M
molnibalage
Guest
Hmhm...Igen, erre celoztam. Szoval legalabb ne zarjuk ki ezt a lehetoseget.
Naná, de tessék már azt megnézni, hogy mi az F-35 koncepciója. Az, hogy észrevétlennek kell maradni akkor, amikor már a nagy hatótávolságú légvédelem kinetmatikai HMZ-n belül vagy, de a radart kell kijátszani. Ha ez megvan és segít az EW is, akkor az gaz ellen helye belőhető és mehet a JSOW salvotól kezdve amit csak el tudsz képzelni.De nincs abszolut fekete test sem. Vagyis nem tudjak teljesen elnyelni a bejovo radar sugarakat. Egy resze mindenkepp visszaverodik. Sot, eppen te szoktad hangsulyozni, hogy milyen szerencsetlen kifejelez az hogy "lopakodo", mert csak csokkent eszlelhetosegrol van szo, ergo a labda most a lerakosoknal pattog.
Ne üssük el emoticonnal ezt a részt. A nagy és közpes hatótávolságű légvédelmi rakétrarendszerek közül alig néhány van, ahol a célt nem a földről világítják meg. Tehát a rakéta keresője résznek nincs is értelme, mert azon csak vétel van. Ha a célt nem is észleli a földi rávezető állomás, akkor hellóbelló...Te is tudod, hogy ravezetes pontatlansaga sem kritikus pont. Majd befogja a raketa sajat keresoje, ha a celpont kozelebe ert. Vagy valami ilyesmi. Itt kellene belinkelnem az osszefoglalot.
Adott távolság felett technikailag azok lesznek. A fizikát nem tudod meghágni. Miért hiszi azt mindenki, hogy egy adott technológia fejletségge a végelenben van? Akkor miért nincs olyan autó, ami 100 km-en normál üzemi körülmények között 100 km/h sebességnél 1 litert eszik? Azért, mert a fizika tudja a dolgát. Ha a visszang kicsi és a zajjal azonos nagyságredben van, akkor kész-passz csá. Miért hiszi azt olyan sok ember, hogy egy radar észlelési RCS limitje a végtelenségig csökkenthető adott tömeg, teljesítmény és antennaméret mellett...?Ne akard előadni, hogy ezek észrevehetetlenek lesznek míg a világ.
Joker, ez nem így működik... A többit majd elolvasod az új HTö-ben.Ez nem a lopakodás temetése, csak egy példa, hogy nem lelőhetetlenek ezek a gépek sem. Ha meg egyszer megláttá-rávezették-lelőtték, akkor legközelebb tudni fogják, hogy erre a célra hogyan tervezzenek radarokat.
Ez így önmagában totálisan téves.A Falcon már bizonyított, de lassan már nem marad fejlesztési lehetősége!
Az Block 60-on kívül egyik F-16-on sincs AESA radar. A Block 50/52+ és a Block 60 és F-16I-n kívül nincs integrált ECM. Melyiken van DAS? A zavarótöltetek száma n+1 módon növelhető és a jelenlegi pilonos megoldást is csak néhány ország alkalmazza.
A kérdés az, hogy mit van értelme rátenni. Ezzel az erővel olyan, mintha a Szu-30MK-nál azt mondanád, hogy nincs fejlesztési lehetőség a platfromon. Ja, akkor a Szu-35 az micsoda...? Az egész utóbbi 25 év lényege pont az, hogy a platfromok repteljesítménye megfelelő, az azokon levő fegyverzet és harcászati avionikával lehet játaszni. Még ma is.