Számodra minden hülyeség, ami nem a te zseniális agyadból származik.
Ha értelmesen, konstruktívan hozzászólni nem tudsz, akkor tedd meg azt a szívességet, hogy csöndben maradsz.
molni egy eke, de amúgy szokott igaza lenni.
Csak a műszaki oldaláról nézve:
- 7 (inkább majd) év után hogyan biztosítod azt, hogy élő gépre építs fel egy olyan berendezést, amit még soha nem házasítottak bele ebbe a helikopterbe (ráadásul még a berendezés dokumentumai is lejártak háromszor)?
- Ki fogja ezt neked tudni összehangolni, beépíteni, lepapírozni? (itthon, aki repülőgéppel foglalkozik, annak nagy része üzemeltetni tudja a légijárművet, nem áttervezni, meg átépíteni) Meg még garanciális kérdések is felmerülnek, mert ha belepiszkálsz, aztán jön egy kommersz meghibásodás (amit aztán saját erőből, még ha muszáj lenne, sem tudnál orvosolni), akkor még, ha garanciális is lenne, akkor is felteszi a partnered a kezét, hogy csinálj, amit akarsz.
- Szintén honnét szerzel felépíthető R-73-as rakétát 7-8 év után? (légialkalmasság, papírok, a rakétán is kell munkákat elvégezni időnként, amihez spec. berendezések, eszközök kellenek, meg emberek, akik jogosultak ezeknek a munkáknak az elvégzésére, Ezen feltételek esélyesen nincsenek már meg)
- A sisakcélzót összehangolni a géppuskával megint olyan átalakításnak ígérkezik, amire nem biztos, hogy itthon képesek lennénk szinte 0, vagy ténylegesen 0 tapasztalattal.
- A Szu-22 fegyverei meg már 20 éve nem láttak repülőt, szóval nem lehet csak úgy egyik napról a másikra felbiggyeszteni, azt uzsgyi.. (szintén emberek, eszközök, berendezések és érvényes okmányok hibádzanak).
És ezek csak a megvalósíthatóság kérdéskörének egy piciny részhalmazát jelentik....