RÁBA?Hát... Várpalota 70km-es körzetében lesz... a csőgyártás.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
RÁBA?Hát... Várpalota 70km-es körzetében lesz... a csőgyártás.
Mi köze lehet egy járműgyárnak kompozit csőgyártáshoz?
A HM piacot kutat, ők meg helyszínt...Az kb. lefedi a féldunántúlt...mikor lesz bejelenetés, kapavágás vagy valami konkrétum?
Illetve honnét vagy ilyen jól értesült?
A Rába járműveket azt pont nem gyárt, de alkatrészeket a futóművektől az autóülésig azt igen. Éppen összeszerelhetne RGW-t is. De csak tippeltem a távolság alapján.Mi köze lehet egy járműgyárnak kompozit csőgyártáshoz?
70 km alapján akár Budapesten is lehetne...A Rába járműveket azt pont nem gyárt, de alkatrészeket a futóművektől az autóülésig azt igen. Éppen összeszerelhetne RGW-t is. De csak tippeltem a távolság alapján.
87 km a távolság70 km alapján akár Budapesten is lehetne...
Hát... Várpalota 70km-es körzetében lesz... a csőgyártás.
Érd vagy KomáromHát... Várpalota 70km-es körzetében lesz... a csőgyártás.
Erről is nagy volt a csend! Most meg...! Na akkor csak lesz RGW gyártás idehaza vagy nem?Tök hülyeségnek tűnik nem a robbanóanyag-gyár mellé tenni...
Az mindenképp lesz, csak nem tudjuk mikor...Erről is nagy volt a csend! Most meg...! Na akkor csak lesz RGW gyártás idehaza vagy nem?
Semmi értelme 70 km-et utaztatni a cuccot, várpalotai komplexumba kellene betenni az egészet.Meg akkor, hogy hol!
nemtudom hogy műgyantát és aromás oldószereket mennyire lenne jó ötlet robbanószerekkel és azok alapanyagaival egy helyen tárolni...Semmi értelme 70 km-et utaztatni a cuccot, várpalotai komplexumba kellene betenni az egészet.
Legfeljebb annyi lehet, hogy ideiglenesen leteszik valahova a csőgyártást amíg nem készül el a várpalotai üzem...
nem egy helyen, de nem is 70 km-re! Lényeg hogy a robbanóanyagot át lehessen targoncázni egyik épüleből a másikba. Robbanóanyagot közúton szállítani - az is veszélyes!nemtudom hogy műgyantát és aromás oldószereket mennyire lenne jó ötlet robbanószerekkel és azok alapanyagaival egy helyen tárolni...
jó a nitro hasonló vegyület meg a körömlakk tartalmaz pl nitrocelulózt (lőgyapotot) de abba sem robbanásveszélyes. mert megváltoztatja az atomkötéseket némiképp... egy üzembe szerintem nem túl szerencsés dolog lenne. de nemvagyok kémikus. sem a szeparáláshoz nem értek ilyen szinten.
amikor már robbanószer akkor már nem. elég stabil anyagok fognak készülni ilyen szempontból javát ütheted gyujthatod (nem szúrólángal) ami meg érzékenyebb az kis mennyiségbe kerül előállításra főleg gyutacsokba gyujtókba ami elég biztonságos környezetet biztosít. az alapanyagok sem túl veszélyesek önmagukba. az átmeneti anyagok a veszélyesebbek inkább de azok a folyamat részei és nem kerülnek ki a gyárból.nem egy helyen, de nem is 70 km-re! Lényeg hogy a robbanóanyagot át lehessen targoncázni egyik épüleből a másikba. Robbanóanyagot közúton szállítani - az is veszélyes!
Valszeg olyan helyre mentek ahol helyben van kompozitokkal foglalkozó cég és a kész testeket viszik majd robbanófejjel szerelni.nem egy helyen, de nem is 70 km-re! Lényeg hogy a robbanóanyagot át lehessen targoncázni egyik épüleből a másikba. Robbanóanyagot közúton szállítani - az is veszélyes!
Semmi értelme 70 km-et utaztatni a cuccot, várpalotai komplexumba kellene betenni az egészet.
Legfeljebb annyi lehet, hogy ideiglenesen leteszik valahova a csőgyártást amíg nem készül el a várpalotai üzem...