Az a baj ha így el pocsékoljuk a tehetségeket sose lesz normális sereg
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Az a baj ha így el pocsékoljuk a tehetségeket sose lesz normális sereg
Mi a nyomoruk szegényeknek nagy jó dolgukban?Remelem arra is találnak valami megoldást,hogy nke-n tanuló pilóták zöme a szerződést forgatja hogyan tud pattani anélkül h milliókat fizessen vissza
Rájöttek hova kerültekMi a nyomoruk szegényeknek nagy jó dolgukban?
“Nem dönthetik el melyik típusra kerülnek”Mi a nyomoruk szegényeknek nagy jó dolgukban?
Nem baj! A nem akarásnak így is úgy is sz@rás a vége!Az a baj ha így el pocsékoljuk a tehetségeket sose lesz normális sereg
Remelem arra is találnak valami megoldást,hogy nke-n tanuló pilóták zöme a szerződést forgatja hogyan tud pattani anélkül h milliókat fizessen vissza
Generációs problémákat le kell szarni!“Nem dönthetik el melyik típusra kerülnek”
Imádom, hogy egyre többen érzik ezt!Azért már a fasz kivan, ha ez igaz.
....
Szomorú...
Ès mennyire emeli a munkamorált amikor egy csomó ember dolgozik egy helyen, ahol nincs kedve.Nem baj! A nem akarásnak így is úgy is sz@rás a vége!
De ezt a vonalat megint nem vinném tovább, mert a profi haderőben nem hiszek, és megint "határincidensek lesznek" (by Hofi)
Remélem jó kemény szerződést írattak velük alá! Ha már képtelenek, akkor legalább fizessenek.
A maradéknak (tisztelet nekik!) annál nagyobb lesz az értéke/lehetősége.
Hat mit mondjak erre én is így gondolom a fel kezek oda adtam volna csak egy helikopteren vagy egy gripenen a csavart meg huzhassam az én generaciom eléggé durva tud lenni igenyekbenAzért már a fasz kivan, ha ez igaz.
Kossuthos voltam (repülőgépszerelő szakközép Csepelen), az oszályomban/évfolyamon bárki a lelkét eladta volna, hogy katonai pilóta lehessen akkoriban - az valami olyasmi az életben, amire tényleg mondhatod, hogy elértél valamit. Nem egy böhöm kocsira vagy emeletes házra. Bármikor átnyergelnék, ha nem lennék már túlkoros.
Szomorú...
Generációs problémákat le kell szarni!
De tudtommal mindenki H145-ön kezdi, onnan megy a H225-re az átképzés.
Pedig kikőpapírollózhatnák.“Nem dönthetik el melyik típusra kerülnek”
Mondjuk ez a tisztjelölteknél elèg nagy lemoezsolódást generáló tényező sajnos....Rájöttek hova kerültek
pilota sincs elég hozzá kell tenni.Szerintem itt nincs elég ember és olajozottan működő alkatrész ellátás, azért ilyen szar a bevethetőség. Ezek megoldható dolgok, ha akarják és adnak rá pénzt.
ha az üzemeltetésre nincs lé, akkor meg hagyjuk az egészet fenébe. írják kis a határra hogy "vigyázz! térségben meghatározó haderő!" aztán reméljük a legjobbakat.
csak a légitársaság kifizetteti a jogosítványt a honvédség csak munkatapasztalatot kér... fiataloknak jó lehetőség és több féle típusra kategoriára is össze tudják szedni 2 airbus típus meg a falcon... nagy utas szállító közepes/teher (civíl) közepes utasszállító/kis teher meg az üzletigép kategoria. (ez jelentős számú civilben hasznosítható jogosítvány. meg természetesen a kisgép kategoriaSzerintem inkább a repülőknél van ilyen probléma, ugyanúgy Kávé írta feljebb, hogy minek vezessen szürkére festett Airbus A319-et, amikor ezt civilben is megteheti, többért.
ez szerintem bonyolultabb kérdésSzerintem inkább a repülőknél van ilyen probléma, ugyanúgy Kávé írta feljebb, hogy minek vezessen szürkére festett Airbus A319-et, amikor ezt civilben is megteheti, többért.
De a honvédség szeretné megtartani a pilótáit és ott is alá kell írniuk 10 évre alsóhangonez szerintem bonyolultabb kérdés
egyrészről ha az ember itthon akar maradni a Malév csődje óta erre az esély nagyon pici ( wizz-nél ha mázlista vagy 1 év után fél évre hazaraknak de több wizz pilóta haverom is van, az egyik mesélte hogy 3 év után rakták Debrecenre 1 félévre)
ha az ember ilyenben gondolkodik akkor vagy jelentkezik egy Cadet programba ( pl KLM-nél elég jó ilyen lehetőség van ) ahol aláírsz 5-10 évre, cserébe fizetik a "zero to hero"-t , ami azt jelenti hogy teljesen nulláról felmész Airbus/Boeing -re 1 év alatt ( itt jegyezném meg hogy ezzel óvatosan kell garázdálkodni, egy ilyen pilóta nem vette észre hogy átesett a gépe és belevitte az óceánba - air france 447) de ide rohadt kemények a követelmények hogy az ember bekerüljön az ingyenes részre, nyilván van itt is fizetős ami pl a Lufthansanal 39k euró volt még 17-ben
VAGY
marad a félig magán opció, olyan 6-8 misi között már el tudsz jutni olyan szintre hogy tudj jelentkezni légitársasághoz type ratingre ( ami amúgy is jobban szeretnek ha már a légitársaságnal csinál az ember, pl ryanairnél)
szóval ilyen téren tud talán többet nyújtani a Honvédség, szerintem legalábbis
Bobo milyen gyilkos szemmel nézi!Katonából lett popsztár
Katonából lett popsztár - Honvédelem
Kevesen tudják, hogy a You're Beautiful című sláger szerzője, James Blunt zenei karrierjét megelőzően négy évig szolgált a Brit Hadseregben. Koszovóban békefenntartó feladatokat látott el, illetve a Királyi Lovastestőrség tagjaként II. Erzsébet királynő testőre volt. Március 5-én visszatért...honvedelem.hu