Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Az üres prérire való leszállás képességével. Ilyen nincs több.
Állítólag a segélyszervezetek és az ENSz sírtak, hogy mi lessz, ha kitiltják a Il-76osokat a világból. A pusztába leszálláskor - azt írták - az a rendszer, hogy először leszáll az Il, aztán az irányítja a többit.Csak a C-17 és a C-130.
Az Iljuskának viszont nem hermetikus a raktere.
Azok se mai szerkezetek.....Csak a C-17 és a C-130.
Az Iljuskának viszont nem hermetikus a raktere.
Az uljanovszki Aviasztar-SzP gyárban elkészült az Il-78M-90A légi utántöltő repülőgép első példánya, mely a közeljövőben megkezdi a berepülési tesztjeit
Ez egy repülő laboratórium a ROSATOM számára.A rádióaktív sugárzás mérésére használják egyebek mellett.Már 976-nál tartanak
Úgy rémlik a Tu-160-k kapcsán lett régebben kitárgyalva, hogy nem is a keró a probléma a hosszabb távon történő folyamatos levegőben maradásnál, hanem a hajtóművek csapágyai illetve azok kenése a szűk keresztmetszet (a személyzettől eltekintve).91+36 tonna kerozin,gondolom tilos a dohányzás a fedélzeten...
Talán csak nekem nem evidens,de ugye a gép tudja maga is használni a szállított kerozint,így fent tud maradni napokig is?
Úgy rémlik a Tu-160-k kapcsán lett régebben kitárgyalva, hogy nem is a keró a probléma a hosszabb távon történő folyamatos levegőben maradásnál, hanem a hajtóművek csapágyai illetve azok kenése a szűk keresztmetszet (a személyzettől eltekintve).
Hümm,hümm,majd rákérdezek Allesmor fórumtársnál,de ezt így nem egészen értem,vagy valami rekord sűrűn kell hajtómű olajat/csapágyakat cserélni a hattyú mocijaiban. Az én vaslogikám azt mondja,hogy ezek a tankerek,meg a hattyúk is az életük 90%-át szélsőségesen optimális körülmények között repülik,elérik azt a sebességet,magasságot amire tervezve/optimalizálva van a technika,és ott sétálgatnak. A maradék 10%-ban meg kihasználják a tartalékokat,felszállnak,emelkednek,gyorsítanak,manővereznek,vagy bármi,ami megterheli a motorjaikat.
Gondolom több 100 óra az olajcsere periódus a motorokba,mert egy kör az Engelsről,usa partok oda-vissza sem 40perc.