Remélem Ugrik ezt a D-t 3m-re elkerüli. Maradjon csak az irodájában, nehogy megint gázt adjon fékezés helyett a dicső parancsnok.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Remélem Ugrik ezt a D-t 3m-re elkerüli. Maradjon csak az irodájában, nehogy megint gázt adjon fékezés helyett a dicső parancsnok.
Megvan az eredménye csak nem nyilvános. Aki tudja mi történt, az nemigen beszél. Én csak annyit mondok, hogy egyértelmű pilótahiba volt. Többet nem.<blockquote rel="Terminator">És a vizsgálat eredményére meddig kell még várni???
<blockquote rel="antigonosz">Remélem Ugrik ezt a D-t 3m-re elkerüli. Maradjon csak az irodájában, nehogy megint gázt adjon fékezés helyett a dicső parancsnok.
<blockquote rel="joker">A gép nem égett le és hullott atomjaira, ezért "súlyosan megrongálódott". Nem javítható gazdaságosan, de elég sok alkatrésze és belső rendszere valószínűleg tökéletesen használható cserealkatrésznek vagy már át is rakták az új gépbe.
<blockquote rel="antigonosz">Remélem Ugrik ezt a D-t 3m-re elkerüli. Maradjon csak az irodájában, nehogy megint gázt adjon fékezés helyett a dicső parancsnok.
F-15 írásban ott van.Az amerikai haderőnél a rep.események besorolása hogy van?
Az ’A’ osztályú balesetek vagy katasztrófák közé azokat sorolják, ahol az anyagi kár meghaladja a 2 millió USD értéket, vagy a gép elvesztésével járnak. Akkor is ide sorolandó, ha a személyzet egy tagjának halálával vagy lebénulásával, illetve további szolgálatra alkalmatlanná válással jár, még ha a gép túl is éli az eseményt. A ’B’ osztályú eseménynél a kár 2 millió és 200 ezer USD közötti és részleges és/vagy részleges bénulással járó baleset / katasztrófa.
http://www.e-publishing.af.mil/shared/media/epubs/afi91-204.pdf Részletes ismertetése a bénulásnak a 95. (nyomtatott) oldalon. Az összeghatárok az idők során változtak az infláció miatt, a ’80-es évek táján az ’A’ osztály felső értékhatára „csak” 1 millió USD volt.
Ha jól emlékszem, valahol azt olvastam, hogy egy svéd D-t alakítanak át majd EBS-re, a szétcsapott helyére. Ezért nem is hiszem, hogy foglalkoztak volna "kukázással" a régiből, egy ilyen gépnél nem is érné meg.
A számla végösszegét azért sokan megnéznénk szerintem.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..