A típus az döntés függvénye.De nem ugyanaz az altípus. Az Aero gépekben nem saját fejlesztés van?
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Az elmúlt évek tapasztalatai alapján, és a kialakult helyzet kapcsán szeretnénk elkerülni a (többek között az ukrán topikban is tapasztalható) információs zajt, amit részben a hazai sajtóorgánumok hozzá nem értő cikkei által okozott visszhang gerjeszt. Mivel kizárható, hogy a hazai sajtó, vagy mainstream szakértők többletinformációval rendelkezzenek a fórumhoz képest a Wagner katonai magánvállalat oroszországi műveletével kapcsolatban, így kiegészítő szabály lép érvénybe a topik színvonalának megőrzése, javítása érdekében:
Ezen tartalmak az oldal tulajdonosának és moderátorainak belátása szerint egyéb szabálysértés hiányában is törölhetők, a törlés minden esetben (az erőforrások megőrzése érdekében) külön indoklás nélkül történik.
Preferáltak az elsődleges és másodlagos források, pl. a résztvevő felekhez köthető Telegram chat-ek, illetve az ezeket közvetlenül szemléző szakmai felületek, felhasználók.
A típus az döntés függvénye.De nem ugyanaz az altípus. Az Aero gépekben nem saját fejlesztés van?
A második cikk szerint a németeknél leállították a Tornado-kat és az Eurofightereket is a probléma miatt...Ilyesmiért gondoltam, hogy minden pénzügyi-logisztikai érv ellenére jó, ha egy légierő nem egytípusos.
Ilyenkor készenlétet adó gépeket elsőnek gyorsan átvizsgálják hogy az repülhessen, a többit pedig majd utána.Most pl. Ausztria akkor légtérrendészeti képesség nélkül maradt?
Nekem is eszembe jutott, hogy a mi gépeinket is érint-e... de a HM-től biztos nem tudjuk meg.A Gripenben is volt gond az MB üléssel, ha jól emlékszem.
Teljesen mindegy, ha randomra jöhet elő probléma bármelyik típuson, akkor megdőlt az érved a sok típus mellett (ami amúgy sem volt túl erős, például anyagilag nagyságrendekkel drágább.)De nem ugyanaz az altípus. Az Aero gépekben nem saját fejlesztés van?
Ok, de most a spanyolok az EF/F-18 kombóval kint vannak a vízből. De ha a Gripen ülése is érintett lenne, a csehek az ALCA-val szintén előrébb lennének; van radarja, alap légirendészetre korlátozottan alkalmas. Az osztrákok is használták a Saab-105-t erre ( https://www.blogbeforeflight.net/2020/12/austria-prepares-say-goodbye-saab-105.html?m=1 , itt a képen látszik a póttartályon a rádiózás hullámhosszára felszólító felirat) Ilyesmire gondoltam. Tudom, hogy drága.Teljesen mindegy, ha randomra jöhet elő probléma bármelyik típuson, akkor megdőlt az érved a sok típus mellett (ami amúgy sem volt túl erős, például anyagilag nagyságrendekkel drágább.)
Már az amerikai haditengerészet is leállította a gépeinek egy részét a katapultprobléma miatt.Ok, de most a spanyolok az EF/F-18 kombóval kint vannak a vízből. De ha a Gripen ülése is érintett lenne, a csehek az ALCA-val szintén előrébb lennének; van radarja, alap légirendészetre korlátozottan alkalmas. Az osztrákok is használták a Saab-105-t erre ( https://www.blogbeforeflight.net/2020/12/austria-prepares-say-goodbye-saab-105.html?m=1 , itt a képen látszik a póttartályon a rádiózás hullámhosszára felszólító felirat) Ilyesmire gondoltam. Tudom, hogy drága.
Szerintem ne az osztrák légierő legyen számunkra a minta.Ok, de most a spanyolok az EF/F-18 kombóval kint vannak a vízből. De ha a Gripen ülése is érintett lenne, a csehek az ALCA-val szintén előrébb lennének; van radarja, alap légirendészetre korlátozottan alkalmas. Az osztrákok is használták a Saab-105-t erre ( https://www.blogbeforeflight.net/2020/12/austria-prepares-say-goodbye-saab-105.html?m=1 , itt a képen látszik a póttartályon a rádiózás hullámhosszára felszólító felirat) Ilyesmire gondoltam. Tudom, hogy drága.
Ha jól emlékszem, az L-39NG-ben is már MB ülés van. Csak a régi L-39-esekben volt saját fejlesztésű.Az Aero gépekben nem saját fejlesztés van?
Milyen őszi bejelentés?Az ôsz egyik bejelentése , remélem ide kapcsolódik majd.
amik ősszel jönnek...mi nem világos?Milyen őszi bejelentés?
Értem. Informatív volt. Köszönöm!amik ősszel jönnek...mi nem világos?
Nem tudom mit vártál. Most uborkaszezon van, szabadságolások stb. Szóval legkorábban ősszel lehetnek bejelentések.Értem. Informatív volt. Köszönöm!
Ubiszezon van , szabadságolások vannak , meleg van.Van hír?Nincsen.Ősszel csak lesz vmi.amik ősszel jönnek...mi nem világos?
Azért a kettő nem összevethető - ez is kell, az is kell.Én az ősz egyik bejelentését a Gripen flotta bővítését várom.Egy szd. modernizált "C"/"D" szerintem mindenképpen esélyes
Ha meg 2szd. plussz az olyan mintha 80 db Puls-t is vennénk!!!
pld.. a kurva sok L-39NG-re különösen a felderítőváltozatra. Meg a minisztérium várba költözésére stb. Ezeket kilőve és maradva visszamenve a kanadai kiképzésre, vagy 2-4 gépet lizingelve, bekapcsolódni a csehbe (amig még gripent repülnek az NG-vel/ALCA-val), akkor lenne pénz a teljes századra.. De jelenleg még alig fegyverzet a jelen mennyiséghez és a radar blokkok cseréje is évekre van elhúzva (a sok vészhelyzet ellenére)...Azért a kettő nem összevethető - ez is kell, az is kell.
A +2 században "nem hiszek" - túl sok minden másra kell a pénz. Sok képesség szinte teljesen hiányzik a honvédségből.
What.Én az ősz egyik bejelentését a Gripen flotta bővítését várom.Egy szd. modernizált "C"/"D" szerintem mindenképpen esélyes
Ha meg 2szd. plussz az olyan mintha 80 db Puls-t is vennénk!!!
"Pitta", arrol a Harangozo-fele, tavaly az emult masfel evben sokszor emlitett, de mindig ovatosan csak korulirt, 1500 milliardos egyetlen tetelrol mit hallottal?pld.. a kurva sok L-39NG-re különösen a felderítőváltozatra. Meg a minisztérium várba költözésére stb. Ezeket kilőve és maradva visszamenve a kanadai kiképzésre, vagy 2-4 gépet lizingelve, bekapcsolódni a csehbe (amig még gripent repülnek az NG-vel/ALCA-val), akkor lenne pénz a teljes századra.. De jelenleg még alig fegyverzet a jelen mennyiséghez és a radar blokkok cseréje is évekre van elhúzva (a sok vészhelyzet ellenére)...
"sok minden másra kell a pénz"Azért a kettő nem összevethető - ez is kell, az is kell.
A +2 században "nem hiszek" - túl sok minden másra kell a pénz. Sok képesség szinte teljesen hiányzik a honvédségből.