnél Coviddal együtt ez még elfogatható, érthető...
 

beat

Well-Known Member
2012. január 25.
1 087
2 636
113
A legutóbb infó szerint 10 darab jön idén - szóval van egy jelentős csúszás. A Németországból várt 46 darab jelentős része is várhatóan itt készül el a zalai üzemben, ami logikus is lenne, mert helyben tudnák betanítani a szakikat és maga gyár rövidesen készen is fog állni erre. Szóval simán lehet hogy áthozzák a félkész járgányokat itteni befejezésre...
A teljes ütemű (45-50/év) gyártást most már 2024-re mondják, pedig ez korábban 2023 volt.

Szóval legalább féléves csúszás van minden területen, de egy ekkora projektnél Coviddal együtt ez még elfogatható, érthető...
SzVSz a szakiknak, lényegében a teljes hazai gyártócsapatnak már a kinti gyárban kellene lennie, hogy a meglévő gyártás mellett tanulják meg a feladatokat. Ne pedig egy teljesen szűz hazai gyárban tébláboljanak.
Ha a teljes ütemű gyártás 2024-re összejön, akkor elvileg hamarabb is kész lehetne a 200+ darab mint 2029. A specializált változatok ezen biztosan lassítani fognak. Talán az sem lett volna (vagy lenne?) haszontalan, ha odakint elkészül a Skyrangeres, vagy bármilyen speciális változat 1-2 példánya mintának.
 

krisss

Well-Known Member
2014. február 21.
30 479
132 076
113
SzVSz a szakiknak, lényegében a teljes hazai gyártócsapatnak már a kinti gyárban kellene lennie, hogy a meglévő gyártás mellett tanulják meg a feladatokat. Ne pedig egy teljesen szűz hazai gyárban tébláboljanak.
Ha a teljes ütemű gyártás 2024-re összejön, akkor elvileg hamarabb is kész lehetne a 200+ darab mint 2029. A specializált változatok ezen biztosan lassítani fognak. Talán az sem lett volna (vagy lenne?) haszontalan, ha odakint elkészül a Skyrangeres, vagy bármilyen speciális változat 1-2 példánya mintának.
A speciális változatok még erősen tervezőasztalon vannak csak.
 

Aladeen

Well-Known Member
2021. július 17.
22 187
43 289
113
SzVSz a szakiknak, lényegében a teljes hazai gyártócsapatnak már a kinti gyárban kellene lennie, hogy a meglévő gyártás mellett tanulják meg a feladatokat. Ne pedig egy teljesen szűz hazai gyárban tébláboljanak.
Ha a teljes ütemű gyártás 2024-re összejön, akkor elvileg hamarabb is kész lehetne a 200+ darab mint 2029. A specializált változatok ezen biztosan lassítani fognak. Talán az sem lett volna (vagy lenne?) haszontalan, ha odakint elkészül a Skyrangeres, vagy bármilyen speciális változat 1-2 példánya mintának.
Ha minden igaz az RM kinti üzeme alig várja hogy megszabaduljon ettől a feladattól és Zalába tegyen mindent ami Lynx-gyártás.
Arr én is kíváncsi leszek mikor jonnek az első speciális feldatkörű változatok. Szerintem 1-2 prototípus legkésőbb 2024-ben csak elkészül - valamin csak kell tesztelni...
 

Aladeen

Well-Known Member
2021. július 17.
22 187
43 289
113
A speciális változatok még erősen tervezőasztalon vannak csak.
ezeket inkább a végére hagyják?
2024-re valamelyikből azért lesz szerinted prototípus?

Pl. egy torony nélküli sebesül szállítót összerakni biztos nem bonyolult - bár nem is legfontosabb változat...
 
  • Tetszik
Reactions: Tumpek

krisss

Well-Known Member
2014. február 21.
30 479
132 076
113
ezeket inkább a végére hagyják?
2024-re valamelyikből azért lesz szerinted prototípus?

Pl. egy torony nélküli sebesül szállítót összerakni biztos nem bonyolult - bár nem is legfontosabb változat...
A bonyibb és fontosabb változatok vannak elől a sorban. A különböző parancsnoki szintű gépek mindegyike másik kommunikációs architechtúrát (titkosítási szintek, BMS kezelési szintek stb) ami mindegyik külön (még ha egymásra épülő) fejlesztés és az RM-nek nincs végtelen számú mérnöke hogy egyszerre minden verziót meg tudják oldani meg közben az összes többif egyéb fejlesztési projekt is fusson.
 

Aladeen

Well-Known Member
2021. július 17.
22 187
43 289
113
A bonyibb és fontosabb változatok vannak elől a sorban. A különböző parancsnoki szintű gépek mindegyike másik kommunikációs architechtúrát (titkosítási szintek, BMS kezelési szintek stb) ami mindegyik külön (még ha egymásra épülő) fejlesztés és az RM-nek nincs végtelen számú mérnöke hogy egyszerre minden verziót meg tudják oldani meg közben az összes többif egyéb fejlesztési projekt is fusson.
Melyik változatot láthatjuk szerinted legelőször szerinted? Melyik a legbonyolultabb?

Mechanikailag a parancsnoki és sebesültszállító tűnik a legegyszerűbbnek: torony helyére megy egy RCWS aztán kész. A belső felszerelés a macerásabb, azzal évekig el lehet szórakozni, mire minden klappol, megbízhatóan áramlik az infó. Ez nagyobb részt szoftveres melónak tűnik inkább...
Műszakilag, mechanikailag az aknavetős tűnik a legbonyolultabbnak: integrálni kell egy 120-as aknavetőt. Ha Ragnarok lesz, akkor kell valamilyen felnyíló tető, a dobogón álló töltőnek valamilyen védelem. SRAMS-ot is bele lehet szerkeszteni, akkor védettebb a személyzet talán. Én egy NEMO-szerű megoldásnak drukkolok: vagy azt vegyük meg vagy az RM és/vagy HDS rak össze egy ilyet.

Amúgy mi a különbség a felderítő és tüzérfelderítő között? A RM által publikált grafikákon mindekettőnek van egy árbócon kitolható optikája meg radarja, az egyiknek van tornya, a másiknak nincs. Nem lenne cél szerűbb ezt egy típussal kiváltani?
Miért nem tud az optikákkal, kamerákkal elég jól felszerelt a "sima" IFV változat felderítést végezni?
 

pöcshuszár

Well-Known Member
2019. március 21.
23 808
47 095
113
A bonyibb és fontosabb változatok vannak elől a sorban. A különböző parancsnoki szintű gépek mindegyike másik kommunikációs architechtúrát (titkosítási szintek, BMS kezelési szintek stb) ami mindegyik külön (még ha egymásra épülő) fejlesztés és az RM-nek nincs végtelen számú mérnöke hogy egyszerre minden verziót meg tudják oldani meg közben az összes többif egyéb fejlesztési projekt is fusson.
OK, de maga a parancsnoki gépek fizikailag megegyeznek. A különbség a belülre telepített rackes berendezésekben lesz. (Ezek nyilván nem itthon készülnek. )
Meg persze van némi szoftveres különbség is.
Ugyanakkor ez a dolog erősen túl van misztifikálva szerintem.
Ha a RM-nak van egy jól felépített alap rendszere (márpedig tudjuk, hogy van!), akkor gyakorlatilag modul és jogosultsági szinten kell csak konfigurálni az egészet. Ráadásul ezen rendszereket a géptől teljesen függetlenül is lehet fejleszteni, kint egy tesztasztalon, meg esetleg egy szimulátorban (ott főleg az UI-t).
Egy jó keretrendszerre egy jó civil példa a Synology szerver rendszere, a DSM. Ez egy Lynux alapú cél kiszolgáló rendszer, amelyiknek egy egészen jó grafikus kezelőrendszere van, és gyakorlatilag korlátlanul skálázható, és az egyéni igényekhez igazítható. Ugyanaz a rendszer fut a torrent kliens otthoni 2 lemezes média szerveren 4-6TB mérettel, mint a 300 lemezt is kezelni tudó nagyvállalati megoldáson. Ráadásul modul rendszerben akár megfigyelő kamerarendszer kiszolgálására is alkalmas.
Hogy milyen kommunikációs és kódoló rendszer van mögé kötve az nagyjából lényegtelen. Kb.: mint az, hogy milyen legyen a camo festése. :cool:
Ezzel csak arra akartam célozni, hogy a parancsnoki rendszerek Zalaegerszegre eső részét tök nyugisan le lehet gyártani előre, még ha a beltartalom még bingózás alatt is van.
 

Ocses

Well-Known Member
2018. szeptember 29.
6 690
15 228
113
OK, de maga a parancsnoki gépek fizikailag megegyeznek.
Mivel egyezik meg?

Az ifv-vel?
Mert a belseje biztos más.
Mint ahogy az összes változat.

Tudom itt sokan azt hiszik egy széket, hordágyat vagy monitorokat, számítógépeket plusszban berakni nem nagy kunszt. Csak odarakom. Felcsavarozom.

De èn is láttam olyat, hogy egy kabrióra a kinyíló vaszontetőt hónapokig! tervezték,teszteltek,nyitogattak,álló helyben,menet közben.

Nem 1-2 mèrnök. Ès látták már hasonlót. De hónapok tervezése, tesztelése,áttervezese, tesztelèse kellett ahhoz hogy jól működjön.
Ès azt mondják rá ezzel nagy hiba nem lessz.
Nem kell majd visszahívni.

Úgyhogy kb biztos vagyok benne, azért nem olyan egyszerű, ès nem olyan pikk-pakk, mire kialakítanak más típusokat.
 

Aladeen

Well-Known Member
2021. július 17.
22 187
43 289
113
Mivel egyezik meg?

Az ifv-vel?
Mert a belseje biztos más.
Mint ahogy az összes változat.

Tudom itt sokan azt hiszik egy széket, hordágyat vagy monitorokat, számítógépeket plusszban berakni nem nagy kunszt. Csak odarakom. Felcsavarozom.

De èn is láttam olyat, hogy egy kabrióra a kinyíló vaszontetőt hónapokig! tervezték,teszteltek,nyitogattak,álló helyben,menet közben.

Nem 1-2 mèrnök. Ès látták már hasonlót. De hónapok tervezése, tesztelése,áttervezese, tesztelèse kellett ahhoz hogy jól működjön.
Ès azt mondják rá ezzel nagy hiba nem lessz.
Nem kell majd visszahívni.

Úgyhogy kb biztos vagyok benne, azért nem olyan egyszerű, ès nem olyan pikk-pakk, mire kialakítanak más típusokat.
A parancsnoki változatok fizikai kialakítása annyira nem lehet bonyolult, inkább a szoftver és az infókommunikációs cuccok összehangolása tarthat sokáig...
 
  • Tetszik
Reactions: Catles

Aladeen

Well-Known Member
2021. július 17.
22 187
43 289
113
Hát azért nem teljesen
Egyébként az jól értem hogy kétféle parancsnoki változatról beszélünk: egy torony nélküli mobil harc álláspontról pl. zászlóalj-parancsnoknak illetve lesz szakasz vagy század parancsnoki jármű, ami egy IFV változat néhány plusz infokomm eszközzel.
Jól értem?
 
  • Hűha
Reactions: Kim Philby

pöcshuszár

Well-Known Member
2019. március 21.
23 808
47 095
113
Mivel egyezik meg?

Az ifv-vel?
Mert a belseje biztos más.
Mint ahogy az összes változat.

Tudom itt sokan azt hiszik egy széket, hordágyat vagy monitorokat, számítógépeket plusszban berakni nem nagy kunszt. Csak odarakom. Felcsavarozom.

De èn is láttam olyat, hogy egy kabrióra a kinyíló vaszontetőt hónapokig! tervezték,teszteltek,nyitogattak,álló helyben,menet közben.

Nem 1-2 mèrnök. Ès látták már hasonlót. De hónapok tervezése, tesztelése,áttervezese, tesztelèse kellett ahhoz hogy jól működjön.
Ès azt mondják rá ezzel nagy hiba nem lessz.
Nem kell majd visszahívni.

Úgyhogy kb biztos vagyok benne, azért nem olyan egyszerű, ès nem olyan pikk-pakk, mire kialakítanak más típusokat.
Úgy értettem a 2 különböző szintű parancsnoki jármű... :cool:
De azért egy PK/COM jármű kialakítása nem egy kvantumfizika.
Az általad említett kabriós dolog sokkal több buktatót rejt magában.
A komm. eszközök, szzerverek szabványos rack kialakításúak. Tehát már a beszállító szabványos méretben szállít (szerintem 19") . Az azokat tartó konzolokat, kereteket kábelvezetőket kell csak legyártani, meg persze előtte megálmodni, hogy hogy ne verd bele a fejed (nagyon! :)).
Szerencsére a mai TFT-k miatt már sokkal rugalmasabb mozgástere van a tervezőknek.
A legkomolyabb probléma a deszanttér légkondicionálása, valamint áramellátása lehet, de a Lynx alapból is rendelkezik aux. áramforrással, nagy méretű akkukkal, valamint légkondícionált is.
A modern SSD meghajtók miatt meg a rázkódás sem jelent problémát. (amellett, hogy kevesebbet is fogyasztanak persze.)
Jelzem, hogy a Gidrán tüzérségi felderítőit mi magunk szerszámoztuk fel úgy, hogy az Armcom emberei egyszer vettek méretet a járműről kint, és sikerült úgy beletervezni a cuccokat, hogy - állítólag - csak minimális változtatást igényelt a dolog a roham tempójú beszerelés alkalmával.

De mondok jobbat.
Egy berendezést legkönnyebben 3D tervezővel lehet megoldani.
A jármű csupasz belsejét bedigitalizálják (kézi lézer 3D szkennerrel), majd minden másik behelyezésre szánt eszközt is.
Gyakorlatilag a digitális térben azt és olyat terveznek, próbálgatnak amit akarnak. Ha meg készen vannak, akkor a protó darabokba elkészítik a berendezési tárgyak 3D printelt modelljeit. Ha minden fasz@, akkor mehet ki gyártásba a legenerált tervrajzok alapján.
Így gyakorlatilag leegyszerűsödik a dolog egy Ikeás konyhatervező szintjére. :cool:
 

Ocses

Well-Known Member
2018. szeptember 29.
6 690
15 228
113
Úgy értettem a 2 különböző szintű parancsnoki jármű... :cool:
De azért egy PK/COM jármű kialakítása nem egy kvantumfizika.
Az általad említett kabriós dolog sokkal több buktatót rejt magában.
A komm. eszközök, szzerverek szabványos rack kialakításúak. Tehát már a beszállító szabványos méretben szállít (szerintem 19") . Az azokat tartó konzolokat, kereteket kábelvezetőket kell csak legyártani, meg persze előtte megálmodni, hogy hogy ne verd bele a fejed (nagyon! :)).
Szerencsére a mai TFT-k miatt már sokkal rugalmasabb mozgástere van a tervezőknek.
A legkomolyabb probléma a deszanttér légkondicionálása, valamint áramellátása lehet, de a Lynx alapból is rendelkezik aux. áramforrással, nagy méretű akkukkal, valamint légkondícionált is.
A modern SSD meghajtók miatt meg a rázkódás sem jelent problémát. (amellett, hogy kevesebbet is fogyasztanak persze.)
Jelzem, hogy a Gidrán tüzérségi felderítőit mi magunk szerszámoztuk fel úgy, hogy az Armcom emberei egyszer vettek méretet a járműről kint, és sikerült úgy beletervezni a cuccokat, hogy - állítólag - csak minimális változtatást igényelt a dolog a roham tempójú beszerelés alkalmával.

De mondok jobbat.
Egy berendezést legkönnyebben 3D tervezővel lehet megoldani.
A jármű csupasz belsejét bedigitalizálják (kézi lézer 3D szkennerrel), majd minden másik behelyezésre szánt eszközt is.
Gyakorlatilag a digitális térben azt és olyat terveznek, próbálgatnak amit akarnak. Ha meg készen vannak, akkor a protó darabokba elkészítik a berendezési tárgyak 3D printelt modelljeit. Ha minden fasz@, akkor mehet ki gyártásba a legenerált tervrajzok alapján.
Így gyakorlatilag leegyszerűsödik a dolog egy Ikeás konyhatervező szintjére. :cool:
Nem annyira a pk-ra gondoltam. Mindenre.


Nem az a nagy dolog hogy beleférjen a belsejèbe. :eek: :eek::eek:
Azt azért egy papírral,ceruzával szögmèrővel meg lehet oldani.

Szerinted miért kell több èv autóiparban prototípustól a széria gyártásig?:eek:

Holnap majd írok hosszabban.
 

pöcshuszár

Well-Known Member
2019. március 21.
23 808
47 095
113
Nem annyira a pk-ra gondoltam. Mindenre.


Nem az a nagy dolog hogy beleférjen a belsejèbe. :eek: :eek::eek:
Azt azért egy papírral,ceruzával szögmèrővel meg lehet oldani.

Szerinted miért kell több èv autóiparban prototípustól a széria gyártásig?:eek:

Holnap majd írok hosszabban.
Igen, csak itt nem az autóiparról beszélünk. Nézd meg, hogy az ausztrálok mennyi idő alatt rakták össze a Lynx alapú support gépet.
Az általad említett kabrió verzióban van egy tök bonyolult mechanika, aminek 10.000 nyitásra is bolondbiztosan kell nyílnia. Lenyitva szélállónak kell legyen. Felzárva esőállónak. Mindemellett a különböző választható belső designoknak is.meg kell feleljen, miközben nem változtathatja meg jelentősen a kocsinalaktényezőjét. Mindezt akár többtízezer példányban konstans minőségben fillérre kiszámított gyártási költségek mellett.
Ebből egy harcjálműben semmit nem kell figyelembe venni.
Ezen variációk jelentősen nem befolyásolják a teljesítményt (mi több javít rajta torony hiánya), a géptől elektromosan és hűtési kapacitás szempontjából kér csak többet.
Hja és mindezt korlátozott használat mellett, és igen durván leszabályozott felhasználói környezetben.
A jelentős problémákat
  • a skyrangeres (integrált kurv@drága torony),
  • az aknavetős (szűk beltér, maximalizálandó hordozható gránát mennyiség mellett, jelentős hátrarúgási csillapitasi ivény) ,
  • a felderítő ( a külső árbóc stabilitásának problémái, miközben a Lance torony még ugyan úgy megvan) .
De biztos nem a parancsnoki/COM.
Ott a problémát még a szoftveres integráció jelentheti majd. De ahogy mondtam, azt nem hinném, hogy hátráltatja az egerszegi gyár termelését. Az biztos, hogy évekig ellesznek az IFV-k legyártásával is.
 
  • Tetszik
Reactions: Catles