"Every four years, the Lynx undergoes major maintenance. Depending on the requirements, the vehicle is completely disassembled and reassembled, which can take several months depending on the maintenance and repair effort."
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Na meg nezem majd hogy fognak ezzel is ugyeskedni."Every four years, the Lynx undergoes major maintenance. Depending on the requirements, the vehicle is completely disassembled and reassembled, which can take several months depending on the maintenance and repair effort."
Tehát 4 évente hónapokra kiesik a flotta egy rész nagyjavítás miatt - Remek!"Every four years, the Lynx undergoes major maintenance. Depending on the requirements, the vehicle is completely disassembled and reassembled, which can take several months depending on the maintenance and repair effort."
Ez konkrétan mindenhol így van ahol betartják a karbantartási előírásokat, bármilyen technikai eszközhöz.Tehát 4 évente hónapokra kiesik a flotta egy rész nagyjavítás miatt - Remek!
A kulcs szo “kellett volna”Ez konkrétan mindenhol így van ahol betartják a karbantartási előírásokat, bármilyen technikai eszközhöz.
A BTR-eknek is 4 éves kellett volna lennie a középjavítási ciklusnak...
Hagyomány lesz ebből is.A kulcs szo “kellett volna”
"A gyártókapacitás mellett ezért nagy területet alakítottak ki a karbantartásra és a betanításra. Ott még viszonylag csend van. Azonban csak idő kérdése, hogy mikor érkeznek meg az első járművek ellenőrzésre. Négyévente a Lynx nagyobb karbantartáson esik át. A követelményektől függően a jármű teljesen szét- és összeszerelésre kerül, ami a karbantartási és javítási erőfeszítéstől függően több hónapig is eltarthat."Ja, már 2 műszakban megy a termelés Zalaegerszegen. Bízzunk benne hogy kicsit gyorsulni fog a tempó ezzel.
"A gyártókapacitás mellett ezért nagy területet alakítottak ki a karbantartásra és a betanításra. Ott még viszonylag csend van. Azonban csak idő kérdése, hogy mikor érkeznek meg az első járművek ellenőrzésre. Négyévente a Lynx nagyobb karbantartáson esik át. A követelményektől függően a jármű teljesen szét- és összeszerelésre kerül, ami a karbantartási és javítási erőfeszítéstől függően több hónapig is eltarthat."
Azért ez is ad melót majd egy tucatnyi embernek, gyak folyamatosan lesznek bent gépek legózva...
Értem az aggodalamad okát, de ha mi ezt a "terméket" gyártani akarjuk eladási szándékkal, akkor a gépeink nem rohadhatnak le sem a terepen, sem egy MH udvar gazzal benőtt sarkában,...szóval evégett én nem agódnék. Arról nem is beszélve, hogy ha nem lesz újabb rendelés LYNX-re vagy annak részegységeire egy másik "gyár" számára akkor ezzel a nagyjavitásokkal tudod "lélegeztető gépen tartani" az egész üzemet.HA megrendelik és ki is fizetik a karbantartást.
A szovjet-orosz vasakat is kellett volna, aztán magasról leszarták.
Ez alapjában véve eléggé naiv és optimista felvetés.Értem az aggodalamad okát, de ha mi ezt a "terméket" gyártani akarjuk eladási szándékkal, akkor a gépeink nem rohadhatnak le sem a terepen, sem egy MH udvar gazzal benőtt sarkában,...szóval evégett én nem agódnék. Arról nem is beszélve, hogy ha nem lesz újabb rendelés LYNX-re vagy annak részegységeire egy másik "gyár" számára akkor ezzel a nagyjavitásokkal tudod "lélegeztető gépen tartani" az egész üzemet.
Nem tartom magam naiv embernek, ...úgy hogy akkor már csak optimista lehetek, max hülye.Ez alapjában véve eléggé naiv és optimista felvetés.
Miért ne rohadhatna le a sajátunk? Mi köze van annaka gyártáshoz?Értem az aggodalamad okát, de ha mi ezt a "terméket" gyártani akarjuk eladási szándékkal, akkor a gépeink nem rohadhatnak le sem a terepen, sem egy MH udvar gazzal benőtt sarkában,...szóval evégett én nem agódnék. Arról nem is beszélve, hogy ha nem lesz újabb rendelés LYNX-re vagy annak részegységeire egy másik "gyár" számára akkor ezzel a nagyjavitásokkal tudod "lélegeztető gépen tartani" az egész üzemet.
Szar a marketingértéke. És igy közvetve az eladáshoz es így a gyártáshoz van közeMiért ne rohadhatna le a sajátunk? Mi köze van annaka gyártáshoz?
Mert rossz reklám. Azt hittem ez világos.Miért ne rohadhatna le a sajátunk? Mi köze van annaka gyártáshoz?
Szar a marketingértéke. És igy közvetve az eladáshoz es így a gyártáshoz van köze
Csak a reklámért nem fogjuk vinni 4 évente. Bár én alapból nem gondolom, hogy hagyni fogjuk őket szétrohadni.Mert rossz reklám. Azt hittem ez világos.
Ha csak egyszer is látványosan megszeppen a gép egy gyakorlaton vagy promón itt minden német cucc sz@r lesz megint, Orbán sz@r "tankot" vett lesz, meg az "adóforintok" és "nagy segitség a családoknak". Külföldön meg -ha az RM el akarja adni ezt máshová is- nem egészséges lerohadt vasakkal a sufniban high-tech-ként házalni,...szóval nem engedheti meg magának sem az RM sem az MH, hogy ne szakszerűen legyenek a gépek karban tartva. Erre utaltam.
Így már érthető, hogy miért mondta Papi azt, hogy az életciklus-bevétel legnagyobb része, az eladás után realizálódik..."A gyártókapacitás mellett ezért nagy területet alakítottak ki a karbantartásra és a betanításra. Ott még viszonylag csend van. Azonban csak idő kérdése, hogy mikor érkeznek meg az első járművek ellenőrzésre. Négyévente a Lynx nagyobb karbantartáson esik át. A követelményektől függően a jármű teljesen szét- és összeszerelésre kerül, ami a karbantartási és javítási erőfeszítéstől függően több hónapig is eltarthat."
Azért ez is ad melót majd egy tucatnyi embernek, gyak folyamatosan lesznek bent gépek legózva...
azért ez a legtöbb fegyverrendszernél így van...Így már érthető, hogy miért mondta Papi azt, hogy az életciklus-bevétel legnagyobb része, az eladás után realizálódik...
Ha egyszer beléptünk az RM univerzumába, az utolsó bőrt is lenyúzzák rólunk.
Erről eszembe jutott pl. ez a cseh példa, hogy egy relative apróságnál is hol realizálódik még haszon egy haditechnikai "terméken":azért ez a legtöbb fegyverrendszernél így van...
Érdekes szösszenetet találtam ebben a cseh cikkben, ugye nálunk is nyitott kérdés a Spike integrációja:
"České Pandury používají protitankové řízené střely Spike. Každé dva roky je třeba vyměnit chladící kapalinu infračidel střel Spike. Jen výměna kapalina u jedné střely stojí 200 000 Kč."
https://www.armadninoviny.cz/protivzdusna-obrana-republiky-nasams-vs-spyder.html
Azaz a Spike rakéták infra-érzékelőinek hűtőfojadékát két (2!) évente cserélni kell, ami 200 000 cseh kronába kerül/rakéta!...
A cikkben ez azért kerül kiemelésre, mert a csehek azt is próbálják szem előtt tartani, hogy a későbbi légvédelmi rakéták üzembentartásánál mi mindent kell cserélni, ellenőrizni és annak milyen költségvonzatai vannak,...pl. folyékony hajtóanyak, ...hogy nehogy az olcsóbb legyen végül a drágább...
...