[HUN] Leopard 2

A Defence 24 szerint:
On the other hand, according to the UN Register of Conventional Arms (data for the year 2016), 601 tanks of this type remain in Germany now. Bundeswehr is to operate around 320 - 350 examples, even after the target quantities are increased. Some vehicles may be available, even if some of the surplus platforms are transformed into ARVs.
Ez azt jelenti, hogy majdnem a duplája van még különböző helyeken a németeknél raktáron Leopard 2-ből. Ugyebár a 320-350 darab nagy része A7V-re lesz/lett upgradelve.
 
Nem hivatalos német tartalékok il modernizálásra várható hk lehetnek azok.
Az a baj, hogy a német hadsereg raktárai mind akkurátusan kiépített, könnyűszerkezetes csarnokok tucatjaiból álló depók, amiknek tartalma nem látszik a műholdképeken. Peddig van Mezőfalvájuk meg Kalocsájuk nekik is nem kevés (Brück, Herongen, Pirmasens). Ami a gyárudvaron lehet, az vagy valamilyen futó projekt, vagy a gyár saját hulladéka (különféle kísérleti darabok, prototípusok).
 
  • Tetszik
Reactions: Törölt tag
Az a baj, hogy a német hadsereg raktárai mind akkurátusan kiépített, könnyűszerkezetes csarnokok tucatjaiból álló depók, amiknek tartalma nem látszik a műholdképeken. Peddig van Mezőfalvájuk meg Kalocsájuk nekik is nem kevés (Brück, Herongen, Pirmasens). Ami a gyárudvaron lehet, az vagy valamilyen futó projekt, vagy a gyár saját hulladéka (különféle kísérleti darabok, prototípusok).

Káromló!Csak csillaghangár!
 
  • Tetszik
Reactions: krisss
Káromló!Csak csillaghangár!

A csillaghangárban a légierő aktív gépei állnak nálunk!

Pirmasens, Panzerhallen (érdemes megfigyelni, hogy nemhogy rozsda nincs a kerítésen, hanem még a füvet is előírásszerűen nyírják!):
csm_91-125364766_7f2b52b8ac.jpg


Kalocsa, csillagraktár:
qncktkpTURBXy82YjY2Yjc3MGFiNzljNjNmNzNmNjFmYjIyOTIwNGQ0YS5qcGeRlQLNAyAAwsM

o_O
 
  • Tetszik
Reactions: tonyo
A csillaghangárban a légierő aktív gépei állnak nálunk!

Pirmasens, Panzerhallen (érdemes megfigyelni, hogy nemhogy rozsda nincs a kerítésen, hanem még a füvet is előírásszerűen nyírják!):
csm_91-125364766_7f2b52b8ac.jpg


Kalocsa, csillagraktár:
qncktkpTURBXy82YjY2Yjc3MGFiNzljNjNmNzNmNjFmYjIyOTIwNGQ0YS5qcGeRlQLNAyAAwsM

o_O
Ja a V4-böl haza utalt " néhány milliárd" euróbúl tellik reá.
 
Egy kurva lemeztetőre itthon is telhetne. Ez szegénységi bizonyítvány nálunk elég erősen, csak a mentális fajtából.....

Majd 15 éve költözött a 88-as Kiliánra de még mindíg konténerekben van a cuccok nagy része mert nincs pénz rendesbraktárra...
 
A saját illetményéből kéne állnia a számlát vagy mi?
Sajnos nem a helyi parancsnokon múlik.

Nem egy hangár felepitésére gondolok. Hanem a környezet rendezett vagy
rendezetlenségére.
A pénzt értem hogy kevés. De pl. amikor nincs WC papír vagy igénytelen a budik az nem anyagi kérdés. Fűnyírás stb..
Vhol nekik is van felelősségük nem lehet mindent az alulfinanszírozottságra fogni.
 
  • Tetszik
Reactions: alali77
Nem egy hangár felepitésére gondolok. Hanem a környezet rendezett vagy
rendezetlenségére.
A pénzt értem hogy kevés. De pl. amikor nincs WC papír vagy igénytelen a budik az nem anyagi kérdés. Fűnyírás stb..
Vhol nekik is van felelősségük nem lehet mindent az alulfinanszírozottságra fogni.
Hát a fű az nyírva van minden laktanyában. Meg úgy általában van budipapír, meg tiszta is, ilyen problémák nincsenek annyira.
 
  • Tetszik
Reactions: arcas and dudi
Nem egy hangár felepitésére gondolok. Hanem a környezet rendezett vagy
rendezetlenségére.
A pénzt értem hogy kevés. De pl. amikor nincs WC papír vagy igénytelen a budik az nem anyagi kérdés. Fűnyírás stb..
Vhol nekik is van felelősségük nem lehet mindent az alulfinanszírozottságra fogni.

Nem tétel?Volt olyan időszak amikor a parancsok nem minden nap jöttek le hanem csak geti kétszer hogy spóroljanak az A/4-es lappal.Már nem ez van de akkor is jól mutatja,hogy milyen mélyről kell visszajönni.
 
Igazatok van.Azt hitem hogy azért vmi változik(elönyére).lehet hogy tévedtem?
sziasztok.
az a baj hogy a lusta emberekkel nincs mit tenni.
2 példát mondanék bár egyik sem idevaló,de jo példa.
1. Nézzétek meg a bp-cegled-szolnok-debrecen vasutvonalon, hogy az állomások szepen le vannak terkovezve, de a közökben nő a gaz..pedig csak annyit kellene hogy kb 2 havonta 1 liter glialka árával 1 ember/állomás körbejárna és lefujná..de minek..sokkal jobb feküdni bent nem??? majd mondani hogy megette az idő vasfoga..majd ujra lerakni másnak 20 év mulva. Ugyanez a laktanya is..meg minden ebben az országban.ha az első vasat neki kell majd ledrótkefézni mert rozsdás, majd lekeni évente abban biztos lehet mindenki..

2. anno raktárvezető is voltam és kértem hogy ha nincs munka napokig, akkor egy tolseprűvel söprjék le az ablakot, ne legyen pókhálós. a válasz az volt ez nem az ő dolguk..inkabb tetriszeztek egész nap. oké..elővettem a munkaköri leírásokat és ennek alapján ami lent volt felrakadtam, ami fenn volt meg...le..az anyagmoszgatás benne volt a szerződésben)2 nap mulva reggel 6-kor mosták az ablakokat:-)