[HUN] KF41 Lynx / Hiúz

A Magyar Honvédség kívánságainak megfelelően kialakítandó gyalogsági harcjármű, az egyszerűség kedvéért nevezzük HULYNX változatnak, a sorozatgyártásba kerülés előtt az utolsó csavarra lemenően engedélyt kap a gyártásra Az egész sorozat összes tagja egyforma kell, hogy legyen, azt nem lehet, hogy a német változatokon még másféle lemezek vannak, másfele nyílnak szerelőnyílások, eltérő alkatrészek, vagy anyagminőségek vannak.:eek: Ez lesz egy egységes sorozat, reméljük 200 valahány egyforma darabban.
Ha nem így lesz, akkor az már két külön sorozat, egy kezdeti elő szériás, meg egy későbbi, kisebb módosításokkal ellátott második sorozat. Az alkalmazó szempontjából ez azért nem annyira jó. Van olyan dolog, amit lehet utólag egységesíteni, de az már pénzbe kerül majd nekünk, később.
Ezektől függetlenül persze lehet, hogy ők is be akarnak rendezkedni a sorozatgyártásra, ezért a magyar széria első darabjait ők akarják majd összerakni.
Én a magyar illetékesek helyébe ebbe nem mennék bele, mert ha lesz egy német gyártósor is, az a kisebb export megrendelések teljesítésénél a mi konkurenciánk lenne. Magyarul arra kellene törekedni, hogy ha már belerakunk 2 milliárd EUR-t, akkor legyen esélyünk majd exportálni. Ha van német gyártósor, akkor erre kicsi az esély. :rolleyes:
A német gyártósort viszont jó eséllyel a mi pénzünkből rendezi be az RM. o_O
Először is nagyon várjuk az ausztrál gépeket, de én a csehekére is kíváncsi lennék, amivel ősszel tesztelnek, mégis csak itt lesz a szomszédban. :)

Amit @krisss irt, azt én is úgy képzelem el, ez a normál bevett gyakorlat az iparban. Nem véletlenül. A helyszínen lévő fejlesztők, szerszámgyári illetékesek első kézből tájékozódhatnak a hibákról. Minél több hibát ott megoldanak, annál jobb lesz a gép. Később ugyanúgy ki kell javítani, csak már sírva. Én erre hagynék bőven időt a tervezéskor.

Felreérted, kint szériagyártósor nem lesz ez esetben sem. Csak eloszériás "barkácsolás". Ez semmilyen konkurenciát nem jelent a magyar gyárnak, sőt előfeltétele, hogy sikeres legyen!

Egyébként pedig ugyanazon termék esetén egy német gyartósor sosem lesz konkurense a magyarnak, a magyar mindig nyer a pénzügyön!!
 
Ahhoz képest, hogy állítólag makett, sőt nem is létezik pk. verzió, mert még csak 1 demo példány van amit folyton átfestegetnek elég jó a terepjáró képessége.
Terepjáró képesség? :D azért ne túlozzunk, itthon tavasszal-ősszel a földúton komolyabb a terep...
 
  • Tetszik
Reactions: Ocses
A posztot végigolvasva a telephely kapcsán az lenne az észrevételem, hogy két helyszín lehet az asztalon. Az egyik Győr, amiről sok szó esett, a másik Csepel.
Linkelték az előzményekben Horváth József Kossuth rádiós szereplését, amiben arról értekezett, hogy "100 éve" félbeszakadt hagyományokat akarnak újraéleszteni (Weiss Manfréd művek).
Továbbá a magyar légvédelem, ha jól tudom, a jövőben is Győr és Budapest köré fog csoportosulni, ahogy napjainkban.

Első ránézésre.
Gyakorlatilag meg nehéz elhagyni.
Nem véletlenül épült ott le minden, és lettek j iparik parkok közvetlenül az M0 mellett.

Csepel rendbetételére vannak tervek és kormányzati szándék. Két új hidat már jóváhagytak. Atlétikai stadiont is akarnak oda építeni...
De szerintem ez a Weiss Manfrédozás inkább csak egy félresikerült hasonlat volt a műsorvezető/riporter részéről.
Bár jól illeszkedne kormánykommunikációba... szeretnek ilyen nagyokat mondani.
 
  • Tetszik
Reactions: Pogány and DTheo
Csepel rendbetételére vannak tervek és kormányzati szándék. Két új hidat már jóváhagytak. Atlétikai stadiont is akarnak oda építeni...
De szerintem ez a Weiss Manfrédozás inkább csak egy félresikerült hasonlat volt a műsorvezető/riporter részéről.
Bár jól illeszkedne kormánykommunikációba... szeretnek ilyen nagyokat mondani.

mivel a kész járgányokat tesztelni is illik, ezért az én tippem a veszprém-várpalota-székesfehérvár környék lenne.
mit szóltok?
 
Ponyvát rá aztán egyb kamion elviszi.

Amúgy szerintem a legjobb helyszín(ha már szóba került az összeszerelés utáni tesztelés)Debrecen lenne mivel a cívisvárostól keletre egy remek természetes tesztelési terület található kellően tágas és tele van a Lynx fegyverrendszere számára remek célpontokkal természetesen szigorúan csak tesztelési céllal:-)Ráadásul van egy megfelelő repülőtere is ahol a megfelelő szállítógépekkel a desszantolást is lehet tesztelni azt is természetesen szigorúan csak keleti irányban:-).Egy szó mint száz én felhúznám a gyárat Debrecen keleti részén a gyárból kiguroló Lynx-t meg egészen Brassóig lehetne tesztelni:-):-)
 
Amúgy szerintem a legjobb helyszín(ha már szóba került az összeszerelés utáni tesztelés)Debrecen lenne mivel a cívisvárostól keletre egy remek természetes tesztelési terület található kellően tágas és tele van a Lynx fegyverrendszere számára remek célpontokkal természetesen szigorúan csak tesztelési céllal:)Ráadásul van egy megfelelő repülőtere is ahol a megfelelő szállítógépekkel a desszantolást is lehet tesztelni azt is természetesen szigorúan csak keleti irányban:).Egy szó mint száz én felhúznám a gyárat Debrecen keleti részén a gyárból kiguroló Lynx-t meg egészen Brassóig lehetne tesztelni:):)

Kohajitasnyira mind az ukranoktol, mind a romanoktol... ketlem.
 
  • Tetszik
Reactions: DTheo
Amúgy szerintem a legjobb helyszín(ha már szóba került az összeszerelés utáni tesztelés)Debrecen lenne mivel a cívisvárostól keletre egy remek természetes tesztelési terület található kellően tágas és tele van a Lynx fegyverrendszere számára remek célpontokkal természetesen szigorúan csak tesztelési céllal:)Ráadásul van egy megfelelő repülőtere is ahol a megfelelő szállítógépekkel a desszantolást is lehet tesztelni azt is természetesen szigorúan csak keleti irányban:).Egy szó mint száz én felhúznám a gyárat Debrecen keleti részén a gyárból kiguroló Lynx-t meg egészen Brassóig lehetne tesztelni:):)
Ne beszélj haza!!!!:)
Stratégiailag Győr a legjobb! Messze van mind a déli, mind a keleti, mind az ukrán határtól. Ausztria - Szlovákia gazdaságilag annyira egybeforrt velünk, hogy kizárható komolyabb konfliktus. A potenciális beszállítók is közelebb vannak.
 
Ne beszélj haza!!!!:)
Stratégiailag Győr a legjobb! Messze van mind a déli, mind a keleti, mind az ukrán határtól. Ausztria - Szlovákia gazdaságilag annyira egybeforrt velünk, hogy kizárható komolyabb konfliktus. A potenciális beszállítók is közelebb vannak.

:-):-):-)
Nézd a jó oldalát a gyártás utáni tesztelés során visszafoglaljuk Erdélyt:-):-)