[HUN] Saab JAS-39EBS-HU Gripen

Nem egészen. A fáklya már üzemel, de a hajtómű még nem érte el a maximális fordulatszámot. Normálisan ez nem így szokott működni, a legtöbb hajtómű esetében előbb maximális üzemi fordulatra pörög fel a hajtómű, majd ezután indul a forszázskapcsolás, de az F100PW229-esen ez már előbb megtörténik.
De a maximális lánghossz idején már maximális a fordulatszám is, különben a hajtómű bepompázsolna.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Na, ha már ő elmondta, akkor nem kell titkolni...
Hibás késeket több más gépnél is találtak.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Ezt már azóta tudtuk, amikor kijött a gyártó átvizsgálni a székeket, nem?
Zord írta meg, ha jól emlékszem.
 
  • Tetszik
Reactions: borisz
Lineketétek már ezt a videot...
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
én meg végignéztem.

Család nőtagja nézi, hogyan bámulom, és kérdi mi ez.
Elmondom.

Válasz:
"Tíz perc???Annyi idő alatt lebombázzák a fél országot"
 
Lineketétek már ezt a videot...
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
én meg végignéztem.

Család nőtagja nézi, hogyan bámulom, és kérdi mi ez.
Elmondom.

Válasz:
"Tíz perc???Annyi idő alatt lebombázzák a fél országot"
A riasztás kiadása nem a drága, gonosz ellen határátlépésétől kezdődik. Ha így lenne, ennek tényleg nem volna semmi értelme. Tovább megyek, a békeidős QRA felszállások se találnának már érdemi célpontot, szóval nem is csinálná senki.
Régebben, a 21-esek idején a riasztástól számított felszállás szintideje kisebb volt, de a gép startprocedúrája se állt ennyi lépésből.
Viszont a hosszabb starthoz az előbb megkezdett riasztás igazodott.