Lehet, hogy az FDC tud pálya adatokat meghatározni, csak számomra az nem evidens, hogy képes a rakétát konkrét repülési pálya / útvonal használatára utasítani. Ahogy Te fogalmaztad: „FDC mondja meg hová milyen pályán kell repülni”. (Amennyiben igen, akkor az eredeti probléma felvetésemre ez a tény meg is adja a választ és a megoldást, amit vártam!)
Abból indulok ki, hogy az indítóban alkalmazott ARH légiharc rakéta a saját radar bekapcsolásáig pályakorrekciós jelek alapján repül. Én eddig úgy éltem az életemet, hogy a pályakorrekciós jelek csak célpont helyzet- és mozgásparamétereket jelentenek, amelyek alapján a rakéta maga számolja ki az optimális útvonalát. Ezért is kell rendelkeznie saját navigációs eszközzel, hogy tudja, honnan-hova kell eljutnia. Amennyiben a pályakorrekció amit kap, konkrét kidolgozott útvonalat jelentene, akkor ezt a szakaszt nevezhetnénk parancsközlő vezérlésnek, amihez az indítónak nem csak cél, hanem a rakéta pozícióját is mérni kellene. A fentiekből pedig számomra az következik, hogy egy ilyen rakétának nincs szüksége repülési pálya parancsokra, sem indulás előtt, sem az alatt. Ezért pedig nem evidens, hogy – programmódosítás nélkül – képes fogadni ilyen parancsokat, hiába akarja az FDC utasítani.