Szerintem, ha ma veszed akkor 15 milla nem elég rá.6 milliárd forint? Az 15 millió Euro, kb egy Lynx ára...
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Szerintem, ha ma veszed akkor 15 milla nem elég rá.6 milliárd forint? Az 15 millió Euro, kb egy Lynx ára...
Inkább jobb akkor a bevételt nézni, az 139 mrd HUF volt. Ha 6 mrd egy LYNX, akkor az 23-nál többre nem jön ki. De ennél biztos kevesebb, mert más bevétele is van a cégnek.6 milliárd forint? Az 15 millió Euro, kb egy Lynx ára...
Akkor hogy akarsz az olaszoknak bedolgozni és teljesíteni a magyar megrendelést?Inkább jobb akkor a bevételt nézni, az 139 mrd HUF volt. Ha 6 mrd egy LYNX, akkor az 23-nál többre nem jön ki. De ennél biztos kevesebb, mert más bevétele is van a cégnek.
Akarok nem akarok ez zajlik. Idén ötöt, jövőre még 11-et alsó hangon lepörgetnek itthon a digóknak. Tavaly is bővült a cég létszáma, idén is nőhet.Akkor hogy akarsz az olaszoknak bedolgozni és teljesíteni a magyar megrendelést?
Nem az első néhány, magyar specifikációjú darab miatt írtam. Hanem mert te ezt szeretnéd:Akarok nem akarok ez zajlik. Idén ötöt, jövőre még 11-et alsó hangon lepörgetnek itthon a digóknak. Tavaly is bővült a cég létszáma, idén is nőhet.
Alapból a magyar megrendelés ütemezésénél figyelembe volt véve, hogy a csehszlovákok első gépei is itt készültek volna részben vagy egészben. Sőt a szlovák megrendelés alváz része majdnem egészben.
Az lenne a jó, ha végig bedolgoznánk a gyártásba
Az mire elkezdődik nekik még odább van.Nem az első néhány, magyar specifikációjú darab miatt írtam. Hanem mert te ezt szeretnéd:
Azèrt az megvan hogy több èv csúszásban van a magyar program.Akarok nem akarok ez zajlik. Idén ötöt, jövőre még 11-et alsó hangon lepörgetnek itthon a digóknak. Tavaly is bővült a cég létszáma, idén is nőhet.
Alapból a magyar megrendelés ütemezésénél figyelembe volt véve, hogy a csehszlovákok első gépei is itt készültek volna részben vagy egészben. Sőt a szlovák megrendelés alváz része majdnem egészben.
Hány gépet kellett volna eddig leszállítaniuk?Azèrt az megvan hogy több èv csúszásban van a magyar program.
Csak a vágyálmaidat kergeted.
2-3 ev csuszasban van az egesz projekt de egyes emberek szerint mar kozelebb van a 3 hoz de egy ekkora projektnel ez meg normalisnak mondhato. Jobb mint az ajax odaig je jussunk el.Hány gépet kellett volna eddig leszállítaniuk?
Mennyivel csúszik a magyar gyár??
A német szállításra volt egy határidő, ami nem lett tartva. De ez sztem minden ilyen főleg bevezető projektnél kalkulálva van ( a CEASAR cseh szállítása, ami nem új projekt, 18 hónap csúszásban van a cseheknél) és a RM tavalyi pénzügyi beszámolója alapján valószínűleg ezért kártérítést fizetett.
A magyar gyártási ütemezést nem ismerjük, de az látszott 2029-ig el van nyújtva. Voltak betervezve párhuzamos szállítások a magyar mellett beütemezve, Ezek nem a vágyálmaim, hanem az üzleti tervben voltak. Max. elkerülte a figyelmed. Szal ez alapvetően nem fog ránk nézve hátrányt jelenteni, sőt rengeteg előnye van. Más ország tapasztalatai, anyagiak, megoszló fentartási, fejlesztési költségek stb, stb..,
Ettől függetlenül a magyar gyártás is csúszásban van, valószínűleg részben emiatt, részben más okokból idén be is fejeződik a LYNX keretszerződés módosítása. Ezen sztem nem kell abszolút meglepődni, ezzel előre lehetett számolni reálisan. Új eszköz, új gyárból, olyan hadseregnek aki 19xy óta zsír új eszközt sosem rendszeresitett.
Lassan bele lehet nyugodni, hogy minden általános károgás ellenére, van másik LYNX rendszeresítő és elkezdődött a LYNX export. Ennek mértékétől nem kell hasra esni, de vhol el kell kezdeni.
Ami sztem a legfontosabb, hogy haladjon a magyar visszajelzések alapján a LYNX fejlesztése, oldják meg a felmerült problémákat viszonylag hatékonyan. Emellett haladjon a Spike és HERO integráció.
Az új változatok fejlesztése szintén fusson, külön öröm, hogy megjelent a NEMO toronnyal felszerelt aknavetős verzió első változata.
Melyik része csúszik 2-3 évet?2-3 ev csuszasban van az egesz projekt de egyes emberek szerint mar kozelebb van a 3 hoz de egy ekkora projektnel ez meg normalisnak mondhato. Jobb mint az ajax odaig je jussunk el.
Persze azert durran a kotber papinak![]()
Ezekre a kérdésekre te is tudod hogy itt direktbe választ nem fogsz kapni.Melyik része csúszik 2-3 évet?
A szállítási ütemezés?
A magyar üzem gyártási képessége?
A LYNX hibáinak javítása?
A fegvyerintegráció?
A fejlesztés üteme?
A katonák képzése??
Egyébként tényleg érdekelne, mi az ahol a legtöbb probléma van és mi az ami kellemes csalódás.
Ez ebben a sorrendben.Melyik része csúszik 2-3 évet?
A szállítási ütemezés?
A magyar üzem gyártási képessége?
A LYNX hibáinak javítása?
A fegvyerintegráció?
A fejlesztés üteme?
A katonák képzése??
Egyébként tényleg érdekelne, mi az ahol a legtöbb probléma van és mi az ami kellemes csalódás.
Gondolkozz logikusan.Melyik része csúszik 2-3 évet?
A szállítási ütemezés?
A magyar üzem gyártási képessége?
A LYNX hibáinak javítása?
A fegvyerintegráció?
A fejlesztés üteme?
A katonák képzése??
Egyébként tényleg érdekelne, mi az ahol a legtöbb probléma van és mi az ami kellemes csalódás.
Magyar részről ugye hasonló tapasztalat az elmúlt 20-30 évben nem volt,Amúgy ha logikusan nézzük az összes újgenerációs IFV fejlesztése évtizedes sztori. Itt sincs másként. Nagyon optimista (naív) volt mindkét fél amikor leszerződtek úgy ahogy.
Ne röhögtessél már.Magyar részről ugye hasonló tapasztalat az elmúlt 20-30 évben nem volt,
Az RM meg nagyon nyerni akart.
A körülmények is teljesen mások voltak a hadiiparban 2020 nyarán, mint ma.
Ez nem is kérdés. Sőt ott volt a brit elrettentő példa.Ne röhögtessél már.
Csak itt a fórumon ha átolvasod a harcjármű fejlesztési projekteket,már teljesen nyilvánvaló,hogy egy bonyorult,nehéz lövészharcjármű fejlesztése a nullárol qrvára nem gyors folyamat....
le ne írd már hogy van elbaszásMagyar részről ugye hasonló tapasztalat az elmúlt 20-30 évben nem volt,
Az RM meg nagyon nyerni akart.
A körülmények is teljesen mások voltak a hadiiparban 2020 nyarán, mint ma.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..