Basszus, Szu-27-esekkel szemben fogyott ki a kerójuk! Nézd már meg az a gép mennyit visz! Aztán nézz megy egy F-15A-t, hogy lásd mi a jellemző. Ugyanúgy kifogyott volna a 15-ös meg a 18-as is.
A gond az,hogy az F18 lelőtte volna a Suhojt Sparrowal(AMRAAMmal,ha van),vagy szemböl nem csak papiron inditható SW utolsó sorozatos változattal.......
Indiaiak se véletlenül akarták a Mica rakétát a Szuhojaira......
Pont a 18as jó példa a törzsközép problémáival
Mennyi fel-le szállást teljesitettek azok az F18ok
hordozófedélzetről?Mennyi repült órát?
Tovább repülhetőek a nyugatiak? Ja, papíron mindenképp
Többnyire a valóságban is.Hogy voltak nyugaton is elcseszett dolgok?Hát voltak.De az
átlag az,hogy a nyugati gépek élettartama jóval több,mint az orosz gépeké.
És ez nem csak tervezési elv kérdése.Hanem gyártásminőségé is.
És harci helyzetben,főleg egy elhúzódó háborúban nagyon nem mindegy,hogy mennyi ideig használható egy gép.
De azért olyan nyugati példákat is hozzunk akkor,mint mondjuk az A4,ami 45 éve nincs gyártásban,és még mindig szolgál......és egy darabig még fog is.
Még mindig ott tartunk,hogy az 1984es F18A képességeihez közelitettek a 10 évvel későbbi MiG29 változatok.Mikor a Hornet már az E változat fejlesztésénél tartott.....
A műrepülhetőséget kivéve minden téren folyamatossan elmaradt története folyamán végig a MiG29 a nyugati gépektől.És nem kicsit,hanem nagyon.
Ráadásul az elektronika fejlődésével pont a dog jelentősége csökkent.Szovjetek megcsinálták minden idők legjobb dogharcosát-csak mire elkészült,a hajukra kenhették.....
Az,hogy papiron,meg megrendezett békeidős gyakorlatokon mit mutatott a radar,meg az egész gép,az meg magastoronyelmélet.Éles harchelyzetben mire használható,az számit.
Csatlakozván az elöttem szólóhoz.MiG29 légiparádékat nyert,a nyugati gépek meg háborút.És egy harci géptől nekem az az elvárásom,hogy ne műrepülő bajnok legyen,hanem háború győztes.