......
Az ADF gépek átépített és korszerűsített Block 15 gépek voltak. Kevesebb repóra volt a szárnyakban talán, mint az EBS HU Gripen szárnyakban... Az ADF közül az első 1989 táján készült el. Nagyon zavaró - vagy egyenesen irritáló - hogy túl sokan úgy festik le, mintha ezek roncs gépek lettek volna. A gépek egy része konkrétan vadonatúj volt a harcászati elektronikát nézve...
-- a Block 15 ADF gépeket ha jól emlékszem, Portugália - éppen megszabadul tőlük Románoknak adják el, - valamint az Olasz Légirőnél átmenetileg repültek - egyébként ott vannak DM-ben, és a kutyának sem kellenek.
A Törökök eleve Block30-ast adtak volna, a belgák pedig használt MLU-kat. A legdrágább ajánlat az amcsiké volt a három ajánlat közül a legrosszabb műszaki tartalommal tudtommal. Az ADF szárnyak és Gripen szárnyak. Szerintem kurvára mindegy hány éves szárnyak, vagy mennyi van bennük ha a gyártó 0 órásként adja el, vállalva a garanciát. Ne feledjük el a Svéd állja ha cehhet, ha hibájából történik valami, pilóta és magyar üzemeltetési problémára termszetesen nem. Az ADF üzemórákat b*hatjuk, ha ott állnának a gépek a dzsindzsában, kiszerelve alkatrészként, hogy 4 talán repüljön..
----
Néha nem értem, hogy a közgazdász/mérnök mögül nem nézel ki Magyarországra? -- Néha már eltöprengtem azon, hogy kinézek és nem jövök vissza pont az ilyen dolgok miatt...
tökéletesen igazad van, én is erre buzdítom a gyermekeimet. Nyelvében és kultúrájában él a nemzet, és nem földrajzi helyen Abszurdisztánban. Sajnos én már idős vagyok, hogy a Lajtától nyugatra komolyabb karrierba fogjak. Neked még sikerülhetne
Az ADF gépek átépített és korszerűsített Block 15 gépek voltak. Kevesebb repóra volt a szárnyakban talán, mint az EBS HU Gripen szárnyakban... Az ADF közül az első 1989 táján készült el. Nagyon zavaró - vagy egyenesen irritáló - hogy túl sokan úgy festik le, mintha ezek roncs gépek lettek volna. A gépek egy része konkrétan vadonatúj volt a harcászati elektronikát nézve...
-- a Block 15 ADF gépeket ha jól emlékszem, Portugália - éppen megszabadul tőlük Románoknak adják el, - valamint az Olasz Légirőnél átmenetileg repültek - egyébként ott vannak DM-ben, és a kutyának sem kellenek.
A Törökök eleve Block30-ast adtak volna, a belgák pedig használt MLU-kat. A legdrágább ajánlat az amcsiké volt a három ajánlat közül a legrosszabb műszaki tartalommal tudtommal. Az ADF szárnyak és Gripen szárnyak. Szerintem kurvára mindegy hány éves szárnyak, vagy mennyi van bennük ha a gyártó 0 órásként adja el, vállalva a garanciát. Ne feledjük el a Svéd állja ha cehhet, ha hibájából történik valami, pilóta és magyar üzemeltetési problémára termszetesen nem. Az ADF üzemórákat b*hatjuk, ha ott állnának a gépek a dzsindzsában, kiszerelve alkatrészként, hogy 4 talán repüljön..
----
Néha nem értem, hogy a közgazdász/mérnök mögül nem nézel ki Magyarországra? -- Néha már eltöprengtem azon, hogy kinézek és nem jövök vissza pont az ilyen dolgok miatt...
tökéletesen igazad van, én is erre buzdítom a gyermekeimet. Nyelvében és kultúrájában él a nemzet, és nem földrajzi helyen Abszurdisztánban. Sajnos én már idős vagyok, hogy a Lajtától nyugatra komolyabb karrierba fogjak. Neked még sikerülhetne