Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
3 Gripen kering Veszprém felett.
Múltkor volt az az eset, amikor egy Gripennek egy angol utasszálított kellett ellenőriznie. Amikor át kellett mennie a gép másik oldalára, mert nem látta a pilótát. Utas is készített videófelvételt róla. Földről is készült felvétel. Ami feltűnt nekem, hogy csak egy gép volt ott. Holott korábban mintha két gép szállt volna fel riasztáskor. Lehet hogy takarékossági okokból már csak egy gépet indítanak riasztáskor kettő helyett?
A bevett eljárás az hogy amíg a géppár egyik tagja "intézkedik" a másik hátulról biztosít.
5-8000feet között: DEMON66 (reg)31 ; DEMON68 (reg)35
Jobbkormányos volt a brit gép?Múltkor volt az az eset, amikor egy Gripennek egy angol utasszálított kellett ellenőriznie. Amikor át kellett mennie a gép másik oldalára, mert nem látta a pilótát. Utas is készített videófelvételt róla. Földről is készült felvétel. Ami feltűnt nekem, hogy csak egy gép volt ott. Holott korábban mintha két gép szállt volna fel riasztáskor. Lehet hogy takarékossági okokból már csak egy gépet indítanak riasztáskor kettő helyett?
Jobbkormányos volt a brit gép?