M
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
.
Semmilyenre, a 21-en még nem volt "potyautas" Julcsika. Az SzM/MF változattól kezdve volt egy központi figyelmeztető piros lámpa (SzORC, a műszerfal közepén volt a célzókészülék alatt), ami emlékeim szerint 12 hibalehetőség esetén kezdett villogni. Ekkor a pilótának végig kellett nézni a 12 lehetséges hiba/figyelmeztető jelzés jelzőlámpáit, hogy azonosítani tudja a problémát. Ha jól emlékszem nem is minden jelzés jelzett hibát, volt amelyik csak egy-egy tüzelőanyag-tartálycsoport kifogyását jelezte, hogy a pilóta ki tudja kapcsolni a tartályszivattyút (hiba akkor lehetett volna ha ezt elmulasztja, mert a búvárszivattyú folyadék/ellenállás nélkül túlpörög, és keró nélkül hűtése sincs, szóval idővel ebből lehetett volna tartálytűz/robbanás). Konkrét hibajelek amik aktiválták a jelzést pl. a hajtómű-tűz jelzése, hidraulika/buszter-rendszer nyomás-csökkenése, egyidejű "fékszárny kint" DE "futómű bent" jelzés, (nehogy hasraszálljon mert elfelejt futót nyitni), 500l tüzelőanyag-maradék jelzés stb. Ezeknek mind volt saját, kigyulladó lámpa jelzése a kabinban szétszórva, de a SzORC központi pozícióban figyelmeztette a pilótát hogy valamire figyeljen oda.Sziasztok,
A MIG-21-eseken "Kudlik Julia" milyen hibakra figyelmeztetett?
Bel
Az a Mi-24-en volt tudtommal és asszem csak a 90-es évektől.Sziasztok,
A MIG-21-eseken "Kudlik Julia" milyen hibakra figyelmeztetett?
Bel
Előtte is volt, csak akkor még nem Kudlik Julika súgdosott magyarul a pilóták fülébe, hanem Natasa oroszul.Az a Mi-24-en volt tudtommal és asszem csak a 90-es évektől.
Semmilyenre, a 21-en még nem volt "potyautas" Julcsika. Az SzM/MF változattól kezdve volt egy központi figyelmeztető piros lámpa (SzORC, a műszerfal közepén volt a célzókészülék alatt), ami emlékeim szerint 12 hibalehetőség esetén kezdett villogni. Ekkor a pilótának végig kellett nézni a 12 lehetséges hiba/figyelmeztető jelzés jelzőlámpáit, hogy azonosítani tudja a problémát. Ha jól emlékszem nem is minden jelzés jelzett hibát, volt amelyik csak egy-egy tüzelőanyag-tartálycsoport kifogyását jelezte, hogy a pilóta ki tudja kapcsolni a tartályszivattyút (hiba akkor lehetett volna ha ezt elmulasztja, mert a búvárszivattyú folyadék/ellenállás nélkül túlpörög, és keró nélkül hűtése sincs, szóval idővel ebből lehetett volna tartálytűz/robbanás). Konkrét hibajelek amik aktiválták a jelzést pl. a hajtómű-tűz jelzése, hidraulika/buszter-rendszer nyomás-csökkenése, egyidejű "fékszárny kint" DE "futómű bent" jelzés, (nehogy hasraszálljon mert elfelejt futót nyitni), 500l tüzelőanyag-maradék jelzés stb. Ezeknek mind volt saját, kigyulladó lámpa jelzése a kabinban szétszórva, de a SzORC központi pozícióban figyelmeztette a pilótát hogy valamire figyeljen oda.
Miért is nem kapcsolt ki magától?
1. Mert a rendszer nem gondolatolvasó, nem tudhatta hogy a pilóta érzékelte-e már a jelzést.Miért is nem kapcsolt ki magától?
Nem kellett volna terhelni vele a pilótát.Latja az kerozin szintet.Az meg tényleg érthetetlen,hogy miért neki kell kapcsolgatni.Mi van ha légi harc közben fogy ki?1. Mert a rendszer nem gondolatolvasó, nem tudhatta hogy a pilóta érzékelte-e már a jelzést.
2. Így tervezték meg ... hogy miért azt csak Mikojan (szelleme) tudhatja ...
3. Csak ...
Nem kellett volna terhelni vele a pilótát.Latja az kerozin szintet.Az meg tényleg érthetetlen,hogy miért neki kell kapcsolgatni.Mi van ha légi harc közben fogy ki?
A kibernetikát tartotta Sztálin kapitalista áltudománynak, ezért tilos volt művelni. A mai napig azt a kb 10 év lemaradást nyögik.Oroszok...
Áltudománynak tartották az elektronikát.
Akkor kellett volna egy jelzés az ellennek, hogy: nem ér a nevem, tartályszivattyút kapcsolok!Ne akkor harcoljon. Ilyen egyszerű.