[HUN] Toborzás / hadkiegészítés

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

pöcshuszár

Well-Known Member
2019. március 21.
23 812
47 111
113
Az a baj ha így el pocsékoljuk a tehetségeket sose lesz normális sereg
Nem baj! A nem akarásnak így is úgy is sz@rás a vége! :)
De ezt a vonalat megint nem vinném tovább, mert a profi haderőben nem hiszek, és megint "határincidensek lesznek" (by Hofi)
Remélem jó kemény szerződést írattak velük alá! Ha már képtelenek, akkor legalább fizessenek.
A maradéknak (tisztelet nekik!) annál nagyobb lesz az értéke/lehetősége.
 

angelsoul

Well-Known Member
2016. február 13.
2 489
16 437
113
Remelem arra is találnak valami megoldást,hogy nke-n tanuló pilóták zöme a szerződést forgatja hogyan tud pattani anélkül h milliókat fizessen vissza :oops:

Azért már a fasz kivan, ha ez igaz.
Kossuthos voltam (repülőgépszerelő szakközép Csepelen), az oszályomban/évfolyamon bárki a lelkét eladta volna, hogy katonai pilóta lehessen akkoriban - az valami olyasmi az életben, amire tényleg mondhatod, hogy elértél valamit. Nem egy böhöm kocsira vagy emeletes házra. Bármikor átnyergelnék, ha nem lennék már túlkoros.
Szomorú...
 

Ocses

Well-Known Member
2018. szeptember 29.
6 690
15 228
113
Nem baj! A nem akarásnak így is úgy is sz@rás a vége! :)
De ezt a vonalat megint nem vinném tovább, mert a profi haderőben nem hiszek, és megint "határincidensek lesznek" (by Hofi)
Remélem jó kemény szerződést írattak velük alá! Ha már képtelenek, akkor legalább fizessenek.
A maradéknak (tisztelet nekik!) annál nagyobb lesz az értéke/lehetősége.
Ès mennyire emeli a munkamorált amikor egy csomó ember dolgozik egy helyen, ahol nincs kedve. :rolleyes:

De igazad van fizessèk vissza.

A fasza amikor ott maradnak, tombolnak ès egy idő után azok mennek el akik amúty akarnának is jól dolgozni.

Az ilyeneknek meg kinyalják a seggük hogy maradjanak.
:rolleyes:
 

Kávé

Well-Known Member
2022. január 26.
4 164
14 105
113
Azért már a fasz kivan, ha ez igaz.
Kossuthos voltam (repülőgépszerelő szakközép Csepelen), az oszályomban/évfolyamon bárki a lelkét eladta volna, hogy katonai pilóta lehessen akkoriban - az valami olyasmi az életben, amire tényleg mondhatod, hogy elértél valamit. Nem egy böhöm kocsira vagy emeletes házra. Bármikor átnyergelnék, ha nem lennék már túlkoros.
Szomorú...
Hat mit mondjak erre én is így gondolom a fel kezek oda adtam volna csak egy helikopteren vagy egy gripenen a csavart meg huzhassam az én generaciom eléggé durva tud lenni igenyekben :confused:
 

Szittya

Well-Known Member
2016. szeptember 22.
22 154
36 301
113
Szerintem itt nincs elég ember és olajozottan működő alkatrész ellátás, azért ilyen szar a bevethetőség. Ezek megoldható dolgok, ha akarják és adnak rá pénzt.
ha az üzemeltetésre nincs lé, akkor meg hagyjuk az egészet fenébe. írják kis a határra hogy "vigyázz! térségben meghatározó haderő!" aztán reméljük a legjobbakat.
pilota sincs elég hozzá kell tenni.
de az üzemeltetés a nemzetközi helikopter kiválósági központ fejlődésével javulni fog.
 

Szittya

Well-Known Member
2016. szeptember 22.
22 154
36 301
113
Szerintem inkább a repülőknél van ilyen probléma, ugyanúgy Kávé írta feljebb, hogy minek vezessen szürkére festett Airbus A319-et, amikor ezt civilben is megteheti, többért.
csak a légitársaság kifizetteti a jogosítványt a honvédség csak munkatapasztalatot kér... fiataloknak jó lehetőség és több féle típusra kategoriára is össze tudják szedni 2 airbus típus meg a falcon... nagy utas szállító közepes/teher (civíl) közepes utasszállító/kis teher meg az üzletigép kategoria. (ez jelentős számú civilben hasznosítható jogosítvány. meg természetesen a kisgép kategoria

Kc vel egyenlőre nem sokat tudnának kezdeni civilbe de az airbusok+falcon trio elég népszerű típus a cívíl légitársaságoknál (a repülési tapasztalat meg nem mindegy...)
 
  • Tetszik
Reactions: Tumpek

fedett_mókus

Well-Known Member
2018. november 25.
3 875
7 166
113
Szerintem inkább a repülőknél van ilyen probléma, ugyanúgy Kávé írta feljebb, hogy minek vezessen szürkére festett Airbus A319-et, amikor ezt civilben is megteheti, többért.
ez szerintem bonyolultabb kérdés
egyrészről ha az ember itthon akar maradni a Malév csődje óta erre az esély nagyon pici ( wizz-nél ha mázlista vagy 1 év után fél évre hazaraknak de több wizz pilóta haverom is van, az egyik mesélte hogy 3 év után rakták Debrecenre 1 félévre)
ha az ember ilyenben gondolkodik akkor vagy jelentkezik egy Cadet programba ( pl KLM-nél elég jó ilyen lehetőség van ) ahol aláírsz 5-10 évre, cserébe fizetik a "zero to hero"-t , ami azt jelenti hogy teljesen nulláról felmész Airbus/Boeing -re 1 év alatt ( itt jegyezném meg hogy ezzel óvatosan kell garázdálkodni, egy ilyen pilóta nem vette észre hogy átesett a gépe és belevitte az óceánba - air france 447) de ide rohadt kemények a követelmények hogy az ember bekerüljön az ingyenes részre, nyilván van itt is fizetős ami pl a Lufthansanal 39k euró volt még 17-ben
VAGY
marad a félig magán opció, olyan 6-8 misi között már el tudsz jutni olyan szintre hogy tudj jelentkezni légitársasághoz type ratingre ( ami amúgy is jobban szeretnek ha már a légitársaságnal csinál az ember, pl ryanairnél)

szóval ilyen téren tud talán többet nyújtani a Honvédség, szerintem legalábbis
 

krisss

Well-Known Member
2014. február 21.
30 510
132 286
113
ez szerintem bonyolultabb kérdés
egyrészről ha az ember itthon akar maradni a Malév csődje óta erre az esély nagyon pici ( wizz-nél ha mázlista vagy 1 év után fél évre hazaraknak de több wizz pilóta haverom is van, az egyik mesélte hogy 3 év után rakták Debrecenre 1 félévre)
ha az ember ilyenben gondolkodik akkor vagy jelentkezik egy Cadet programba ( pl KLM-nél elég jó ilyen lehetőség van ) ahol aláírsz 5-10 évre, cserébe fizetik a "zero to hero"-t , ami azt jelenti hogy teljesen nulláról felmész Airbus/Boeing -re 1 év alatt ( itt jegyezném meg hogy ezzel óvatosan kell garázdálkodni, egy ilyen pilóta nem vette észre hogy átesett a gépe és belevitte az óceánba - air france 447) de ide rohadt kemények a követelmények hogy az ember bekerüljön az ingyenes részre, nyilván van itt is fizetős ami pl a Lufthansanal 39k euró volt még 17-ben
VAGY
marad a félig magán opció, olyan 6-8 misi között már el tudsz jutni olyan szintre hogy tudj jelentkezni légitársasághoz type ratingre ( ami amúgy is jobban szeretnek ha már a légitársaságnal csinál az ember, pl ryanairnél)

szóval ilyen téren tud talán többet nyújtani a Honvédség, szerintem legalábbis
De a honvédség szeretné megtartani a pilótáit és ott is alá kell írniuk 10 évre alsóhangon
 

Anti

Well-Known Member
2018. december 29.
5 291
13 955
113

Katonából lett popsztár​


65e8768bbac3d408188971.jpg


 

Aladeen

Well-Known Member
2021. július 17.
22 299
43 525
113

Katonából lett popsztár​


65e8768bbac3d408188971.jpg


Bobo milyen gyilkos szemmel nézi! :D