Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Na segges képet már találtam
Na segges képet már találtam
Itt van a Váci honvédelmi nap jó sok képpel.
https://combatant.blog.hu/2024/04/15/vac_honvedelmi_nap#more18380809
A logisztikát megint agyon kéne ütni a személyi felszereléses bábu miatt...
Köszi! Sejtettem.Az egész jármű 1 tér, bent bárkibtud menni bárhová.
Mint korábban mondva volt: van egy kapcsolója a sofőrnek, amivel el tudja forgatni a tornyot vész esetén.Köszi! Sejtettem.
Csak annyira túl lett exponálva ez a búvónyílás kérdés, hogy gondoltam rákérdezek. Így nem érzem ezt olyan nagy problémának. Persze a sors mindig tud hozni olyan esetet, hogy ott, annak az egy embernek ez számít.
A toronykosár alatt/mellett ki tud menni a hátsó búvókon is.Mint korábban mondva volt: van egy kapcsolója a sofőrnek, amivel el tudja forgatni a tornyot vész esetén.
Harckocsikban pedig padlón is szokott lenne egy menekülő nyílás a vezetőnek - talán a Lynxen is van.
Akkor padlóra nem tettek?A toronykosár alatt/mellett ki tud menni a hátsó búvókon is.
Tudod vannak itt olyanfajta emberek akik szerint az baj, hogy menet közben egy német gépen nyitott búvónál baj, ha nem tud előre nézni a torony, de azzal semmi bajuk nincs, hogy pl a T-72-nél ugyanúgy jelen van ez a probléma, mert a T-72 orosz.Köszi! Sejtettem.
Csak annyira túl lett exponálva ez a búvónyílás kérdés, hogy gondoltam rákérdezek. Így nem érzem ezt olyan nagy problémának. Persze a sors mindig tud hozni olyan esetet, hogy ott, annak az egy embernek ez számít.
ki tudsz szállni a 72 esből ha a torony előrrenéz csak nem kényelmes. kivétel ha a cső koppon minuszon vanTudod vannak itt olyanfajta emberek akik szerint az baj, hogy menet közben egy német gépen nyitott búvónál baj, ha nem tud előre nézni a torony, de azzal semmi bajuk nincs, hogy pl a T-72-nél ugyanúgy jelen van ez a probléma, mert a T-72 orosz.
Be tudod magad préselni. Tudod nem véletlen, hogy eredetileg ERA sem került a cső mellé bal oldalra, hogy ne akadályozzon.ki tudsz szállni a 72 esből ha a torony előrrenéz csak nem kényelmes. kivétel ha a cső koppon minuszon van
Azér' az jobban nézne ki, ha a Gidránok helyett A7-es leo lenne ott...
Gyakorlat van Újdörögdön, facebookon találtam.
Igen, csak 10 van még átadva.Biztos csak 10 gidrán lett átadva, mert szinte minden képen is ott vannak?
Kedvencem mikor a full poros lynxet lecsutakoljakHát ezt hol találtad?