M
molnibalage
Guest
Az írás picit ferdít. A gép nem "súlyosan megrongálódott", hanem totálkáros, lenullázott gép lett....
Megvan az eredménye csak nem nyilvános. Aki tudja mi történt, az nemigen beszél. Én csak annyit mondok, hogy egyértelmű pilótahiba volt. Többet nem.És a vizsgálat eredményére meddig kell még várni???
Az írás picit ferdít. A gép nem "súlyosan megrongálódott", hanem totálkáros, lenullázott gép lett....
Megvan az eredménye csak nem nyilvános. Aki tudja mi történt, az nemigen beszél. Én csak annyit mondok, hogy egyértelmű pilótahiba volt. Többet nem.
Wrong. Minden ami nem repülhet újra, az minimum totálkáros. Az ami soha többé nem repülhet, az nem megrongálódott.A gép nem égett le és hullott atomjaira, ezért "súlyosan megrongálódott". Nem javítható gazdaságosan, de elég sok alkatrésze és belső rendszere valószínűleg tökéletesen használható cserealkatrésznek vagy már át is rakták az új gépbe.
Azért nem nyilvános, met ennak a kibaszott országnak a rendszerében történt. Az USAF-nál nem így lenne.Mondjuk az is megérne egy misét, hogy miért nem nyilvános. Ha a pilóta személye miatt pilótahiba, az is gond, viszont ha a gyakorlatlanság miatt, akkor az már a politikusok felelősségét is felveti.
A sárkánya az totálkáros, az nem is repülhet. De vannak a gépben olyan részegységek amiknek semmi baja és a jövőben valamelyik gépben repülni fognak. Azok nem totálkárosak, max használt, de teljesen jó alkatrészek.Wrong. Minden ami nem repülhet újra, az minimum totálkáros. Az ami soha többé nem repülhet, az nem megrongálódott.
Ez nem egy kocsi, és nincs is annyira összetörve,
A gép nem égett le és hullott atomjaira, ezért "súlyosan megrongálódott". Nem javítható gazdaságosan, de elég sok alkatrésze és belső rendszere valószínűleg tökéletesen használható cserealkatrésznek vagy már át is rakták az új gépbe.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..