Il-76 Candid / Il-476 / Il-78 Midas (Iljusin)

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

Panzerfaust

Well-Known Member
2010. április 21.
6 140
4 998
113
Egy kis gépágyúzás, teherdobás, ugrás Il-76-ból.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 

Panzerfaust

Well-Known Member
2010. április 21.
6 140
4 998
113
Ukrán alacsony áthúzás 76-ossal Melitopolban.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 

gacsat

Well-Known Member
2010. augusztus 2.
16 678
14 641
113
Csak a C-17 és a C-130.
Az Iljuskának viszont nem hermetikus a raktere.
Állítólag a segélyszervezetek és az ENSz sírtak, hogy mi lessz, ha kitiltják a Il-76osokat a világból. A pusztába leszálláskor - azt írták - az a rendszer, hogy először leszáll az Il, aztán az irányítja a többit.
 

boki

Well-Known Member
2012. május 18.
48 773
85 955
113
Az uljanovszki Aviasztar-SzP gyárban elkészült az Il-78M-90A légi utántöltő repülőgép első példánya, mely a közeljövőben megkezdi a berepülési tesztjeit
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed

boki

Well-Known Member
2012. május 18.
48 773
85 955
113
Az uljanovszki Aviasztar-SzP gyárban elkészült az Il-78M-90A légi utántöltő repülőgép első példánya, mely a közeljövőben megkezdi a berepülési tesztjeit
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed

boki

Well-Known Member
2012. május 18.
48 773
85 955
113
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed

weasel007

Well-Known Member
2011. július 15.
3 603
7 966
113
c9cfbd29eb77e67b0699a81a18684be7.jpg
 

boki

Well-Known Member
2012. május 18.
48 773
85 955
113
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 

papajoe

Well-Known Member
2016. február 21.
17 392
58 513
113
91+36 tonna kerozin,gondolom tilos a dohányzás a fedélzeten...
Talán csak nekem nem evidens,de ugye a gép tudja maga is használni a szállított kerozint,így fent tud maradni napokig is?
 

boki

Well-Known Member
2012. május 18.
48 773
85 955
113
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed

nyugger

Well-Known Member
2012. szeptember 30.
7 087
31 752
113
91+36 tonna kerozin,gondolom tilos a dohányzás a fedélzeten...
Talán csak nekem nem evidens,de ugye a gép tudja maga is használni a szállított kerozint,így fent tud maradni napokig is?
Úgy rémlik a Tu-160-k kapcsán lett régebben kitárgyalva, hogy nem is a keró a probléma a hosszabb távon történő folyamatos levegőben maradásnál, hanem a hajtóművek csapágyai illetve azok kenése a szűk keresztmetszet (a személyzettől eltekintve).
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed

papajoe

Well-Known Member
2016. február 21.
17 392
58 513
113
Úgy rémlik a Tu-160-k kapcsán lett régebben kitárgyalva, hogy nem is a keró a probléma a hosszabb távon történő folyamatos levegőben maradásnál, hanem a hajtóművek csapágyai illetve azok kenése a szűk keresztmetszet (a személyzettől eltekintve).



Hümm,hümm,majd rákérdezek Allesmor fórumtársnál,de ezt így nem egészen értem,vagy valami rekord sűrűn kell hajtómű olajat/csapágyakat cserélni a hattyú mocijaiban. Az én vaslogikám azt mondja,hogy ezek a tankerek,meg a hattyúk is az életük 90%-át szélsőségesen optimális körülmények között repülik,elérik azt a sebességet,magasságot amire tervezve/optimalizálva van a technika,és ott sétálgatnak. A maradék 10%-ban meg kihasználják a tartalékokat,felszállnak,emelkednek,gyorsítanak,manővereznek,vagy bármi,ami megterheli a motorjaikat.
Gondolom több 100 óra az olajcsere periódus a motorokba,mert egy kör az Engelsről,usa partok oda-vissza sem 40perc.:D
 

dudi

Well-Known Member
2010. április 18.
51 060
85 878
113
Hümm,hümm,majd rákérdezek Allesmor fórumtársnál,de ezt így nem egészen értem,vagy valami rekord sűrűn kell hajtómű olajat/csapágyakat cserélni a hattyú mocijaiban. Az én vaslogikám azt mondja,hogy ezek a tankerek,meg a hattyúk is az életük 90%-át szélsőségesen optimális körülmények között repülik,elérik azt a sebességet,magasságot amire tervezve/optimalizálva van a technika,és ott sétálgatnak. A maradék 10%-ban meg kihasználják a tartalékokat,felszállnak,emelkednek,gyorsítanak,manővereznek,vagy bármi,ami megterheli a motorjaikat.
Gondolom több 100 óra az olajcsere periódus a motorokba,mert egy kör az Engelsről,usa partok oda-vissza sem 40perc.:D

Nem autó ezek eszik a kenőanyagot(minden hajtómű).