Ez egy logikus gondolatmenet.Háát sokkal később már nem nagyon lesz értelme.
Használtat már nem nagyon fognak tudni szerezni. A németek a sajátjaikat fullban A7V-re hozzák, és azzal kihúzzák az MGCS-ig.
A többi nyugat-európai ország is hasonlóan van ezzel. Némi korszerűsítést még bevállalnak (Pl. most a spanyolok), de olyan, hogy A5-A6-os szintű használtat valaki leakasszon, nem nagyon lesz. A jobb állapotú A4-ekkel meg első vonalba nem nagyon van értelme "benevezni".
K2-t nem igazán vizionálnék nekik, csak ha a lengyelek berendelik, és abba be tudnak esetleg szállni. Erre viszont az amerikaiak nagyon fognak figyelni, és biztos vagyok benne, hogy valami nagyon üveggyöngy árban fogják beajánlani nekik az Abrams-ot.
A cseheknek is mostanában lenne még érdemes - velünk párhuzamban - megvenni új Leo2-eseket. Mivel ők nem léptek, és még 2-3 évig nem is fognak (anyagi okokból), ezért náluk - és a románoknál is - én felújított és exportosított M1-eseket valószínűsítenék. Mindkettejüknél már ott az országban a GDELS. (Pandur, Piranha)
Tőlünk egy második Leo csomag megrendelése biztos, hogy a románokat is ebbe az utcába fogja lökni.
Remélem, nálunk sem állunk meg 1×44-nél. Bízom abban, hogy minimálprogramként lesz meg egy-két zl A4, vagy felhúzatunk A4-eket A7V-re.
Tényleg, egy új A7 árához képest mennyi lehet A4-ből A7-et építeni? (Itt páran azt mondták, hogy csak A5-től lehet, de én ebben nem vagyok biztos).