...meg a sarki rendőr.És az adók
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
...meg a sarki rendőr.És az adók
Vagy azzal párhuzamosan, attól függetlenül is működhet, akár máshol is. Nem véletlen hogy sokkal több a világban a javító-karbantartó, mint a repülőgépgyártó cég. A PG-ben se volt repülőgépgyártás, de volt és működött sok típusra nagyjavító kapacitás.Tehát lényegében a gyártósor végén foglal el slotokat.
Maróth mai bejelentése alapján képzeljünk el egy Gripen gyártó (összeszerelő) üzemet a SAAB többségi tulajdonlásávalNem ez a lényeg.
Az F-35-nél is a LRIP alatti első gépek közül 100+ mennyiségben nem alkalmasak harci bevetésre. Azok átalakítását is azért napolták le, mert a gyártósorra mentek volna vissza.
Ennek fényében pöcsh. kijelentése minimum fejvakaros. A Gripenek hova mennek vissza D checkre? Hm...
Nem a gyártóüzembe lényegében...?
Maróth mai bejelentése alapján képzeljünk el egy Gripen gyártó (összeszerelő) üzemet a SAAB többségi tulajdonlásával
Miért? Mit jelentett be?Maróth mai bejelentése alapján képzeljünk el egy Gripen gyártó (összeszerelő) üzemet a SAAB többségi tulajdonlásával
Általános vélemény, hogy kevés Gripenünk van. Ez igaz. Éppen ezért érdemesnek tartom megvizsgálni, hogy "csali-Gripen" eszközt is kellene beszereznie az MH-nak, lehetőleg olyat, ami olcsóbb mint a (közepes-/nagy-hatósugarú) rakéta amivel lelövik.
...az AV(repgép-gyárunk)-nak egy ilyen termék profilja tud lenni.
--vagy (rosszabb) esetben venni.
Bármelyik megoldás Gripent ment. Ellenséget/eszközt leköt, és jó sokba kerül neki időben is, pénzben is, eszközben is.
Ezek miatt szimpatikus ötlet nekem...
Pl. egy drón egyik alkalmazása több más mellett.
... drón, már megint ide lyukadtunk ki.
Aero Vodochody / Hu :
Elvileg igazad van, de egy ilyen csalinak azért a Gripen főbb paramétereit fel kell tudni mutatni, hogy a csúnya ellen el is higgye hogy valódi Gripent lát a radarján. Szóval hasonló radarkép, és legalább egy leterhelt Gripennek megfelelő repülési magasság és sebesség ... lehet tervezni a drónt, meg azt is hogy mi fogja hordozni, indítani.
Ő semmit!Miért? Mit jelentett be?
...2-3 éve is, meg 2-3 hete is írtam, hogy kellene a Griff mellé egy Fegyver-hordozó/Apród(/Loyal Wingman klón).
Ennek úgyis kb tudnia kellene a Griff subszónikus tartományát repülni. A többi már visszevero-felületek kérdése.
Leírni persze egyszerűbb, mint megcsinálni, de éppen ezért más szép pénzt is fizetne érte.
Multifunkciós drón, piaci rés. AV :
U.i: ...van miből kiindulni; L-39NG(/Hu) ==>>Uni(versal)-dron
U.i. 2.0 : ...unom már a "kicsit álmodást" ! (...most, amikor akár meg is lehet csinálni ! )
Ember! Először legyen normális fizetés, és legyenek feltöltve a meglévő alakulatok. Meg legalább egy olyan optikája meg éjjellátója legyen a katonának, mint egy tehetősebb vadásznak. Szó szerint ezrek hiányoznak a lövészalakulatoktól. Ezrek, érted?
Mostanság már nem is ördögtől való, mi több, szinte trend, hogy a komolyabb nagyjavításokat maga a gyártó végzi el, egyszerűen az újgépes soron slotokat biztosítva.
Az új Szu-35Sz-ek között évek óta látni Szu-27SzM3-as modernizációkat, meg visszahívott korábbi Szu-35Sz-eket, mivel a nyitottabb architektúra miatt eleve sokkal többször kerül sor a dizájn módosítására, bulletinekre, de olyanokra, melyeket sokkal egyszerűbb és gazdaságosabb azon a színvonalú, szervezettségű és alkatrész ellátottságú soron elvégezni, ahol az új gépeket is gyártják. Egy helyre elég csak fókuszálni a beszállítást és jóformán egy lépésben, lokálisan lehet az új gépek mellé készletezett elemekkel azonos ütemben beszerzett alkatrészekkel elvégezni a javítást is.
Itt mit jelent a nyitott architektúra?
És még ennél többet is. Nem csak a szoftver bővíthető, hanem a hardver is szabványosított es moduláris. Blokkonként bővíthető, fejleszthető.
Érdekelne valami ábra, vagy fotó, hogy hol helyezkednek el a porlasztók, és mennyi van belole.
2022/23 körül lesz erről döntés. Benkő múlt héten nyilatkozta. "Piackutatásban" vagyunk addig.Egyre másra érkeznek hírek és tervek a vásárlásokról, nagyon felületesnek kell lenni hogy ebből ne vegyünk észre egy egyirányú folyamatot.
Az hogy most nincs hír az nem bizonyíték, lehet 2 hét múlva meg lesz.
2022/23 körül lesz erről döntés. Benkő múlt héten nyilatkozta. "Piackutatásban" vagyunk addig.
Az említett 1.500 mrd-os tételből simán kijönne 2 század, ha a svájci F-35 ajánlattal arányosítjuk.
Nagyon egyszerű. Nincs rá pénz. Nem kell ezt túl cizellálni.Nagy valószínűséggel, hacsak a politika szele nem fordul, nem lesz F-35A beszerzés hazánkban. Felelős személlyel beszélgetve.. Én teljesen egyetértek az indokokkal is.
Bocsi, de nem írom le mik..