Akkor nehézgép javító telep. De amúgy annyira nem NASA program. Egy szigetelt hangár kell ami nem kurva párás és akkor boldogan elvan a gép.Daru, csak a motortér tetőlemeze 1,5-2 tonna.
Akkor nehézgép javító telep. De amúgy annyira nem NASA program. Egy szigetelt hangár kell ami nem kurva párás és akkor boldogan elvan a gép.Daru, csak a motortér tetőlemeze 1,5-2 tonna.
Nem árt egy megfelelő teherbírású ipari padló... egy raktár padlót általában nem 50-60 tonnás járművekhez méreteznek...Persze, milyen extra cucc kellene ezekhez, ami egy tgk,egyéb gépjavító telepen nincs?
Max egy lapos a diaghoz.
szerencsére csak volt fűtőházból van néhányka így az országban, azokat meg 120-150 tonnás mozdonyokra méretezték...Nem árt egy megfelelő teherbírású ipari padló... egy raktár padlót általában nem 50-60 tonnás járművekhez méreteznek...
És mi a koncepció? 44 harckocsi teszem azt 8 helyen tárolva az ország 8 pontján?szerencsére csak volt fűtőházból van néhányka így az országban, azokat meg 120-150 tonnás mozdonyokra méretezték...
Ahol a kazánt emelgették ki, hogy javítgassák, és egy két alkatrész önmagában volt annyira könnyűcske, mint a cicáink.
gondolom az is jobb, mint sokmilliárdért megervezni egy csarnokot, ami sose készül el, de amikor elkészül már akkor is beázik, valahol, ahol semmi szükség rá, de a kisajátított telket majd 5 év múlva el lehet adni valami havernak, miközben a 44 leot kirakjuk a rétre szétrohadni, mint eddig minden honvédségi eszközt.És mi a koncepció? 44 harckocsi teszem azt 8 helyen tárolva az ország 8 pontján?
gondolom az is jobb, mint sokmilliárdért megervezni egy csarnokot, ami sose készül el, de amikor elkészül már akkor is beázik, valahol, ahol semmi szükség rá, de a kisajátított telket majd 5 év múlva el lehet adni valami havernak, miközben a 44 leot kirakjuk a rétre szétrohadni, mint eddig minden honvédségi eszközt.
akkor annak még garanciás javításnak kellene hogy legyen. új hangár és már beázik az nagyon nem jó. kivitelezői hiba. bár én erről nem hallotam.Ja ami ázik befelé![]()
Nem árt egy megfelelő teherbírású ipari padló... egy raktár padlót általában nem 50-60 tonnás járművekhez méreteznek...
Én is csak fel füllel és orulnek ha valaki meg cáfolnaakkor annak még garanciás javításnak kellene hogy legyen. új hangár és már beázik az nagyon nem jó. kivitelezői hiba. bár én erről nem hallotam.
És mi a koncepció? 44 harckocsi teszem azt 8 helyen tárolva az ország 8 pontján?
Július 25. Szent Kristóf napja, a Magyar Honvédségben a harckocsizók fegyvernemi napja...
Én is erre gondoltam, hogy ez egy jó alkalom lenne a bejelentésre... persze ha nem most érkeznek meg a kecskeméti repülőnapon bemutatni akart első darabok (2A7, Leguan, Wisent), hanem csak néhány nappal/héttel később, akkor most még nincs mit bejelenteni és bemutatni. Ha jól emlékszem, így jártuk egy éve a PZH-val is.Lehetne valami infó az újonnan érkező harckocsikról, vagy akár itt is lehetne már valami belőlük, ünnepélyes átadással, ezen a napon.![]()
Ez volt az elképzelés eredetileg.Én is erre gondoltam, hogy ez egy jó alkalom lenne a bejelentésre... persze ha nem most érkeznek meg a kecskeméti repülőnapon bemutatni akart első darabok (2A7, Leguan, Wisent), hanem csak néhány nappal/héttel később, akkor most még nincs mit bejelenteni és bemutatni. Ha jól emlékszem, így jártuk egy éve a PZH-val is.
Néhányan elkezdték a hülyeséget négyzetre emelni ismét. Van 3 aktív szárazföldi dandrunk, ahova harckocsi is kerülhet. Tata rendben. A másik kettőnél is biztosan van épület, vagy terület az épülethez, hogy megfelelő, fedett, zárt, tároló telephely kerüljön kialakításra. Felújítani mindenképp kell, még a meglévőket is, vagy egyszerűbb egy új épület építése. Megfelelő, kívánt technológiai, technikai, színvonalon.
Két dolgot tudok hozzáfűzni. Tatán egész sok tárolóhangárt felújítottak. De még maradt olyan, aminek olyan a teteje, mint a szita. Ezért (?) a BTR-eket alatta ponyvával tárolják. Nemrég egy hírben volt fotó is amin ez volt látható.Néhányan elkezdték a hülyeséget négyzetre emelni ismét. Van 3 aktív szárazföldi dandrunk, ahova harckocsi is kerülhet. Tata rendben. A másik kettőnél is biztosan van épület, vagy terület az épülethez, hogy megfelelő, fedett, zárt, tároló telephely kerüljön kialakításra. Felújítani mindenképp kell, még a meglévőket is, vagy egyszerűbb egy új épület építése. Megfelelő, kívánt technológiai, technikai, színvonalon.
Két éve kész kéne kb lennie mindnek ez a fő probléma...Két dolgot tudok hozzáfűzni. Tatán egész sok tárolóhangárt felújítottak. De még maradt olyan, aminek olyan a teteje, mint a szita. Ezért (?) a BTR-eket alatta ponyvával tárolják. Nemrég egy hírben volt fotó is amin ez volt látható.
A másik: Hódmezővásárhelyen új hangárokat építettek a Lynx-eknek.
Tehát vannak építkezések, felújítások, nem feltétlen tudunk mindenről.
Hát igen. Idehaza gondolom ráfogják a késést a Covidra és az ukrán háború okozta válságra. De a nyugati gyárak tudják teljesíteni amit a szerződésben vállaltak.Két éve kész kéne kb lennie mindnek ez a fő probléma...
Hát igen. Idehaza gondolom ráfogják a késést a Covidra és az ukrán háború okozta válságra. De a nyugati gyárak tudják teljesíteni amit a szerződésben vállaltak.
Nem nem jobb.gondolom az is jobb, mint sokmilliárdért megervezni egy csarnokot, ami sose készül el, de amikor elkészül már akkor is beázik, valahol, ahol semmi szükség rá, de a kisajátított telket majd 5 év múlva el lehet adni valami havernak, miközben a 44 leot kirakjuk a rétre szétrohadni, mint eddig minden honvédségi eszközt.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..