Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Na segges képet már találtam
Na segges képet már találtam
Itt van a Váci honvédelmi nap jó sok képpel.
https://combatant.blog.hu/2024/04/15/vac_honvedelmi_nap#more18380809
A logisztikát megint agyon kéne ütni a személyi felszereléses bábu miatt...
Köszi! Sejtettem.Az egész jármű 1 tér, bent bárkibtud menni bárhová.
Mint korábban mondva volt: van egy kapcsolója a sofőrnek, amivel el tudja forgatni a tornyot vész esetén.Köszi! Sejtettem.
Csak annyira túl lett exponálva ez a búvónyílás kérdés, hogy gondoltam rákérdezek. Így nem érzem ezt olyan nagy problémának. Persze a sors mindig tud hozni olyan esetet, hogy ott, annak az egy embernek ez számít.
A toronykosár alatt/mellett ki tud menni a hátsó búvókon is.Mint korábban mondva volt: van egy kapcsolója a sofőrnek, amivel el tudja forgatni a tornyot vész esetén.
Harckocsikban pedig padlón is szokott lenne egy menekülő nyílás a vezetőnek - talán a Lynxen is van.
Akkor padlóra nem tettek?A toronykosár alatt/mellett ki tud menni a hátsó búvókon is.
Tudod vannak itt olyanfajta emberek akik szerint az baj, hogy menet közben egy német gépen nyitott búvónál baj, ha nem tud előre nézni a torony, de azzal semmi bajuk nincs, hogy pl a T-72-nél ugyanúgy jelen van ez a probléma, mert a T-72 orosz.Köszi! Sejtettem.
Csak annyira túl lett exponálva ez a búvónyílás kérdés, hogy gondoltam rákérdezek. Így nem érzem ezt olyan nagy problémának. Persze a sors mindig tud hozni olyan esetet, hogy ott, annak az egy embernek ez számít.
ki tudsz szállni a 72 esből ha a torony előrrenéz csak nem kényelmes. kivétel ha a cső koppon minuszon vanTudod vannak itt olyanfajta emberek akik szerint az baj, hogy menet közben egy német gépen nyitott búvónál baj, ha nem tud előre nézni a torony, de azzal semmi bajuk nincs, hogy pl a T-72-nél ugyanúgy jelen van ez a probléma, mert a T-72 orosz.
Be tudod magad préselni. Tudod nem véletlen, hogy eredetileg ERA sem került a cső mellé bal oldalra, hogy ne akadályozzon.ki tudsz szállni a 72 esből ha a torony előrrenéz csak nem kényelmes. kivétel ha a cső koppon minuszon van
Azér' az jobban nézne ki, ha a Gidránok helyett A7-es leo lenne ott...
Gyakorlat van Újdörögdön, facebookon találtam.
Igen, csak 10 van még átadva.Biztos csak 10 gidrán lett átadva, mert szinte minden képen is ott vannak?
Hát ezt hol találtad?
Kedvencem mikor a full poros lynxet lecsutakoljakHát ezt hol találtad?
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..