Baszki, Kínában kereskedelmi pilótáknak havi 20 ezer dollárt fizettek pár éve, Európából özönlenek oda.Most nyomták meg a béreiket. Vagy ez sem oldja meg?
Szerinted?
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Baszki, Kínában kereskedelmi pilótáknak havi 20 ezer dollárt fizettek pár éve, Európából özönlenek oda.Most nyomták meg a béreiket. Vagy ez sem oldja meg?
Nem ártana elöbb talán kicsinként tájékozódni,hogy mit is jelent az afrikai COIN hadviselés......Ki mondta ezt hogy minden m2-re jusson Manpads?
Azt mondtam, hogy ha van egy Magyarországnál sokszorta nagyobb területű Afrikai ország, aminek mondjuk van pár száz db. Iglája/Stingerje - már ez sincs mindenkinek, meg ennyi, maradjunk ennyiben hogy megengedő vagyok de nagyon! - akkor ha nem konkrétan a főerejét támadod, hanem a hátországban más értelmezhető célpontot, helyes útvonalon, alacsony támadási profillal, 800-as utazóval, ott jó eséllyel nem lesz aki indítson rád.
Ez mindenhol így van. Vajon mi a megfejtés?Nem azért nincs pilótánk mert nem tudunk eleget képezni...
Hanem mert nem maradnak meg a cégnél.
Ezt átrakhatom az aranyköpèsekhez?hogy ha vannak szövetségesek,
A 3. mondatodnál hangosan felröhögtem.Ez mindenhol így van. Vajon mi a megfejtés?
Ha 3-5x annyit képzel, mint az igény, akkor mindig lesz olyan aki repülje a rendelkezésre álló gépeket.
Még csak marasztalni sem kell őket.
Amikor meg szükség van rájuk, akkor legalább lesz hová nyúlni.
Pontosan emiatt vettünk A319-est. Mert a civil szektorból végszükség esetén mindig tudunk átrántani pilótát a gépre.
Ez lenne különben a lényege a tartalékos haderőnek, meg a sorkatonai szolgálatnak is! Legyen egy pool, amiből meríthetünk.
Jelenleg mi van?
Van kb. 18-20 aktív pilótánk, meg még 4-5 (?) már leszerelt. Ha baj van ennyihez tudunk nyúlni.
Az ukránok is jobban állnak, mert legalább nekik volt akit át tudjanak képezni nyugati típusokra.
Én viszont nem!Afrikáról beszélgettünk, figyelj jobban.
Valahogy a jelen nyomorban nem igazán vigasztal, hogy esetleg 20 év múlva jobb lesz, ezt hallom 30 éve rendszertől függetlenül. De valahogy a gazdagok mindig gazdagodnak a szegények meg szegényednek, a közszolgálatok meg nyomorognak. Szvsz.Hogyne tudnánk megvenni. De srácok!
Lehet az, hogy egy jelenleg hiánynak számító nagy hozzáadott értékű szolgáltatást nem máshol akarunk megvenni, amikor ennyire nincs pénz?
Esetleg az fel sem merül bennetek, hogy netalán ebből szintén üzletet lehet csinálni?
Poros lábad nyomába nem érek.Én viszont nem!
És az a baj, hogy fingod sincs róla, hogy miért írom ezt. Ehhez képest elég nagy arccal sikerül itt jópárszor megnyiltakozni.
Akkor nem gondolod, hogy jó ötlet a pilóta képzés?Baszki, Kínában kereskedelmi pilótáknak havi 20 ezer dollárt fizettek pár éve, Európából özönlenek oda.
Szerinted?
Akkor miért gondolod, hogy marasztalni kellene őket?A 3. mondatodnál hangosan felröhögtem.
A honvédségnél cseppet jobban eleresztett légitársaságok is küzdenek HR terén, mint a disznó.
Újabb és újabb bérkövetelések, a Lufthansa (!) alig tudja követni, nem mi…
Az A319 azèrt is lett vève.Ez mindenhol így van. Vajon mi a megfejtés?
Ha 3-5x annyit képzel, mint az igény, akkor mindig lesz olyan aki repülje a rendelkezésre álló gépeket.
Még csak marasztalni sem kell őket.
Amikor meg szükség van rájuk, akkor legalább lesz hová nyúlni.
Pontosan emiatt vettünk A319-est. Mert a civil szektorból végszükség esetén mindig tudunk átrántani pilótát a gépre.
Ez lenne különben a lényege a tartalékos haderőnek, meg a sorkatonai szolgálatnak is! Legyen egy pool, amiből meríthetünk.
Jelenleg mi van?
Van kb. 18-20 aktív pilótánk, meg még 4-5 (?) már leszerelt. Ha baj van ennyihez tudunk nyúlni.
Az ukránok is jobban állnak, mert legalább nekik volt akit át tudjanak képezni nyugati típusokra.
Jó ötlet, de még jobb ötlet lenne megtartani tudni őket.Akkor nem gondolod, hogy jó ötlet a pilóta képzés?
Akkor miért gondolod, hogy marasztalni kellene őket?
A kamionsofőr piacon mi a helyzet?
Ott mi a megoldás?
Mindenki magának képez kamionsofőrt - gyakorlatilag korlátlanul.
Megtartani nem tudja, akkor legalább tanulmányi szerződéssel megtartja amíg vissza nem jön a képzés ára. Aztán mindenki azt csinál, amit akar.
Ha erre a civil szektorban már rájöttek, akkor vajon a magyar Honvédség miért nem tudja ezt az elvet alkalmazni. Ráadásul neki megvan az az előnye, hogy amikor nagy a szükség, akkor beránthat minden tartalékost.
Semmi bajom az Airbusokkal.Az A319 azèrt is lett vève.
Meg azèrt is mert egy csomó missziós dolog megoldható vele, olcsóbban mint egy katonai gèppel.
Legtöbbször ugyanolyan biztonságban.
Vityeszt más kormánydelegációkat lehet vele vinni( ez nem nerezès egy pillanatig semmi negatív èrzès nincs bennem emiatt, szerintem is így logikus)
Az l 39-nek meg annyi haszna lessz mint règen a keletnèmetektől kapottaknak.
Ezzel egèszítik ki a repidőt a pilótáknak.
Hogy mi mennyire fogunk kèpezni, legyen igazad.
4 db elfért volna belőle kb ami indokolt is.Bazmeg, annyi, de annyi mindenre lehetett volna elkölteni az L-39-esre fordított pénzt.
Még nyomorult MANPADS-unk sincs.
Így van! Szarjunk bele az egészbe!Valahogy a jelen nyomorban nem igazán vigasztal, hogy esetleg 20 év múlva jobb lesz, ezt hallom 30 éve rendszertől függetlenül. De valahogy a gazdagok mindig gazdagodnak a szegények meg szegényednek, a közszolgálatok meg nyomorognak. Szvsz.
Erre vettünk 12 darabot meg egy gyárat.4 db elfért volna belőle kb ami indokolt is.
Vagy csak ne raboljuk ki a nyomorgókat egyben nem csesszük el a pénzüket feleslegesen. Az olcsó háló jöhetne nyugodtan olcsón, de mi vagy az olcsó hálóra költünk sokat vagy drága hálóra még többet.Így van! Szarjunk bele az egészbe!
Tessék szépen minden héten halat követelni, de ha esetleg van olcsón háló, azt szarjuk le, mert úgy is van aki nálunk profibban halászik!
Örülök. Nem is neked írtam.Semmi bajom az Airbusokkal.
Itt az a fő gond, hogy vettünk egy halót egy gecinagy lyukkal olcsó helyett drágán és páran meg akarják magyarázni, hogy az nem lyuk hanem csak ilyen a szövése és amúgy is itt akkora halak vannak, hogy egyébként se fér ki rajta.Vagy csak ne raboljuk ki a nyomorgókat egyben nem csesszük el a pénzüket feleslegesen. Az olcsó háló jöhetne nyugodtan olcsón, de mi vagy az olcsó hálóra költünk sokat vagy drága hálóra még többet.