Hogyne menne. Rengetegen vasarolnak onnan es elegedettek a termekkel.
Jelenleg az a szokas, hogy ha rendel egy bolt loszert, akkor 1-3 eves szallitasi hataridovel kotnek vele szerzodest (nem konkretan az MFS, hanem ugy altalaban a loszergyarak ilyen szerzodeseket kotnek).
Ilyen kornyezetben ha leadnak egy ici-pici rendelest (pl. 50 000 loszer), akkor esetleg ha egy "rendes" szerzodes teljesitesenel nem volt semmi problema, akkor ami biztonsagi idokeretet adnak maguknak az adott szeria legyartasahoz, abban az idoszakban legyartjak a loszert "soron kivul", de egyreszt olyankor, amikor sikerul, masreszt egeszen minimalis idot adnak maguknak a loszergyartasi parameterek atalakitasara, mert kulonben kifutnak az idobol, es megszegik az ervenyes szerzodesuket a kovetkezo gyartasi szeria kesedelmes leszallitasaval.
Ha kapnak egy kozepes rendelest (par millio loszer), akkor azt be tudjak tenni a sorba, es 1-3 ev mulva legyartjak.
Ami valoszinuleg mukodne, ha nem egy kozepes rendelest kapnanak, hanem olyan szerzodest, hogy pl. a kovetkezo 10 evben evi nehany 10 millio loszert vesznek, mert ebben az esetben megerne felhuzni egy uj csarnokot es venni bele uj gepsort. Persze valoszinuleg most epp a gepsorgyarto gyarak is tele vannak megrendelesekkel, ezert nem biztos, hogy lehetseges venni uj gyartosort. Masreszt kerdes, mennyire szavahiheto egy olyan kormany, ami idonkent kivet kulonadokat - nyilvan jobb a cegeknek olyan helyen beruhazni, ahol jogbiztonsag van.
Most nagyon hianyzik az elsikkasztott/ellopott loszergyartosor (amirol az utolso info az, hogy
a magyar allam ellopta a tulajdonosatol) a maga evi 75 millio loszergyarto kapacitasaval.