Szerintem, ha ma veszed akkor 15 milla nem elég rá.6 milliárd forint? Az 15 millió Euro, kb egy Lynx ára...
Szerintem, ha ma veszed akkor 15 milla nem elég rá.6 milliárd forint? Az 15 millió Euro, kb egy Lynx ára...
Inkább jobb akkor a bevételt nézni, az 139 mrd HUF volt. Ha 6 mrd egy LYNX, akkor az 23-nál többre nem jön ki. De ennél biztos kevesebb, mert más bevétele is van a cégnek.6 milliárd forint? Az 15 millió Euro, kb egy Lynx ára...
Akkor hogy akarsz az olaszoknak bedolgozni és teljesíteni a magyar megrendelést?Inkább jobb akkor a bevételt nézni, az 139 mrd HUF volt. Ha 6 mrd egy LYNX, akkor az 23-nál többre nem jön ki. De ennél biztos kevesebb, mert más bevétele is van a cégnek.
Akarok nem akarok ez zajlik. Idén ötöt, jövőre még 11-et alsó hangon lepörgetnek itthon a digóknak. Tavaly is bővült a cég létszáma, idén is nőhet.Akkor hogy akarsz az olaszoknak bedolgozni és teljesíteni a magyar megrendelést?
Nem az első néhány, magyar specifikációjú darab miatt írtam. Hanem mert te ezt szeretnéd:Akarok nem akarok ez zajlik. Idén ötöt, jövőre még 11-et alsó hangon lepörgetnek itthon a digóknak. Tavaly is bővült a cég létszáma, idén is nőhet.
Alapból a magyar megrendelés ütemezésénél figyelembe volt véve, hogy a csehszlovákok első gépei is itt készültek volna részben vagy egészben. Sőt a szlovák megrendelés alváz része majdnem egészben.
Az lenne a jó, ha végig bedolgoznánk a gyártásba
Az mire elkezdődik nekik még odább van.Nem az első néhány, magyar specifikációjú darab miatt írtam. Hanem mert te ezt szeretnéd:
Azèrt az megvan hogy több èv csúszásban van a magyar program.Akarok nem akarok ez zajlik. Idén ötöt, jövőre még 11-et alsó hangon lepörgetnek itthon a digóknak. Tavaly is bővült a cég létszáma, idén is nőhet.
Alapból a magyar megrendelés ütemezésénél figyelembe volt véve, hogy a csehszlovákok első gépei is itt készültek volna részben vagy egészben. Sőt a szlovák megrendelés alváz része majdnem egészben.
Hány gépet kellett volna eddig leszállítaniuk?Azèrt az megvan hogy több èv csúszásban van a magyar program.
Csak a vágyálmaidat kergeted.
2-3 ev csuszasban van az egesz projekt de egyes emberek szerint mar kozelebb van a 3 hoz de egy ekkora projektnel ez meg normalisnak mondhato. Jobb mint az ajax odaig je jussunk el.Hány gépet kellett volna eddig leszállítaniuk?
Mennyivel csúszik a magyar gyár??
A német szállításra volt egy határidő, ami nem lett tartva. De ez sztem minden ilyen főleg bevezető projektnél kalkulálva van ( a CEASAR cseh szállítása, ami nem új projekt, 18 hónap csúszásban van a cseheknél) és a RM tavalyi pénzügyi beszámolója alapján valószínűleg ezért kártérítést fizetett.
A magyar gyártási ütemezést nem ismerjük, de az látszott 2029-ig el van nyújtva. Voltak betervezve párhuzamos szállítások a magyar mellett beütemezve, Ezek nem a vágyálmaim, hanem az üzleti tervben voltak. Max. elkerülte a figyelmed. Szal ez alapvetően nem fog ránk nézve hátrányt jelenteni, sőt rengeteg előnye van. Más ország tapasztalatai, anyagiak, megoszló fentartási, fejlesztési költségek stb, stb..,
Ettől függetlenül a magyar gyártás is csúszásban van, valószínűleg részben emiatt, részben más okokból idén be is fejeződik a LYNX keretszerződés módosítása. Ezen sztem nem kell abszolút meglepődni, ezzel előre lehetett számolni reálisan. Új eszköz, új gyárból, olyan hadseregnek aki 19xy óta zsír új eszközt sosem rendszeresitett.
Lassan bele lehet nyugodni, hogy minden általános károgás ellenére, van másik LYNX rendszeresítő és elkezdődött a LYNX export. Ennek mértékétől nem kell hasra esni, de vhol el kell kezdeni.
Ami sztem a legfontosabb, hogy haladjon a magyar visszajelzések alapján a LYNX fejlesztése, oldják meg a felmerült problémákat viszonylag hatékonyan. Emellett haladjon a Spike és HERO integráció.
Az új változatok fejlesztése szintén fusson, külön öröm, hogy megjelent a NEMO toronnyal felszerelt aknavetős verzió első változata.

Melyik része csúszik 2-3 évet?2-3 ev csuszasban van az egesz projekt de egyes emberek szerint mar kozelebb van a 3 hoz de egy ekkora projektnel ez meg normalisnak mondhato. Jobb mint az ajax odaig je jussunk el.
Persze azert durran a kotber papinak![]()
Ezekre a kérdésekre te is tudod hogy itt direktbe választ nem fogsz kapni.Melyik része csúszik 2-3 évet?
A szállítási ütemezés?
A magyar üzem gyártási képessége?
A LYNX hibáinak javítása?
A fegvyerintegráció?
A fejlesztés üteme?
A katonák képzése??
Egyébként tényleg érdekelne, mi az ahol a legtöbb probléma van és mi az ami kellemes csalódás.

Ez ebben a sorrendben.Melyik része csúszik 2-3 évet?
A szállítási ütemezés?
A magyar üzem gyártási képessége?
A LYNX hibáinak javítása?
A fegvyerintegráció?
A fejlesztés üteme?
A katonák képzése??
Egyébként tényleg érdekelne, mi az ahol a legtöbb probléma van és mi az ami kellemes csalódás.
Gondolkozz logikusan.Melyik része csúszik 2-3 évet?
A szállítási ütemezés?
A magyar üzem gyártási képessége?
A LYNX hibáinak javítása?
A fegvyerintegráció?
A fejlesztés üteme?
A katonák képzése??
Egyébként tényleg érdekelne, mi az ahol a legtöbb probléma van és mi az ami kellemes csalódás.
Magyar részről ugye hasonló tapasztalat az elmúlt 20-30 évben nem volt,Amúgy ha logikusan nézzük az összes újgenerációs IFV fejlesztése évtizedes sztori. Itt sincs másként. Nagyon optimista (naív) volt mindkét fél amikor leszerződtek úgy ahogy.
Ne röhögtessél már.Magyar részről ugye hasonló tapasztalat az elmúlt 20-30 évben nem volt,
Az RM meg nagyon nyerni akart.
A körülmények is teljesen mások voltak a hadiiparban 2020 nyarán, mint ma.
Ez nem is kérdés. Sőt ott volt a brit elrettentő példa.Ne röhögtessél már.
Csak itt a fórumon ha átolvasod a harcjármű fejlesztési projekteket,már teljesen nyilvánvaló,hogy egy bonyorult,nehéz lövészharcjármű fejlesztése a nullárol qrvára nem gyors folyamat....
le ne írd már hogy van elbaszásMagyar részről ugye hasonló tapasztalat az elmúlt 20-30 évben nem volt,
Az RM meg nagyon nyerni akart.
A körülmények is teljesen mások voltak a hadiiparban 2020 nyarán, mint ma.

					
				A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..