[HUN] Saab JAS-39EBS-HU Gripen

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.

Terminator

Well-Known Member
2010. április 19.
16 232
22 773
113
Egy 2015-ös videó...

"How does an interception work? And what does it take to get these impressive aircraft into the skies? Speed, efficiency and effective communication channels are all required."

 

Terminator

Well-Known Member
2010. április 19.
16 232
22 773
113
https://ac.nato.int/archive/2019/pa...zQpD0Ewth57XTfJfBYkXJGuUT9bFQT9tHq3zViVl_BFFs


Van másik kép is...

 

papajoe

Well-Known Member
2016. február 21.
9 238
15 618
113
Van másik kép is...



Valaki,aki tudja elmondaná nekem pár mondatban,hogy miért építenek nyugaton "egyenes" gerincű vadászgépet,a hajtómű egy tengelyen van a gép gerincével/hossztengelyével,a hajtómű a törzs oldaláról,vagy az aljáról lélegzik.
Régebben az Oroszok is ilyen gépeket csináltak,azonban a mostani szuhoj vonalban van egy "szinteltolás"a fülke a hajtómű síkja felett van,és meg is van döntve lefelé,ez-szerintem- már önmagában turbulenciát csinál a hajtóművek előtt,mi az oka,hogy mégis ilyet használnak?
Mondjuk optikailag kiqrt jól néz ki.:D