Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Gondolom azért, hogy kiférjen a vezető gond nélkül.
Jobbról balra az egész tornyot.
Pl. a vezető búvónyílása át lesz szerkesztve elvileg, mert a löveg nem forgatható ha az nyitva van.
Nem érted. Az eredeti elrendezésben kifért. Az újban nemGondolom azért, hogy kiférjen a vezető gond nélkül.
Ha a miénk az új, akkor pont azért van fordítva döntve a lemez a torony elején, hogy legyen hely.Nem érted. Az eredeti elrendezésben kifért. Az újban nem
Bazz ott virít a sofőr feje felett a seoss optika a miénken. Az eredeti ausztrálon nincs ott semmi vagyis ki tud mászni vàltoztatás nèlkül. A miénken meg nem.Ha a miénk az új, akkor pont azért van fordítva döntve a lemez a torony elején, hogy legyen hely.
Nem az optika melletti döntött rész esik a vezető fejéhez?Bazz ott virít a sofőr feje felett a seoss optika a miénken. Az eredeti ausztrálon nincs ott semmi vagyis ki tud mászni vàltoztatás nèlkül. A miénken meg nem.
Bazz ott virít a sofőr feje felett a seoss optika a miénken. Az eredeti ausztrálon nincs ott semmi vagyis ki tud mászni vàltoztatás nèlkül. A miénken meg nem.
Bassza meg tényleg. Ezt nagyon benéztem, eszembe sem jutott, hogy ez nem tűnt fel valakinek a tervezőasztal mellett.Bazz ott virít a sofőr feje felett a seoss optika a miénken. Az eredeti ausztrálon nincs ott semmi vagyis ki tud mászni vàltoztatás nèlkül. A miénken meg nem.
Biztosan feltűnt, csak hamarabb készült el az új torony elrendezés, mint a test módosítása.Bassza meg tényleg. Ezt nagyon benéztem, eszembe sem jutott, hogy ez nem tűnt fel valakinek a tervezőasztal mellett.
Vajon elég félrecsúsztatva nyílóra alakítaniuk? Bàr az is vicces tervezgetés lesz.Bassza meg tényleg. Ezt nagyon benéztem, eszembe sem jutott, hogy ez nem tűnt fel valakinek a tervezőasztal mellett.
kőgatya inkább.A címe legyen kőtutaj.
Jelenleg a nyitott bűvóval való vezetéshez el kell fordítani a tornyot így.
Nem értem, az interneten található ausztrál lynx-eken is a bal oldalon van a vezető, de a tornyon az optika a másik oldalon van.Vajon az ausztrál változatban is a bal oldalon van a vezető? Ausztráliában bal oldali közlekedés van, ha az ausztrál tapasztalatok alapján lett a torony tükrözve, akkor nem lehet, hogy nekünk vissza kellene tükrözni?
Valami nem klappolt az eredeti ausztrál elrendezéssel ezért cserélték.Nem értem, az interneten található ausztrál lynx-eken is a bal oldalon van a vezető, de a tornyon az optika a másik oldalon van.
Az új fedő tengelyen elfordulós lesz mint T-72-esen vagy ezt még nem tudni?Valami nem klappolt az eredeti ausztrál elrendezéssel ezért cserélték.
Moduláris a gép, simán cserélhetsz konkrét fődarabokat. Az egerszegi gyárban folyamatosan egységesítve lesz a felszereltsége a gépeknek.Az új fedő tengelyen elfordulós lesz mint T-72-esen vagy ezt még nem tudni?
A már elkészült példányok is át lesznek alakítva utólag?
Ez elég nagy melónak igérkezik...
Bassza meg tényleg. Ezt nagyon benéztem, eszembe sem jutott, hogy ez nem tűnt fel valakinek a tervezőasztal mellett.