Szerintem a kínaiak amivel nagyot léptek elő a J-20 rendszeresítése felé az a 24 db Szu-35- és a hozzuk vett tartalék hajtóművek beszerzése. Amíg nincs saját hajtóművük a géphez, addig felesleges dicshimunszokat zengeni róla, hogy mennyire vannak kész vele, mert az oroszok nélkül tologathatnák őket a gyárudvaron. A WS-15 jön, csak épp a kanyartól nem lárszik, és a koppintott orosz hajtóművet amit gyártanak csak nem merték belerakni a nagyon drága J-20-as protókba. Az AESA radarok hogy rendszeresítve vannak régebbi modellekbe több mint gyanús, legalábbis kérdőjeleket vet fel a teljesítmény és minőség terén, mert a radargyártás nem egy egyszerű dolog, pont abban elsőre beletalálni az AESA-ba nem kis teljesítmény. De végülis legyen, sok telchnológiát összevásároltak meg összeloptak és elektrónikában erősek mert mindent ott gyártatnak náluk, de attól, hogy AESA technológia, még nem jelenti, hogy ugyanazt tudja, mint ami az F-35-be van.
Ha nagyon rá lennének szorúlva betehetnék a WS-10-est is.
Az egész összehasonlításos dolog a PAK-FA topikból indúlt. Hogy milyen az AESA radarjuk azt nem tudjuk. Lehet, hogy nekik van a leggyatrább AESA radarjuk az egész világon. Viszont nekik van, az oroszoknak meg nincs.