Akkor meg nem volt a fusion amikor a zlineket rendeltuk.Tulajdonképpen minek vettünk mi Zlíneket?
Corvus lehetett volna de az a ceg csodbe ment baleset utan. /a rendeleskor meg megvolt a ceg de.../
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Akkor meg nem volt a fusion amikor a zlineket rendeltuk.Tulajdonképpen minek vettünk mi Zlíneket?
Mert 2016-7-ben még nem igazán volt a Magnusnak rendelhetője.Tulajdonképpen minek vettünk mi Zlíneket?
Érdekes cikk!Magyar gyártmányú repülőgépeket vetnének be nigériai terroristák ellen
Egy minimum 10 millió dolláros (2 milliárd 960 millió forintos) üzlet van a láthatáron a pécsi székhelyű Magnus Aircraft Zrt. számára. A cég oktató sportrepülőgépeket álmodott meg, és ebből legalább 20 darabot értékesíthet a nigériai hadsereg számára. Ha minden jól alakul, akár 50 repülőgépet is...www.portfolio.hu
Ez számomra is egy nagyon érdekes cikk. Több, mint érdekes. De sorba is veszem az érdekes részeket:Magyar gyártmányú repülőgépeket vetnének be nigériai terroristák ellen
Egy minimum 10 millió dolláros (2 milliárd 960 millió forintos) üzlet van a láthatáron a pécsi székhelyű Magnus Aircraft Zrt. számára. A cég oktató sportrepülőgépeket álmodott meg, és ebből legalább 20 darabot értékesíthet a nigériai hadsereg számára. Ha minden jól alakul, akár 50 repülőgépet is...www.portfolio.hu
Beelőztél...Ez számomra is egy nagyon érdekes cikk. Több, mint érdekes. De sorba is veszem az érdekes részeket:
A Super Tucano-ról:
"Azzal viszont a megrendelők nem számoltak, hogy 40-50 ezer dollár 12-15 millió Ft) egy ilyen gép üzemideje óránként." - Erősen kétlem, hogy ennyi lenne légiórája!
"DA-40-sek drágábban üzemeltethetőek, és messze gyengébbek a repülési jellemzőik," - milyen összevetésben? Egy négyszemélyes túrarepülő került összehasonlításra egy kétszemélyes UL/VLA-val.
"A magyar gép akár 95-ös oktánszámú benzinnel is elrepül, míg a versenytársaknak kerozinra van szükségük" - ez így igaz. Azért meg kellene kérdezni Szolnokon, mekkora könnyebség az, hogy repbenzin kell a Zlinekbe kerozin helyett.
"Minimum 20 darab repülőgépet rendelnének, 10 millió dollár értékben" - ezt meg csak simán nem hiszem el, hogy fél millió $-t fizetnének egy ilyen repcsiért. Mennyibe is került egy Zlin a seregnek?
Hát pedig valami lesz. A nigeriaik megerősítették az infót, elvileg márciusban ide is utaznak.Beelőztél...
Épp írtam a kommentemet...
Én komolyan csodálkozom hogy feknőtt emberek komolyan veszik ezt a nigériai gépeladás hírt és röhögés nélkül végig tudják olvasni ezt a cikket.
Néhány "gyöngyszem" a cikkből:
-"A különlegesen jó repülőképességekkel rendelkező gépeket a nigériaiak pilóták oktatására, valamint a Boko Haram terrorszervezet ellen, felderítési célokkal is bevetnék..." A Magnus Fusion nem rendelkezik különlegesen jó repülő képességekkel. Én inkább azt mondanám hogy a még a maga kategóriájában is legfeljebb átlagos. A gép kezdő képzésre alkalmas, de bármilyen harci bevetésre tökéletesen alkalmatlan. Hogy világos legyen: ennek a gépnek az üres tömege 410 kg és a max felszálló tömege 600 kg és egy 100 Le teljesítményű Rotax 912 hajtja. Ha mint a 90 liter üzemanyagot betöltöd akkor két megtermett 100 kg férfit nem tud elvinni...
Ez a gép arra alkalmas hogy hétvégi hobbi pilóták megnézzék felülről a Duna kanyart, vagy egy kezdő iskolakörözzön vele a reptér körül, de hogy majd ezzel fognak terroritákra vadászni.....finoman szólva is röhejes.
- Üzemóra klts-ről volt szó.
- 20 gép / $10 milli = $500 ezer/db - ehhez képest a gép alap ára az USA ban felszereltségtől függően olyan $140 ezer körül van ami ha minden extrát kérsz bele talán felmehet $200 ezeig is. Nem furcsa - 500 ezer - vs 200 ezer? A konkurens dízelmotoros DA-40 NG ek listaára $500 ezer!
- "..DA-40-sek drágábban üzemeltethetőek, és messze gyengébbek a repülési jellemzőik, mint a magyar Magnus Fusion Business repülőgépnek..." erre nincs jobb kifejezés mint szemenszedett hazugság. A DA-40 az egyik leg kedveltebb és legjobban bevált alap kiképző gép. A repülési tulajdonságai abszolút ideálisak.
- Az üza. kérdést Fokker említette
Egyszerűen nem találok szavakat hogy lehet ennyire pofátlan cikket megjelentetni!
Az az érzésem hogy aki ezt az egész nigériai hülyeséget komolyan veszi az garantáltan benyalja az űrállomáson felejtett nigériai űrhajósnak pénzt gyűjtő emaileket is.
Kb. Az USAF F-15E költsége volt 40k USD körül 2008-12 között.Kíváncsiságból beírtam a keresőbe... az első 10 találat a Super Tucano repült óra költségére 1000 USD-t ír.
A 40-50 ezer USD óránként az kb. az F-15 szintű gép költsége.
Felhívnám a figyelmed az általad beszúrt linkben olvasható nyelvi finomságra:Hát pedig valami lesz. A nigeriaik megerősítették az infót, elvileg márciusban ide is utaznak.
"Minimum 20 darab repülőgépet rendelnének, 10 millió dollár értékben" - ezt meg csak simán nem hiszem el, hogy fél millió $-t fizetnének egy ilyen repcsiért. Mennyibe is került egy Zlin a seregnek?
Előbb állítanálak be alapértelmezett keresőmotornak, mint a Yahoo-t, vagy a Bing-et!Első 4 (?) Zlin beszerzése: 351.994.000 HUF (jelenlegi árfolyamon kb. 1,17 millió USD.)
Első 4 Zlin fenntartása külsős céggel 2018-2019ben: 118.110.235 HUF
Persze, mièrt ne....símàn lehet hogy rájuk sózunk 20 gépet darabját $500 ezerért olyan konstrukcióban hogy $300 ezer / db a Magnusé ès $200 ezer / db meg valamelyik nigériai local NER lovagé.Hát pedig valami lesz. A nigeriaik megerősítették az infót, elvileg márciusban ide is utaznak.
Előbb állítanálak be alapértelmezett keresőmotornak, mint a Yahoo-t, vagy a Bing-et!
Ez a látogatás a 24.hu szerint már a további együttműködésről szól. Persze az infót mki a Magnustól kaphatja.Felhívnám a figyelmed az általad beszúrt linkben olvasható nyelvi finomságra:
"Abubakar stated that the NAF was willing to send a team to Hungary to assess available opportunities"
"Hogy felmérje/értékelje az elérhető lehetőségeket."
Ebből lett a magyar oldalon a 10 millió $ megrendelés.
Nem kell nagyon elengedni a fantáziád mert már most tele vagyunk Török civil növendékekkel.Ha nagyon elengedem a fantáziám, akkor már latom kik ülnek még rajtunk kívül a 12 L-39NG-ben Kecskeméten.