gacsat: Nem lett volna ez rossz biznisz Indiának. Aláírták 800m$ (+ 1b$(gépek, fegyverek...)) 10év múlva meg váltja a Vikrant. Volt 10évig 800m$ból egy hordozójuk és a Hermes ~10évre való felújítása se lett volna sokkal olcsobb. És Vikrantal se kell sietni ha megcsúszik nincs probléma.
Aztán a 800m$ból lett 1500m$ majd amikor Indiának már esélye se volt más lehetőséget találni 2400m$. Na innen ráb*ás sokkal olcsobb lett volna a Hermes nagyfelújítása és a Vikrant siettetése.... és itt jött az igazi ráb*ás mert a projekt annyit csúszott, hogy végül a Hermest is el kellett küldeni arra a felújításara amit meg akartak spórolni.
Mondhatni India szarrá lett szopatva.
bartini: "Hiszen nem is hasznaltak." vasszerkezet+ sósvíz nem olyan mint a tudomisén asztal amit beraksz szobába azt 50év múlva is ott van. "A serult reszeket pedig ki lehet cserelni" Nem szokás ld gacsat hszét. Nem jó hasonlat de mint az autó amit minden nap használnak esős, tengerparti környezetben. 20év után mindene rohad, az üzemeltetés, meghibásodások költsége az amiatt kieső lehetőségek sokkal drágábbak mint ha vennének egy újat. Lehet újítgatni de nem éri meg.