[HUN] Saab JAS-39EBS-HU Gripen

Az írás picit ferdít. A gép nem "súlyosan megrongálódott", hanem totálkáros, lenullázott gép lett....
 
az uj jatekszer a nepotizmustol megfertőzött draga tulkepzett tabornokoknak Lehet osszetorni megint...
 
És a vizsgálat eredményére meddig kell még várni???
Megvan az eredménye csak nem nyilvános. Aki tudja mi történt, az nemigen beszél. Én csak annyit mondok, hogy egyértelmű pilótahiba volt. Többet nem.
 
Az írás picit ferdít. A gép nem "súlyosan megrongálódott", hanem totálkáros, lenullázott gép lett....

Nem is értettem a cikkben, hogy ha súlyosan megrongálódott (ami úgy hangzik hogy szerelhető), akkor miért újat kapunk. Így már világos.
 
A gép nem égett le és hullott atomjaira, ezért "súlyosan megrongálódott". Nem javítható gazdaságosan, de elég sok alkatrésze és belső rendszere valószínűleg tökéletesen használható cserealkatrésznek vagy már át is rakták az új gépbe.
 
Megvan az eredménye csak nem nyilvános. Aki tudja mi történt, az nemigen beszél. Én csak annyit mondok, hogy egyértelmű pilótahiba volt. Többet nem.

Mondjuk az is megérne egy misét, hogy miért nem nyilvános. Ha a pilóta személye miatt pilótahiba, az is gond, viszont ha a gyakorlatlanság miatt, akkor az már a politikusok felelősségét is felveti.
 
A gép nem égett le és hullott atomjaira, ezért "súlyosan megrongálódott". Nem javítható gazdaságosan, de elég sok alkatrésze és belső rendszere valószínűleg tökéletesen használható cserealkatrésznek vagy már át is rakták az új gépbe.
Wrong. Minden ami nem repülhet újra, az minimum totálkáros. Az ami soha többé nem repülhet, az nem megrongálódott.


Mondjuk az is megérne egy misét, hogy miért nem nyilvános. Ha a pilóta személye miatt pilótahiba, az is gond, viszont ha a gyakorlatlanság miatt, akkor az már a politikusok felelősségét is felveti.
Azért nem nyilvános, met ennak a kibaszott országnak a rendszerében történt. Az USAF-nál nem így lenne.
 
Jól írtad beta.
Úgy is mondhatnám, hogy ez több, mint pilótahiba, ez már felveti az adott területen a rendszerszemlélet, rendszerhiba következményét..
 
Wrong. Minden ami nem repülhet újra, az minimum totálkáros. Az ami soha többé nem repülhet, az nem megrongálódott.
A sárkánya az totálkáros, az nem is repülhet. De vannak a gépben olyan részegységek amiknek semmi baja és a jövőben valamelyik gépben repülni fognak. Azok nem totálkárosak, max használt, de teljesen jó alkatrészek.
 
A repülőgép nem repülhet újra. Soha többet. Pont. Totálkorás. Kérlek ne told már fullba a kretént.
 
Nem tudom mennyire megy neked az angol, de ha nem eléggé, akkor a "total" szó jelentésére keress rá. A gép szerkezetileg nem képes többé a repülésre, de nem zúzták be egy az egybe, mert vannak jó részei. Nem olyan bonyolult ez.
 
Ha rommá törsz egy kocsit, de az ECU, meg a bal hátsó lengéscsillapító használható marad, attól még műszaki totálkáros az autód.
 
Ez nem egy kocsi, és nincs is annyira összetörve, mintha egy kocsiban az ECU meg egy lengéscsillapító maradna épen. Ezekben a gépekben rohadt drága darabok vannak és amit csak lehet felhasználnak belőle.
 
Ez nem egy kocsi, és nincs is annyira összetörve,

Te láttad a képeket?
Eltörtek a gép hossztartói a pilótafülke leszakadásakor, gyakorlatilag újjá kéne építeni a sárkányszerkezetet. Ez olyan. mintha vennél egy új kasztnit, ami gyakorlatilag a maga az autó.
 
Igen, láttam a képeket, és ha visszaolvasol láthatod, hogy a sárkányról nem beszéltem, mert az egyértelműen kuka. Csak éppen az a kurva gép nem csak a sárkányból áll, de ha szerintetek igen, akkor nem tudom miért tökölnek annyit az elektrónika fejlesztésével, és más belső szarokkal, ami nem a sárkány része, ami nem kell repüljön, mert csak valami amit reptetnek, hogy éppen lásson, vagy zavarjon vagy mozgasson vagy számoljon, hogy az az egész szar ne zuhanjon le meg harcképes legyen.
 
A gép nem égett le és hullott atomjaira, ezért "súlyosan megrongálódott". Nem javítható gazdaságosan, de elég sok alkatrésze és belső rendszere valószínűleg tökéletesen használható cserealkatrésznek vagy már át is rakták az új gépbe.

Tehát totálkáros.