.
vagy cserélnek él a Leo fogja vontatni a Kamiont
Ez poén enymé!Legfeljebb majd a Leopard vontatja a kamiont...
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
.
vagy cserélnek él a Leo fogja vontatni a Kamiont
Ez poén enymé!Legfeljebb majd a Leopard vontatja a kamiont...
Autószállitó sokkal könyebb,hamarabb megcsúszik.És ezek e nehézszállitók biztositással,és többnyire lassan mennek.Ha meg akkora a gáz,akkor egyszerűen megállnak,és kivárják,mig javul a helyzet.Belefutottam ma néhány képbe útszéli árokba borult autószállítókról, erről jutott eszembe hogy egy oldalára borult 2A7-est kiszedni az árokból nem lehet olyan egyszerű ha véletlenül úgy alakul...
Nyilván nem az autópálya a probléma, főleg nem az német-osztrák, a linkelt autószállító sem ott borult fel, hanem egy fejér megyei úton.Autószállitó sokkal könyebb,hamarabb megcsúszik.És ezek e nehézszállitók biztositással,és többnyire lassan mennek.Ha meg akkora a gáz,akkor egyszerűen megállnak,és kivárják,mig javul a helyzet.
Autopályák különben késöbb állnak le,mint az alsóbbrendű utak.Egyrészt valamivel jobban takaritják őket (namondjuk ez országa/tartománya válogatja),másrészt maga a forgalom tartja őket tovább járhatóan.
És? Felrakják a Leopardra a sarkantyúkat szetkúrnak pár km autobahn-t es ennyi.Látva hogy milyen idő volt az elmúlt napokban München környékén és most nálunk, meglep hogy elindították őket... az előrejlzések szerint jövő héten még éjszakai fagy se lesz.
ígyis úgyis a harckocsik adják a hókészenlétet Tatán kicsit maszekol legfeljebb az új nagymacska.És? Felrakják a Leopardra a sarkantyúkat szetkúrnak pár km autobahn-t es ennyi.
Ui.: Le se kell venni őket a határon, mert nagy kárt okozni nem tudnak.
Hegyeshalomtól Tata lehajtóig pàlyán megy itthon is.Nyilván nem az autópálya a probléma, főleg nem az német-osztrák, a linkelt autószállító sem ott borult fel, hanem egy fejér megyei úton.
Erről tudnának az osztrákok mesélni.Belefutottam ma néhány képbe útszéli árokba borult autószállítókról, erről jutott eszembe hogy egy oldalára borult 2A7-est kiszedni az árokból nem lehet olyan egyszerű ha véletlenül úgy alakul...
Nem gondolom annyira választható opciónak. Az eredeti végáttéttel működő váltó könnyebb verziókra volt kidolgozva. 10 tonnát hízott mostanra a vas. Már az A6M tömegű változatok korlátozva voltak 68 kmh végsebességre, szóval szerintem ez a tömeggel inkább muszájként együttjáró dolog.Valahol hallottam, vagy olvastam, a megrendeléskor lehetett választani, hogy az áttétel miatt nagyobb legyen a végsebesség, vagy kisebb a végsebesség de jobban gyorsuljon. És mi az utóbbit választottuk. Ha így van logikus döntés volt.
Ilyen esetben mielőtt hozza nyulnek vagy hívnek bármit is meg nézem az EV-t azon a paritást, utána nyalaznam fel kit is kell hívniBelefutottam ma néhány képbe útszéli árokba borult autószállítókról, erről jutott eszembe hogy egy oldalára borult 2A7-est kiszedni az árokból nem lehet olyan egyszerű ha véletlenül úgy alakul...
Azóta valószínűleg már megnézted a képeket az árokba borult autószállítóról és rájöttél hogy mire gondoltam...És? Felrakják a Leopardra a sarkantyúkat szetkúrnak pár km autobahn-t es ennyi.
Ui.: Le se kell venni őket a határon, mert nagy kárt okozni nem tudnak.
A tatai átvételig remélhetőleg minden felelősség és költség a gyártóé.Ilyen esetben mielőtt hozza nyulnek vagy hívnek bármit is meg nézem az EV-t azon a paritást, utána nyalaznam fel kit is kell hívni
Kaputól kapuig van a papirjan azaz az átvételig nemet felelősség (es a gyártó tulajdona)A tatai átvételig remélhetőleg minden felelősség és költség a gyártóé.
Hókotrónak használják a cicákat, ez most komoly!?ígyis úgyis a harckocsik adják a hókészenlétet Tatán kicsit maszekol legfeljebb az új nagymacska.
Sajnos 1 halott.Erről tudnának az osztrákok mesélni.
Október 17.
Hát azért ne vegyél mérget az autobahnra se.Nagyon tartománya válogatja.Westfáliban pl igen pocsék az úttakaritás,sokszor a kamionforgalom tartja nyitva az utat,egy sávon (A3on arrafelé éjjel nagyobb a teherautóforgalom,mint nálunk nappal).Türingiában viszont példás módon tudnak takaritani.Bajorok valahol a kettő között vannak.Nyilván nem az autópálya a probléma, főleg nem az német-osztrák, a linkelt autószállító sem ott borult fel, hanem egy fejér megyei úton.
Ez nem figyelmetlensèg.közben Milta felhívta figyelmemet arra hogy ugyanazt a számot adták meg hosszúságnak mint szélességnek. bruh. tök figyelmetlen voltam...
A torony tetővonala 2480 mm, arra jön a kiegészítő 'púp', azzal olyan 2800 körül lehet, azon még jócskán felül van az rcws.Ez nem figyelmetlensèg.
Ez kretènsèg.
Ha nem èrt hozzá, nèzzen utána.
Ezek után amikor begèpeli ellenőrizze már le.
Meg nincs egy főszerkesztő?
Mièrt nem küldik át tatára hogy pontosak e az adatok?
Megszerkeszt egy ilyen kèpet ès a tucatnyi adatból 2 rossz?
Megjegyzem a 12.7el valószínű a magasság sem annyi.
én voltam figyelmetlen mert csak a sebességre néztem rá és el se gondolkoztam a szélesség/hosszúság adatokon....mert onnantól kezdve az egész komolytalan.Ez nem figyelmetlensèg.
Ez kretènsèg.
Ha nem èrt hozzá, nèzzen utána.
Ezek után amikor begèpeli ellenőrizze már le.
Meg nincs egy főszerkesztő?
Mièrt nem küldik át tatára hogy pontosak e az adatok?
Megszerkeszt egy ilyen kèpet ès a tucatnyi adatból 2 rossz?
Megjegyzem a 12.7el valószínű a magasság sem annyi.
Látva hogy milyen idő volt az elmúlt napokban München környékén és most nálunk, meglep hogy elindították őket... az előrejlzések szerint jövő héten még éjszakai fagy se lesz.
Belefutottam ma néhány képbe útszéli árokba borult autószállítókról, erről jutott eszembe hogy egy oldalára borult 2A7-est kiszedni az árokból nem lehet olyan egyszerű ha véletlenül úgy alakul...
Hókotrónak használják a cicákat, ez most komoly!?