Esetünkben viszont a nagyobb gép ideálisabb. Az elsődleges felhasználás - szerintem - a mélységi bevetés lesz, nagyobb mennyiségű szállítási igénnyel. (tovább ennél nem mennék!)
A franciák esetében is hasonló a bevetési igény, csak más okból. Ott ugye, nekik az a legfontosabb, hogy a dzsungelbe, a sivatagban nagy távolságokat áthidalva is be tudják juttatni a az egységeket, majd el is tudják látni a ledobott egységeket.
Ha pedig csendben kell bejutni, akkor a BH-nál ideálisabb a fenestronos H145M. Nem véletlen, hogy a német SOF is a H145M-et használja a NH-90 helyett.
Pedig náluk is a SOF gyakorlatilag azt kér amit akar. Ha a SOF kérné, még F-35 is lenne. Lett C-130 is, pedig....
Igazság szerint, ha mindenképpen SOF ideális gépet keresünk, akkor már a billenőrotorosak közül kellene választani.