Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Némi J11 Flanker állapot összegzés:
Az alapváltozatú szovjet-orosz Szu-27SzK és kínai összeszerelésű J11 példányai 1991 és 2006 között készültek. Ezek (a Szu-27SzK-k is. Nem, nem vonták ki) J11A változatra lettek korszerűsítve. Ami látványos változás a J11A-nál, hogy képesek a R-77-es légiharc rakéta bevetésre is, illetve tavaly óta egyre többen látható utólag felszerelt MAWS rendszer.
A második hadosztály J11A vadásza MAWS rendszerrel:
A 33. Hadosztály J11A gépe R-77-es lövészeten, plusz egy szép kép:
Napjainkban hét ezred repüli a J11A-t, papíron egyenként húsz együlésessel, de a gyakorlatban már csak 15-18 J11-es jut ezredenként. Ehhez jön ezredenként, papíron négy Szu-27UB és J11BS kétüléses gép.
Tehát kb. 110-130 J11A repül napjainkban, hét kínai ezrednél.
Ezt miből vezetted le?
Nocsak! Úgy látom, a "bádogosok" a kinaiaknál sem jobbak, mint a KNAAPO-nál.
</blockquote>Ja!!!
És ez a szóban forgó állítás:
<blockquote>Nocsak! Úgy látom, a "bádogosok" a kinaiaknál sem jobbak, mint a KNAAPO-nál.
Csakhogy a J-11A változatokat történetesen Oroszországban gyártották. A kínaiak kittek formájában vették meg és otthon rakták össze.Nocsak! Úgy látom, a "bádogosok" a kinaiaknál sem jobbak, mint a KNAAPO-nál.
Csakhogy a J-11A változatokat történetesen Oroszországban gyártották. A kínaiak kittek formájában vették meg és otthon rakták össze.Na, elmondom, mi a vicc az egészben.
Ghostface J-11A fényképére mondta, hogy gyatra a bádogozás.
<blockquote>Nocsak! Úgy látom, a "bádogosok" a kinaiaknál sem jobbak, mint a KNAAPO-nál.
Csakhogy a J-11A változatokat történetesen Oroszországban gyártották. A kínaiak kittek formájában vették meg és otthon rakták össze.Na, elmondom, mi a vicc az egészben.
Ghostface J-11A fényképére mondta, hogy gyatra a bádogozás.
<blockquote>Nocsak! Úgy látom, a "bádogosok" a kinaiaknál sem jobbak, mint a KNAAPO-nál.