Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Megvan az eredménye csak nem nyilvános. Aki tudja mi történt, az nemigen beszél. Én csak annyit mondok, hogy egyértelmű pilótahiba volt. Többet nem.És a vizsgálat eredményére meddig kell még várni???
Az írás picit ferdít. A gép nem "súlyosan megrongálódott", hanem totálkáros, lenullázott gép lett....
Megvan az eredménye csak nem nyilvános. Aki tudja mi történt, az nemigen beszél. Én csak annyit mondok, hogy egyértelmű pilótahiba volt. Többet nem.
Wrong. Minden ami nem repülhet újra, az minimum totálkáros. Az ami soha többé nem repülhet, az nem megrongálódott.A gép nem égett le és hullott atomjaira, ezért "súlyosan megrongálódott". Nem javítható gazdaságosan, de elég sok alkatrésze és belső rendszere valószínűleg tökéletesen használható cserealkatrésznek vagy már át is rakták az új gépbe.
Azért nem nyilvános, met ennak a kibaszott országnak a rendszerében történt. Az USAF-nál nem így lenne.Mondjuk az is megérne egy misét, hogy miért nem nyilvános. Ha a pilóta személye miatt pilótahiba, az is gond, viszont ha a gyakorlatlanság miatt, akkor az már a politikusok felelősségét is felveti.
A sárkánya az totálkáros, az nem is repülhet. De vannak a gépben olyan részegységek amiknek semmi baja és a jövőben valamelyik gépben repülni fognak. Azok nem totálkárosak, max használt, de teljesen jó alkatrészek.Wrong. Minden ami nem repülhet újra, az minimum totálkáros. Az ami soha többé nem repülhet, az nem megrongálódott.
Ez nem egy kocsi, és nincs is annyira összetörve,
A gép nem égett le és hullott atomjaira, ezért "súlyosan megrongálódott". Nem javítható gazdaságosan, de elég sok alkatrésze és belső rendszere valószínűleg tökéletesen használható cserealkatrésznek vagy már át is rakták az új gépbe.
Remélem Ugrik ezt a D-t 3m-re elkerüli. Maradjon csak az irodájában, nehogy megint gázt adjon fékezés helyett a dicső parancsnok.
Megvan az eredménye csak nem nyilvános. Aki tudja mi történt, az nemigen beszél. Én csak annyit mondok, hogy egyértelmű pilótahiba volt. Többet nem.<blockquote rel="Terminator">És a vizsgálat eredményére meddig kell még várni???
<blockquote rel="antigonosz">Remélem Ugrik ezt a D-t 3m-re elkerüli. Maradjon csak az irodájában, nehogy megint gázt adjon fékezés helyett a dicső parancsnok.