A MiG-29-esnél nagy kockázati tényező az alkatrész utánpótlás. Nem elsősorban a Egyesült Repülőgépgyártó oldaláról, ott ha fizetsz akkor kapsz, ha semleges, vagy oroszbarát ország vagy, mi NATO tagok politikailag is marginálisan hátravagyunk sorolva, valamint éppen ez az elkötelezettség nehezíti, hogy katonai eszközöket szerezzünk be Oroszországtól. Könnyebb lenne pld. a T-50-es Golden Eagle harci változat rendszeresítése, mint egy orosz típusé. A lengyelek, szlovákok és bolgárok ugyanabban a cipőben járnak, a polákok annyival előbb, ők a gyári formulárok alapján, amit megkaptak, megszereztek, de az orosz fél ellenére, bizony belenyultak az RD-33-ba és "nagyjavítottak" néhányat. Hogy ez mennyire biztonságos az látszik, hogy több esetben leállították a 29-esek repülését, most éppen a demórepüléseket törölték. A lengyelek hajtóműre közbeszerzést írtak ki. Hasonló problémával küzdhetnek az ukránok is, gondolom azonban a Motor Szics megoldja orosz jóváhagyás nélkül is a nagyjavításokat.