M
molnibalage
Guest
Sajnos semmilyen fejlesztés nem tud azon segíteni, hogy a gép kicsi. Az NG kiadás lényegében felfújta a gépet egy F-16C-vé még jobb konfig variálhatósággal.Szerintem ez így nem igaz...a Gripen C/D ben még óriási fejlesztési potenciál van.
Lehetne és érdemes is lenne venni még egy Gripen C/D századot majd felújítani a teljes flottát a @molnibalage által leírt paraméterekkel
Tudjuk hogy vannak, lesznek eladó ex. Svéd C/D-k
Ha felrakod a max pótost, akkor nuku BVR AAM. És ez egész egyszerűen ma tolerálhatatlan hátrány.
Nem látom értelmét felhúzni egy E/F elektronikai szintre, amikor ez a tényező iszonyatosan bekorlátozza a gépet. Abból a szép listából, amit felsoroltam, a töredékét lenne csak értelme rá applikálni, mert egész egyszerűen abból pénzből inkább E/F lízinget finanszíroznék.
(Az IRST kimaradt a listából.)
Persze, a gép elbír még valahol 2 db AIM-120 vagy Meteort, akkor teljes gőzzel előre. De ezt erősen kétlem. És a gép tolóerőben így még inkább gyengül. A szomorú igazság az, hogy az E/F-nek is el kellene az F414 EPE. Ami nincs...