Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Nekem az tetszett mikor a szerelt autódaru kilógott a szereluhelybol.. . Fórumon a T34/Sherman tomeggyartas van a lelki szemek előtt,ami egy kicsiként fals gondolat.ZEG egy manufaktúra lesz,nem egy tomeggyarto üzem.Lenyegeben bárhová telepíthető,csak legyen megfelelő munkaerő.
az ASCOD-t ne keverjük az ajax-al. Amíg nincs 50 tonnára hízlalva addig megbízható platform.Az Ascod 2000 km? Egy hónap alatt belerakod a kocsidba is ezt a 2000 km-t! Tiszta vicc!
Há nem.Mert ugyanúgy árulja,mint a pl Paramount a cuccait,helyi végszereléssel.Csak akkor lennénk esetleg képben,ha a megrendelő nem akar helyi gyártást.(pl a kis vásárolt mennyiségre nem éri meg megszervezni).Komolyabb rendeléseket ma már lényegében mindenki helyi végszereléssel szokta azonban kérni.
Engem inkabb az 1500km lepett meg a Lynxnel, az kb 4 ora naponta, egy even at... mondjuk ha csak egy atlagos karbantartasra gondoltak, akkor az meg tulajdonkeppen nagyon korrekt egy ilyen dognel.Az Ascod 2000 km? Egy hónap alatt belerakod a kocsidba is ezt a 2000 km-t! Tiszta vicc!
Nem értek hozzá de nem kevés ez!?Engem inkabb az 1500km lepett meg a Lynxnel, az kb 4 ora naponta, egy even at... mondjuk ha csak egy atlagos karbantartasra gondoltak, akkor az meg tulajdonkeppen nagyon korrekt egy ilyen dognel.
nem. Ezek a gépek nem fognak naponta közlekedni.Nem értek hozzá de nem kevés ez!?
Persze, azt a 4 orat csak atlagra mondtam.nem. Ezek a gépek nem fognak naponta közlekedni.
Mi a fene lesz a görög meg az olasz (ha lesz) üzemekkel, ha kifut az ő szériájuk? Lesz Európában 2-3-4...n üresen pangó Lynx-üzem mondjuk 10 év múlva?Há nem.
Vázolom a helyzetet. A gyárunk nem "végszerelő üzem" lesz mivel nem félkész termékként fog érkezni a jármű, még csak nem is egyben páncéltestként hanem jóval kisebb darabokban ( a torony az ami ez alól kivétel) . Amint a mi üzemünk termeléskész lesz a németországban lévő jelenlegit felszámolják és mindent átrámolnak ide. A szlovákoknál ez úgy működött volna, hogy az első adag gép teljesen nálunk készül és a többi nagyjából egyben megy hozzájuk ténylegesen végszerelésre befejezni. Ha a görögöknél esetleg befutna a gép akkor az elején ugyan ez lesz a tényállás amíg az ő üzemük el nem készül, de addigra a németországi üzem már nem lesz meg. Ott viszont onnantól sajnos a további beszállítás kisebb mértékű lesz csak.
Hát ebben van valami.Piramis játék jellegű kicsit - legalábbis hosszútávon...
Méretre vágnak és hegesztenek.Fantasztikus.Mint az uzbegek a Maraduert. @Ocses mondotta volt.. Az RM tud gyártani nélkülünk,mi nem tudunk nélkülük.Há nem.
Vázolom a helyzetet. A gyárunk nem "végszerelő üzem" lesz mivel nem félkész termékként fog érkezni a jármű, még csak nem is egyben páncéltestként hanem jóval kisebb darabokban ( a torony az ami ez alól kivétel) . Amint a mi üzemünk termeléskész lesz a németországban lévő jelenlegit felszámolják és mindent átrámolnak ide. A szlovákoknál ez úgy működött volna, hogy az első adag gép teljesen nálunk készül és a többi nagyjából egyben megy hozzájuk ténylegesen végszerelésre befejezni. Ha a görögöknél esetleg befutna a gép akkor az elején ugyan ez lesz a tényállás amíg az ő üzemük el nem készül, de addigra a németországi üzem már nem lesz meg. Ott viszont onnantól sajnos a további beszállítás kisebb mértékű lesz csak.
Nem építenek új üzemet,van nekik olyan,,ami képes elvállalni a gyártást.Ami azt illeti,olaszoknak a hatteripara is megvan hozzá.Mi a fene lesz a görög meg az olasz (ha lesz) üzemekkel, ha kifut az ő szériájuk? Lesz Európában 2-3-4...n üresen pangó Lynx-üzem mondjuk 10 év múlva?
Ha mindenki kap egy Lynx-gyárat, az a végén senkinek nem lesz jó...mindenki majd gyárt valami apróságot n+1. vásárlónak, aki összeszereli?
Piramis játék jellegű kicsit - legalábbis hosszútávon...
Nem km, hanem óra, csak Kamm azt elírta.Nem értek hozzá de nem kevés ez!?
Ha piramisjáték, akkor az nekünk lehet nagyon jó, hisz’ mi szálltunk be elsőnek.Mi a fene lesz a görög meg az olasz (ha lesz) üzemekkel, ha kifut az ő szériájuk? Lesz Európában 2-3-4...n üresen pangó Lynx-üzem mondjuk 10 év múlva?
Ha mindenki kap egy Lynx-gyárat, az a végén senkinek nem lesz jó...mindenki majd gyárt valami apróságot n+1. vásárlónak, aki összeszereli?
Piramis játék jellegű kicsit - legalábbis hosszútávon...
Ja, tudjuk, az lenne a fantasztikus, ha itthon fröccsentenék kazincbarcelónai polisztirolból.Méretre vágnak és hegesztenek.Fantasztikus.Mint az uzbegek a Maraduert. @Ocses mondotta volt.. Az RM tud gyártani nélkülünk,mi nem tudunk nélkülük.
Tévedés ne essék,ZEG jó dolog-de messze van attól,amit itt a fórumon belelatnak.Nincs semmiféle kulcspozicioban,RM könnyedén pótolja, kikerüli,ha érdekei úgy kívánják.
Most fizikailag nem kell új üzem az nem annyira lényeges, mint hogy lesz egy csomó felesleges kapacitás Európában Lynx gyártásra.Nem építenek új üzemet,van nekik olyan,,ami képes elvállalni a gyártást.Ami azt illeti,olaszoknak a hatteripara is megvan hozzá.
Úgy legyen!Ha piramisjáték, akkor az nekünk lehet nagyon jó, hisz’ mi szálltunk be elsőnek.
Persze csak miért kerülné meg. Ez az RM üzeme ahol kisebb adókkal és olcsóbban tudja összerakni azt a terméket amit a német üzemben. Úgy, hogy jelenleg ez lesz az egyetlen üzemük ami valós kapacitással is rendelkezni fog. (amiből majd hozzák az első gépeinket kegyetlen kézimunkás mivel nem terveztek oda felfuttatott gyártást és ide át lesz hozva az ottani berendezések nagyrésze is ) Tud az RM máshol is kapacitást létrehozni de, hogy időben szállítson is kell neki ez az üzem kivéve ha már a karácsonyi manók is lynxet fognak gyártani a mikulásnak az északi sarkon.Méretre vágnak és hegesztenek.Fantasztikus.Mint az uzbegek a Maraduert. @Ocses mondotta volt.. Az RM tud gyártani nélkülünk,mi nem tudunk nélkülük.
Tévedés ne essék,ZEG jó dolog-de messze van attól,amit itt a fórumon belelatnak.Nincs semmiféle kulcspozicioban,RM könnyedén pótolja, kikerüli,ha érdekei úgy kívánják.
Görögök egy olyasfajta üzemet kaptak,mint mi-projektuzem,egy feladatra.Most fizikailag nem kell új üzem az nem annyira lényeges, mint hogy lesz egy csomó felesleges kapacitás Európában Lynx gyártásra.
Görögök kaptak egy KMW üzemes a PZH-khoz aztán azóta se nagyon tudnak mit kezdeni vele - KMW vezető is elismerte egy riportban. Az ukrán PZH rendeléssel meg a Leopard upgraddel talán most lesz valami haszna!
Úgy legyen!
Jó lenne valami olyan szegmenst hozni Zalába, amit biztos nem adnak másnak. Pl. Skyranger torony gyártása illetve HX3 lövegtorony gyártás talán esélyes. (nem a magának lövegnek a gyártásra gondolok, hanem páncéltorony gyártás és végszerelés, járműre illesztés.)
Ezekből pár tucat kell mindenkinek, saját gyártást nem érdemes rá kérni országonként - max. a kész tornyokat elküldjük azt rátehetik arra járgányra amelyikre akarják...
Munkagépeknél általában üzemórát adnak meg, furcsa ez az 1500 km.Nem értek hozzá de nem kevés ez!?
Lelombozlak,de simán ki tudná adni bermunkaba német,olasz,cseh,lengyel,francia gepgyaraknak.De minek csinálja,ha egyszer mi kifizettjuk a helyi üzemet,amiben aztán occson dolgozik a magyar droid, és meg adót se kell fizetnie.....Közben a magas technológiájú gyártási részt meg megtartja magának.RM bármikor tud nélkülünk is gyártani,de mi semmit nem tudunk csinálni nélkülük.Persze csak miért kerülné meg. Ez az RM üzeme ahol kisebb adókkal és olcsóbban tudja összerakni azt a terméket amit a német üzemben. Úgy, hogy jelenleg ez lesz az egyetlen üzemük ami valós kapacitással is rendelkezni fog. (amiből majd hozzák az első gépeinket kegyetlen kézimunkás mivel nem terveztek oda felfuttatott gyártást és ide át lesz hozva az ottani berendezések nagyrésze is ) Tud az RM máshol is kapacitást létrehozni de, hogy időben szállítson is kell neki ez az üzem kivéve ha már a karácsonyi manók is lynxet fognak gyártani a mikulásnak az északi sarkon.
Engem inkabb az 1500km lepett meg a Lynxnel, az kb 4 ora naponta, egy even at... mondjuk ha csak egy atlagos karbantartasra gondoltak, akkor az meg tulajdonkeppen nagyon korrekt egy ilyen dognel.
Mi a fene lesz a görög meg az olasz (ha lesz) üzemekkel, ha kifut az ő szériájuk? Lesz Európában 2-3-4...n üresen pangó Lynx-üzem mondjuk 10 év múlva?
Ha mindenki kap egy Lynx-gyárat, az a végén senkinek nem lesz jó...mindenki majd gyárt valami apróságot n+1. vásárlónak, aki összeszereli?
Piramis játék jellegű kicsit - legalábbis hosszútávon...
Én biztos nem. Valaki másra emlékzhetsz.Méretre vágnak és hegesztenek.Fantasztikus.Mint az uzbegek a Maraduert. @Ocses mondotta volt.. Az RM tud gyártani nélkülünk,mi nem tudunk nélkülük.
Tévedés ne essék,ZEG jó dolog-de messze van attól,amit itt a fórumon belelatnak.Nincs semmiféle kulcspozicioban,RM könnyedén pótolja, kikerüli,ha érdekei úgy kívánják.