Gondolom azért, hogy kiférjen a vezető gond nélkül.![]()
![]()
Jobbról balra az egész tornyot.
Pl. a vezető búvónyílása át lesz szerkesztve elvileg, mert a löveg nem forgatható ha az nyitva van.
Nem érted. Az eredeti elrendezésben kifért. Az újban nemGondolom azért, hogy kiférjen a vezető gond nélkül.
Ha a miénk az új, akkor pont azért van fordítva döntve a lemez a torony elején, hogy legyen hely.Nem érted. Az eredeti elrendezésben kifért. Az újban nem
Bazz ott virít a sofőr feje felett a seoss optika a miénken. Az eredeti ausztrálon nincs ott semmi vagyis ki tud mászni vàltoztatás nèlkül. A miénken meg nem.Ha a miénk az új, akkor pont azért van fordítva döntve a lemez a torony elején, hogy legyen hely.
Nem az optika melletti döntött rész esik a vezető fejéhez?Bazz ott virít a sofőr feje felett a seoss optika a miénken. Az eredeti ausztrálon nincs ott semmi vagyis ki tud mászni vàltoztatás nèlkül. A miénken meg nem.
Bazz ott virít a sofőr feje felett a seoss optika a miénken. Az eredeti ausztrálon nincs ott semmi vagyis ki tud mászni vàltoztatás nèlkül. A miénken meg nem.
Bassza meg tényleg. Ezt nagyon benéztem, eszembe sem jutott, hogy ez nem tűnt fel valakinek a tervezőasztal mellett.Bazz ott virít a sofőr feje felett a seoss optika a miénken. Az eredeti ausztrálon nincs ott semmi vagyis ki tud mászni vàltoztatás nèlkül. A miénken meg nem.
Biztosan feltűnt, csak hamarabb készült el az új torony elrendezés, mint a test módosítása.Bassza meg tényleg. Ezt nagyon benéztem, eszembe sem jutott, hogy ez nem tűnt fel valakinek a tervezőasztal mellett.
![]()
Vajon elég félrecsúsztatva nyílóra alakítaniuk? Bàr az is vicces tervezgetés lesz.Bassza meg tényleg. Ezt nagyon benéztem, eszembe sem jutott, hogy ez nem tűnt fel valakinek a tervezőasztal mellett.
![]()
kőgatya inkább.A címe legyen kőtutaj.
![]()
![]()
Jelenleg a nyitott bűvóval való vezetéshez el kell fordítani a tornyot így.
Nem értem, az interneten található ausztrál lynx-eken is a bal oldalon van a vezető, de a tornyon az optika a másik oldalon van.Vajon az ausztrál változatban is a bal oldalon van a vezető? Ausztráliában bal oldali közlekedés van, ha az ausztrál tapasztalatok alapján lett a torony tükrözve, akkor nem lehet, hogy nekünk vissza kellene tükrözni?
Valami nem klappolt az eredeti ausztrál elrendezéssel ezért cserélték.Nem értem, az interneten található ausztrál lynx-eken is a bal oldalon van a vezető, de a tornyon az optika a másik oldalon van.
Az új fedő tengelyen elfordulós lesz mint T-72-esen vagy ezt még nem tudni?Valami nem klappolt az eredeti ausztrál elrendezéssel ezért cserélték.
Moduláris a gép, simán cserélhetsz konkrét fődarabokat. Az egerszegi gyárban folyamatosan egységesítve lesz a felszereltsége a gépeknek.Az új fedő tengelyen elfordulós lesz mint T-72-esen vagy ezt még nem tudni?
A már elkészült példányok is át lesznek alakítva utólag?
Ez elég nagy melónak igérkezik...
Bassza meg tényleg. Ezt nagyon benéztem, eszembe sem jutott, hogy ez nem tűnt fel valakinek a tervezőasztal mellett.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..