J-20 Mighty Dragon (Chengdu,Kína)

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

Mackensen

Well-Known Member
Szerkesztőségi tag
Moderátor
2010. május 3.
21 375
14 041
113
Igen, de van, hogy elhagyják.
https://en.wikipedia.org/wiki/People's_Liberation_Army_Air_Force
A szárnyon ott van, de a vezérsíkon már nincs
J20.jpg
 
  • Tetszik
Reactions: grabo112

zolkas

Well-Known Member
2016. október 19.
5 197
12 448
113
173257xwfiyllj1l0nxmjl.jpg

Tól J20 / J31 design "három az első két elveivel" négy generáció lásd hazai gép tervezése kompromisszumokat és a jövőbeli kilátások és farok nélkül J20G J31G
származó J20, J31 tervezés, belföldi teljesítmény kompromisszumok négy generáció, nyilván a következő rendezési ----

első, az első lopakodó

ez az elrendezés az első, akkor nézze meg a kiválasztás több 718 projekt pk.Ő választotta ki a lopakodó rangsor, a viszonylagos egyensúlyt a teljesítmény, míg haladás biztosítására J20 modellek. A J31 ismert lopakodó valamivel több mint J20 vagy több ezer százalék. J20 vagy J31 látható, függetlenül a tervezés, mindig a lopakodó az első sorban. Ez a központi eleme négy generáció gépek.

Másodszor,
a tartomány, a hasznos teher, ha ez nem kötődik az első, hogy a második legnagyobb
e J31 vagy J20, amelyek a mindenkori modell, fizikai feltevést, az előfeltétele egy bizonyos arány a levegő, hogy álljon, hogy a nagy olaj, nagy hatótávolság, nagy teherbírás. Amely azt állítja, hogy elérje J31 segítségével az átlagos vastagsága kb 1,4m vastag emelő test törzs fenntartása ismert 7,2 tonna, 0,35 + túlterhelés olaj és üzemanyag terhelési tényező. A J20 nevezett olaj, amely 10 ~ 11t, a maximális üzemanyag-kihasználtság elérte 0.38+. Ismert az olaj elérte a harci sugara 1250km és 1500 ~ 1600km. A harci sugara, sőt, tükrözi a hozzáállása a légierő, hogy az építési mind a támadó és védekező légierő. Azt is felhívni a leckét F22 viszonylag rövid lábak. Ebből a szempontból, a rövid lábak változtatni J10 lopakodó gép, vagy egy nagy lökést lopakodó gépi látás, sőt, nem szabványos.

Harmadszor,
a felfogás harmadik helyen
szuper-észlelés, a J20, J31 mindenekelőtt egy kifejezés. J20 harcos van szerelve egy nagy átmérőjű többfázisú radar + EODAS + EOTS, a radar-nél nagyobb átmérőjű F22 és F35. J31 is rendelkezik egy nagyobb átmérőjű többfázisú radar + EOTS. Az észlelés a kétirányú adatkapcsolat, passzív érzékelő rendszer nem látható kívülről, nehéz megmondani. Elektronikus hadviselés és riasztórendszerek, radar szárny hossza, még nem lehet látni. Az észlelés alapján a légi harc, erősödött is mindenki elismerte. Ez a pont F35 és T50 jelentése azonos és még SU35. Oroszország is elfogadott egy perverz oldala kinézetű radar és a radar felszerelt hosszú szárnyát. Ez a pont nem azonos elavult széllökés, széllökés orr radar radar használatával viszonylag kis átmérőjű, amely korlátozott rakéta a távolban tartományban a radar nem szükséges az is, hogy a három generáció gép kor vagy improvizálni elég, de a láthatatlan időben már teljesen alkalmatlan és elavult.

Negyedszer,
az ultra-mobilitás járőr és szuperszonikus negyedik elrendezés,
vannak olyan felhasználók az ultra magas pozícióját a járőr. Super járőr elfoglalására, és ki a színházi és elfoglalja a sebesség, taktikai választás kezdeményezés fontos. De szuper járőr vagy F35 vagy J31 a J20, nem szükséges ", hogy az azonnali" mutatók. Abban az esetben, a motor nem működik, J20 / J31 motor helyett lehet várni, hogy menjen ultra járőr. Nos, akkor terhelje az üzemanyagtartály, az üzemanyag túlterhelés, szakaszosan energetizáló, fenntartása tartós szuperszonikus, szuper közel a hatás eléréséhez a járőr.

Ahogy szuperszonikus mobilitás, J20 J31 képest, F35 több figyelmet, jobban optimalizált, ami előnyt szokásos kacsa elrendezés stílust elrendezés.

Ötödször,
az ötödik Super manőverezés elrendezés
még Oroszország és az Egyesült Államok különböző. Az amerikaiak kiemelte a magas aránya levegő push + istálló manőver képesség. Bár Oroszország hangsúlyozta a kettős eltérés vektor lökést, hogy szuper mobilitást. A J20 vagy J31 van F35 hasonló ötleteket, olyan jó, mint a szuper mobilitás esetén F22 vagy T50 érzékelhető a szuper képessége + irányítatlan harci rakéták, sőt bizonyos mértékig teszik ki a legtöbb a szoros, konfrontáció távolságot. Ami a jövőt illeti, akkor nyomja át a kettős vektor alkalmazások elérése szuper irányíthatóság. Még vektor tolja alkalmazásokat, hogy tovább javítsa a felszállás és leszállási teljesítmény, szubszonikus és szuperszonikus tengerjáró Siklószám.

Röviden, J20 és J31 megtartották a "kiemelt lopakodó, háború lehet távoli prioritás, szuper-prioritás észlelés, szuper járőr majd Supermaneuverable majd a" három az első két elvet. Tovább kell fejleszteni a jövőben az, hogy ki "után kettő." Azt jelenti, hogy miután két fontos, hanem, hogy annak ellenére, hogy fontos a post-mentesítés, hanem meg kell foglalkozni, hogy javítani kell, de ez nem szükséges, hogy elérjék azonnal.

És vektor álljon át az ultra-mobilitás megoldani a problémákat, hanem amellett, hogy a mobilitás, mint a gyorsaság is kap a lift, a Siklószám, tartomány, fogyás, tovább csökkentve a RCS, és sok más előnyöket. J20 segítségével vektor megnyomása után hasúszó mentheti még tovább csökkenti a függőleges vezérsík és a függőleges vezérsík töröltek, ezzel kiküszöbölve a negatív felvonó iker függőleges farok és ellenállása önsúly. Segítségével vektor nyomja WS15 változatot kell felszerelni J20, vector version WS13IPE nyomni felszerelt J31, nevezhetjük J20G, J31G. J20G lehet, hogy nincs függőleges farok oldalkormány vezérlés vektor, hogy álljon, a hírlapi kacsa + flaperonra kontroll bólintó. A J31G hozamok is érdemes, vagy túl radikális, de a vízszintes farok vektor nyomja viszonylag csökkentett területen, önsúly és az ellenállás.

Ami nem tartása Tolóerővektor nyomja a standard változat a WS15 szerelve a J20, WS13IPE szerelve a J31, és nevezhetjük J20B J31B, a J20G előtt J31G végrehajtását.

Ezek megosztottak lépéseket elérni.
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed

Roni

Well-Known Member
2010. június 30.
16 466
19 050
113
Amúgy kétlem, hogy valaha is belevágnák a fejszéjüket egy helyből felszálló gép fejlesztésébe.

Ezzel egyetértek De vigyázzunk mit jelentünk ki mert plegyka szerint akik a j-20 fejlesztik azok már egy másik 5 gen gépet fejlesztenek.

Noha nem kell f-135 hajtóműre gondolni de azért belevághatnak :)
 

zolkas

Well-Known Member
2016. október 19.
5 197
12 448
113
google-ért elnézést

Én egy nagy macska reprint cikkek, meggyőző
származó kambrium Tajvan szerencsejáték sorsa a háború szempontjából tekintve az átfogó költség-hatékony négy generáció gépek arány, vagy, hogy növeljék a J20 legköltséghatékonyabb

20 31 légi harc teljesítmény összehasonlítást, és látni, a BVR légi harc, mert a kis méret a fej 31 okait mérete és radar érzékelési tartomány minden bizonnyal kevesebb, mint 20, lehetett 20 első Azt találtuk, hogy az első tűz, a túlélés esélye természetesen kevesebb, mint 20. Közelharcban, mert a 31, és nem a hajtómű-tolóerő vektoros tolóerő és áramvonalas kialakítás korlátait törvénytisztelő, nem hírlapi kacsa, motoros vagy motor közel nem szuperszonikus szuperszonikus mobilitás minden bizonnyal sokkal rosszabb, mint a 20A; Ha vár J20 ruha nagy tolóerő tolóerő vektor WS15 31 szuperszonikus manőverezés szuperszonikus manővereket és lezárja a szakadékot nem 20B minden bizonnyal nagyobb. Ezen kívül, 31 speciális harci oldalán hiányában a magazin, ott is a tartományban, mint a rés 20, ami korlátozza a levegő harcképesség.

31 áramvonalas forma már lehetetlen változtatni a hírlapi kacsa, míg a négy vektoros tolóerő motor még csak nem is egy árnyék egyáltalán. Ez azt jelenti, hogy a 31 10 éven belül, akár közelharcban BVRAC 20 fel kell függeszteni, vagy megverték, négy 31 ilyen ingatlanok, Kína íztelen (31 pár olyan országokban, mint Pakisztán és Irán több jelentés), nincs abszolút túlnyomó levegőminőségi előnye F35 tegye négyezer a légi járművek száma a harcot az amerikai hadsereg? ! Ez nem egy amerikai-szovjet fegyverkezési verseny egy másik alap a csapda? !

Ebben F22 csak, ha több mint 180 repülőgép jelenleg a helyzet, az amerikai F22 gyártósor lezárták éve, jelentősen megnövekedtek az egységár költség újraindítás, amikor az amerikai kongresszus tétova, miért nem a tömegtermelés BVRAC és közelharcban teljesítménye jelentősen valamivel gyengébb, mint F35 F22, fajlagos költsége és az életciklus költségek lényegesen alacsonyabbak voltak a F22 és F35, átfogó költség-hatékony, mint sokkal magasabb, mint az F22 és F35 a J20 ez? ! A legkritikusabb kérdés az, hogy csak az általános levegőminőségi előnye, hogy megnyerje az előfeltétele az USA-Japán koalíció összehasonlítani a költség van értelme! Ha nyersz, extrapolálni egy egyszerű összehasonlítás 20 és 31, az egységár a költséghatékonyság nincs semmi értelme. Amennyiben a lehető legnagyobb mértékben, hogy az előfeltétele a nyertes figyelembe véve a teljes költség-hatékonysága négy generáció harci repülőgép, mint a probléma, hanem növeli a J20 egyedül hozam nagyobb mértékű veszélyt jelent az amerikai hadsereg, és költséghatékonyabb.

Néhány barátom szeretné használni a 20 és 31 esetében az egységár (valójában nincs pontos költség adatokat a 20 és 31, a spekuláció) kontrasztarány 20 31 bizonyítani, hogy pénzt takarítanak, bizonyítani hatását díjak 31 20 Bibi nagy, Kína nagynak kell lennie méretű berendezések 31. Tény, hogy egy ilyen összehasonlítás értelmetlen. Mivel szerint a jelenlegi állapot a technológia, mind a 31 és 20 faj közül mindössze 20 biztosíthatja elnyomása 35, 20 csak beszélni, hogy egy számos előnyt biztosított 22 konfrontáció. Így a 20 és 31 nem lehet egyszerűen, mint az ár, mint 20 és 22, valamint 35 az ellenség, mint a teljes költség-hatékonyságát. Mivel a levegő minősége előnyeit megszerzése szempontjából, mindössze 20 értelmes összehasonlítása a költséghatékonysági arány 22 és 35. Ha az arány 20, 22, illetve 35, 20, a költséghatékonyabb, mint a költség-hatékony módon? ! Kína J20 fenntartási költsége minden bizonnyal jóval kevesebb, mint az USA-ban 22 és 35.20 a teljes élet költséghatékonyság lesz sokkal jobb az ellenségeit, 22. és 35.. Küzdelem a mennyiségi és minőségi négy generáció gépek Kína teljes költség-hatékony, Kína játszhat 20 halott USA-ban!

Jelenleg a kínai gazdaság már a világ második üldözés az Egyesült Államokban. Miközben a gazdasági reform és szerkezetátalakítás is az erő, mi állandóan a high-tech területeken, és lerövidíti a szakadék az Egyesült Államokban, Japánban, Európában, továbbra is telepíteni tanácsait quo nem hagyja az Egyesült Államok biztosította, nem beszélve a tajvani kérdés kényszerű nem tudja telepíteni tanácsadás! Ezért Egyesült Államok és Japán Kína felemelkedéséről már belevetette magát egy állam kollektív szorongás, a jobboldali populista vezér hatalomra, az Egyesült Államokban és Japánban valószínűleg a kezdeményezést, hogy felvegyen valamit a Tajvani-szoros és a Dél-kínai-tenger kérdése, annak érdekében, hogy megfékezze a növekvő kínai és a kínai kezdeményezést terítés erő. Ezért Kína a jövőben egy nagyon hosszú ideig (csak fel 30 éven belül), az USA-Japán háború fenyegetések sokkal nagyobb, mint az elmúlt 30 évben. Miután Kína elvesztette uralmát a légi háború, az azt jelentheti, a háború egész Amerikában és Japánban a kínai teljes kudarc, ami azt jelenti, Kína Tajvan teljesen független, azaz Kína felemelkedése megszakad, az azt jelenti, hogy Kína gazdasága teljes mértékben meggátolta a baj és még a kommunista párt azt jelenti, hogy az alacsony ráztuk beszélni, azt jelenti, hogy Kína a káosz és osztály állapotát. A potenciális költsége az elvesztett csatatéren légi fölény több mint 20-31 néhány sokkal drágább, mind abszolút értékben, egyszerűen nem probléma!

Szerint a közzétett F35 után Loma tömegtermelés lehet csökkenteni, hogy hozzák nyilvánosságra az ára 80.000.000 $, vagy úgy, és az azonos szintű kínai katonai felszerelések jóval alacsonyabb, mint a történelem törvényeinek, Kína a becslések szerint 20 tömegtermelés az ár körül lesz 80.000.000 $ ( egy állami becslés 20 mint 80.000.000 $ alacsonyabb, a WS15 B-20 státusz mint 80.000.000 $ magasabb, szerint az állam 20 500 + 500 B állam 20,1000 keret 20 átlagosan 80.000.000 $ egy egyszerű becslés ), akkor nem megy magasabb, mint az F35. Az átváltási arány 7, a becslések szerint 560 millió 20 körül, nem több, mint 600 millió jüan. Szerint a legoptimistább becslések mintegy 31 rózsaszín, 31 ár körül lehetett, 20-50%, azaz 31 a maximális ár nem valószínű, hogy több mint 300 millió jüan. Ez becsült ár, amely a kínai berendezések a 10 év 1000 20 (ahol 500 Egy állam 500 a B állapotban WS15, akár 600 milliárd beszerzési költségek) program lesz felszerelve, több mint 20 300 (1800 milliárd forint) 31 és 700 (210 milliárd forint) kiadási terv több mint 210 milliárd, 20 is lehet több mint 31, ha figyelembe vesszük, post-karbantartási költségek, plusz 190 milliárd többlet, majd megfelelően összesen 1000 program több mint 20 300 programot rakodófelület 20 + 31 700 több, mint a növekedés mintegy 400 milliárd teljes költség nem túl rossz.
 

zolkas

Well-Known Member
2016. október 19.
5 197
12 448
113
Ha az Egyesült Államokban vagy összhangban a jelenlegi tervek fenntartása 22 180, és Japán, Dél-Korea és az Egyesült Államok katonai telepítése saját repülőgép-hordozó 1000 után 10 35 (köztük Dél-Korea és Japán eladni F35). Tehát 1000 ellen 20 180 + 22 Találat 1000 35, Egyesült Államok, Japán fogja veszíteni a nagy valószínűséggel koalíció légi fölény Kelet-Ázsiában. Tehát, ha Kína után 10 kambrium Tajvan, az Egyesült Államokban és Japánban valószínűleg csak Dazui fegyvert, és nem igazán proaktív erő alkalmazása és Kína. Kína valószínűleg jól kambrium Tajvan, Kelet-Ázsiában és előnyök miatt a légi fölényt, az Egyesült Államokban és Japánban, hogy Kínában nem mertek, hogy vegyenek részt a kereskedelmi embargót blokád, nem sértik a kínai külföldi befektetések $ 600.000.000.000 magánberuházások (2000-2015, Kína befektetett $ 205 milliárd-Európában és a polgári, 2015 befektetni $ 40 milliárd évben Európában és Amerikában a népi, majd a következő 10 évben, az összesített magánbefektetések Európában és Amerikában $ 400 milliárd, összesen legalább $ 600.000.000.000 szerint az árfolyam 7 Kínában Európa fektetett 4200000000000 jüan .http: //www.guancha.cn/economy/2016_03_15_353969.shtml) és egy másik kínai kormány az Egyesült Államokban és Európában, 3000000000000 $ (számított szerint az árfolyam 7, együtt kb 21000000000000 jüan) körül devizatartalékok beruházás. Ez felér azzal, hogy Kínában nőtt, mint a minimális költsége 400 milliárd jüan a kínai Európában annak érdekében, hogy legalább 25200000000000 jüan eszközök nincsenek rablók kifosztották kormány feldarabolták Európa, ráadásul egy sima újraegyesítését erővel a sziget Tajvan (Tajvan katonai és geopolitikai értéke a kínai politikai értéke legalább 10000000000000 jüan, ugye ?!), és nem tudom, hogy hány front-line katonák haltak meg kevésbé (a pénz értékét nehéz megbecsülni, de biztosan több mint 400 milliárd jüan).

Ha ez a 20 + 700 300 31 + 22, 180 Eredmények 1000 35, Egyesült Államok, Japán nagy valószínűséggel koalíció fogja a légi fölény Kelet-Ázsiában. Tehát, ha Kína után 10 akar kambrium Tajvan, az Egyesült Államok és Japán valószínűleg valóban megteszi a kezdeményezését, hogy erőt és Kína. Kína valószínűleg akkor is, ha a végső kambriumi tajvani, hanem tragikus győzelem nem sima, hanem szembeszállt a háború és az amerikai hadsereg általános frissítés, a kockázat ellenőrizhetetlen rendkívül veszélyes. És mivel Kína nem rendelkezik az előnye a légi fölény Kelet-Ázsiában, a tengeri ellenőrzés minden bizonnyal ellenőrzött amerikai-japán koalíció. Eucken Egyesült Államok és Japán lesz a kínai kambrium Tajvan Kína után folytat kereskedelmi embargót blokád, minden bizonnyal a lehetőséget, hogy bitorolják a kínai külföldi befektetések $ 600.000.000.000 magánberuházások (összhangban az árfolyam 7 a kínai beruházás Európában 4200000000000 yuan .http : //www.guancha.cn/economy/2016_03_15_353969.shtml) és egy másik kínai kormány az Egyesült Államokban és Európában, 3000000000000 $ (számított szerint az árfolyam 7, együtt kb 21000000000000 jüan) a külföldi befektetések. Ez egyenértékű azt mondanánk, hogy azért, mert Kína akarja csökkenteni a legkisebb költség 400 milliárd jüan a kínai, hanem vezetett legalább 25200000000000 jüan eszközök Európában feldarabolták Európa rablók kifosztották kormány, amellett, hogy egy teljesen összetört a sziget (ha Tajvan hit rothadt, akkor terhet kínai gazdasági és politikai értékek jelentősen a katonai és geopolitikai fedezeti ki Kína Tajvan Get 10000000000000 jüan értékű!), és nem tudom, hogyan lehet több front-line katonák halott ( a pénz értéke nehéz megbecsülni, de biztosan több mint 400 milliárd jüan).

Ezen felül, ha a feltételezésen alapul, az első program, az Egyesült Államok és Japán félelem kínai légi fölény a kelet-ázsiai nem merik használni erő ellen Tajvan amikor Kína kambriumi beavatkozás, még ha a kínai kambrium Tajvan, miután az Egyesült Államok és Japán csatlakozik a gazdasági szankciókat Kína ellen, ez csak egy póz, mint az Egyesült Államok és Japán közösen szankciókat Oroszország egységes Krímben. Az biztos, hogy az első program sikeres kambrium Tajvan, Európa és Japán elvesztéséhez vezetett szimbolikus kereskedelmi szankciókat Kína ellen a kínai reálgazdaság lesz sokkal kisebb, mint az eredmény alapján a második szempont a kínai nyomorúságos győzelem után újraegyesítése Tajvan, Európa és Japán vezetett farkasok teljesen zárt blokkolt blokkolt által okozott gazdasági veszteségek Kína tengerentúli kereskedelem. Ha az utóbbi két módja szerint újraegyesítése Tajvan, Egyesült Államok és Japán Kína gazdasági szankciókat 10 éve a becslések szerint elveszíti a két különböző gazdasági szankciókat kényszeríteni a kínai reálgazdaság okozta különbség legalább 10 éves felhalmozott több tucat ezermilliárd jüan .

Ha megfelelően a második legrosszabb forgatókönyv megbecsülni, Kína Kelet-Ázsiában, mert nincs master control a levegő hatására a kambrium Tajvan háború kitörése a Kína és az Egyesült Államok és Japán nem teljesen, teljesen elveszti Tajvan, a nő a kínai út teljesen megszakadt. Tehát nem minden a fenti gazdasági veszteség több tíz billió kellett történnie, ez már nagy mértékben függ a nemzetközi kereskedelem, a kínai gazdaság esetében Európában és Amerikában súlyos gazdasági blokád és szankciókat fog esni egy állam válság, a pénzügyi válság és a pénzügyi válság szinte elkerülhetetlenül tört ki, a tőzsdekrach, az ingatlan piaci visszaesés, az éles gyengülése a jüan, számos vállalati csőd, a hazai társadalmi nyugtalanság elkerülhetetlenül be az állam, és a 10 éves, de enyhíteni a gazdasági válság, a fokozódó gazdasági veszteség minden bizonnyal 10 felett 100000000000000 jüan.

A végén az, hogy több pénzt költenek, vásároljon néhány olcsó helyettesítő robbanó lövedékek piercinges, hogy a magas nyerhet a kínai-japán háború költségeit, vagy olcsóbb, hogy pénzt takarítanak hajlandó vásárolni drága robbanó golyók, és később vezetett nagymértékben kínai-japán háború vereség, kénytelen volt fizetni jóvátétel magas költségek? ! A végén azt, hogy többet költ, mint 400 milliárd jüan, hogy több billió, és még az első ésszerű program eszközeinek 100000000000000 jüan, vagy szeretne kevesebbet elfoglalva 400 milliárd jüan végül a veszteség több tízmillió vagy akár egy trillió jüan ésszerű második program száz millió jüan eszközök, a válasz nem egyértelmű még? ! Kínai-japán háború az elmúlt 120 évben, akkor egyesek elfelejtették a tanulságokat a történelem csak egy kis beszámoló róla? !

Talán a barátom azt mondta, az ár közötti különbség az adatok a becslések szerint 20 és 31 nem pontosak, bevallom, hogy ez valóban most is a becsült adatokat, természetesen nem túl pontos, de ez nem lehet egy rés nagyságát általában. Végül, több tucat vagy akár több száz billió billió RMB eszközök általános logikájának nyereségek és veszteségek kikövetkeztetett végül a két program nem lesz nagy probléma. Remélem, hogy sikerült úgy gondolja, logikusabb az egész, nem mindig laknak az ár különbség kérdése, amely nem érinti az általános logikája az aprólékos. Ez a lényege a háború utolsó különbség a két vagy több ország a szerencsejáték szerencse, győztes vagy vesztes a különbség ég és föld között, nem békeidőben játszóház olyan egyszerű.

Ha a kínai nem kell, hogy kezdeményezze kambrium Tajvan harckészültség a lehető leghamarabb, de úgy is, mint Oroszország nem rövid fórumon fogott a kezében az amerikai imperializmus, a gazdasági szerkezet nem nagymértékben függ a nemzetközi kereskedelemben, és a nukleáris fegyverek Oroszország kezében, mint az Egyesült Államok nem feltétlenül mernek közvetlenül a gém, hogy biztosítsák a kölcsönös nukleáris megsemmisülés az Egyesült Államok, Oroszország, mint az Egyesült Államok nem veszi a kezdeményezést sérül, akkor a védelem valóban játszóház gondolkodás, hogy fontolja meg a problémát, próbálja menteni egy kis pénzt, függetlenül attól, hogy az eredmény a hatalmas költségek vereség.

De a tényleges helyzet Kínában és az Egyesült Államok, Oroszország teljesen más, kevésbé a tajvani kérdés késleltetheti, a kambriumi már az egyetlen lehetőség. És a kínai gazdasági szerkezet és erősen függ a nemzetközi kereskedelemben, egyszerűen nem engedheti meg magának, hogy veszíteni, felállni az USA-Japán közös haditengerészeti blokád Európa kereskedelmi útvonalak, szintén nem a kezében az orosz atomfegyverek, mint az Egyesült Államok közvetlenül abszolút mer boom, az Egyesült Államokat, hogy biztosítsák a kölcsönös nukleáris megsemmisülés. Ezért Kína kell fogadni a sorsa a gondolkodás, hogy fontolja meg a kérdést a tajvani újraegyesítését a háború, meg kell vizsgálni, ha a tartományi pénz okozza vadászgép-vásárlási program hiba, elvesztette az irányítást a levegőbe jutatott kambrium Tajvan háborúban teljesen legyőzte, teljesen elvesztette a tajvani, hanem az Egyesült Államokban, Japánban és Európában együtt blokk tengeri kereskedelmi útvonalak, ami a gazdasági összeomlás, a külföldi eszközök kifosztották hatalmas vereséget költség. Ez azt jelenti, hogy Kína és Oroszország és az Egyesült Államok különböző, mert a magas költségek vereség, meg kell venni egy nagy, meg kell tenni annak érdekében, légi fölény Kelet-Ázsiában, hogy biztosítani kell a sikeres kambrium biztosítania kell, hogy a háború utáni Egyesült Államokban és Japánban nem teljes blokád Kína tengeri kereskedelmi útvonalak. Így Kína egyáltalán nem néz ki túl összehasonlítva maga harci gyártási és karbantartási költségeket, meg kell számítani a teljes költség-hatékonysága a különböző harci programot, és ennek költségeit a tétel szintén tartalmazza a költség-hatékony, mint a nyertes valószínűségek különböző programok és a választás hiba oka vereség fizet sokkal több, mint a szám, ahányszor a beruházások az első háború gép maga, vagy akár a veszteség százszor gazdasági és stratégiai érdekeit.
 

zolkas

Well-Known Member
2016. október 19.
5 197
12 448
113
Sok kínai katonai szakértők bánja, de nem józan, jól ismert katonai szakértő, aki gyakran megjelent a televízióban nem látta valaki ezt a fajta gondolkodás, hogy fontolja meg a problémát, az Egyesült Államokban alkalmazott családok tanulnak, hogy fontolja meg a kérdést a gondolkodás, gondolkodás szinten, mint 120 évvel ezelőtt, a kínai mandzsu hivatalnokok nem sokkal erősebb, én nagyon aggódik. Azt hiszem, ha kitörése előtt a kínai-japán háború, az özvegy császárné Cixi és az ő miniszterei lehet használni, ha az általános stratégiai gondolkodás, hogy vizsgálják meg a harckészültség, érthető, ha a hadiszerencse tét kompenzálni, ha elveszítené annyi pénzt Japánban, hanem átengedte a sziget Tajvan, ő nem fogja menteni pénze kevesebb import Európából drágább srapnel.

Kínai kambriumi Tajvan modern hadviselés minden bizonnyal gyors kitörése Air Sea Battle, harc vezetett háború kimenetele győztes vagy vesztes háború elválasztási idő valószínűleg egy-két hétig, legfeljebb néhány hónap múlva patthelyzet, amely során a légierő és a haditengerészet a legfontosabb felszerelése a harcot állomány háborús termelés nincs idő, hogy pótolja, a háborús kiegészítő csak lőszert.

Ha útmutatást modern hadviselés, fantázia csata tört ki újra a termelés növelésére vagy berendezés használatának "On elhúzódó háború" gondolva, hogy ez a harckészültség és más háborús késő lesz, akkor van ítélve katasztrofális. USA nem ad időt, hogy kiegészítse a fő berendezések a haditengerészet és a légierő, haditengerészet és a légierő minden bizonnyal a használata előnyeit az amerikai hadsereg azon kezdeményezését, hogy megtámadják a kulcsot, akkor csak ellen kényszerítve egy gyors, de az elején a háború kitörése tönkretenné Kína repülőgépek és hajók gyárak.

Ezért a kínai légierő és a haditengerészet fő harci eszközök kell 10 évvel a világháború kitörése kétségbeesetten termelés és Fielding, akkor meg kell tennie a régi ideológiai fantázia harci és egyéb nagyszabású háború tört ki, amikor a fő berendezések növelése haditengerészet és a légierő katonai előre előtt eltöltött 10 év. 2015 Kína védelmi kiadásai 886900000000 jüan, elszámolás mintegy 1,29% -os GDP, míg ugyanebben az évben az Egyesült Államok katonai kiadások $ 596.000.000.000, számviteli 3,32% a GDP Oroszországba irányuló 5,39%, szemben. A katonai kiadások aránya a GDP jóval alacsonyabb szintje Oroszország, az Egyesült Államok és más nagyhatalmak. Mindaddig, amíg a kínai katonai kiadások megduplázódott, hogy elfogadható szinten 3%, teljes mértékben képes ellenállni 10 éves berendezések 1000 J20 költségek és egyéb főberendezése a haditengerészet és a légierő.

Ha Kína még mindig ragaszkodnak a "On elhúzódó háború" gondoltam, hogy kész, hogy irányítsák a modern hadviselés, légi és tengeri elkerülhetetlenül veszíteni a küzdelmet, amerikai imperializmus lesz nagyon sikeres befejezése kínai légi és tengeri blokádot, Kína tengeri kereskedelmi útvonalak amerikai erők teljesen zárt, Kína kénytelen lesz újra magány primitivizmus a kort. Kína nemzetközi piaci részesedése csak átadni az amerikai imperializmus és szövetségesei, Kína hazai gazdaság és a pénzügyi piacok összeomlik, a nagy gazdasági világválság. Még a kínai szerencsés újraegyesítése Tajvan, és az amerikai imperializmus ilyen eredményt, és azt is elérte a célját, hogy megfékezze a növekvő kínai gazdaság, akkor nem éri meg a gyertyát.

Egyes internetes felhasználók mindig aggódnak a kínai gazdaság és a pénzügyi rendszer nem engedheti meg magának a megfelelő növekedése a kormányzati kiadások a katonai kiadások, a katonai kiadások növelése, miközben érezte, teljesen nem megtérülés a dolgok, sőt, ez teljesen félreértik. Modern monetáris és pénzügyi rendszer, a kormány fél a két dolgot, egy dolog hiperinfláció, egy másik hosszú távú defláció. Amíg nincs nyomás a hiperinfláció és a gazdasági és a súlyos deflációs nyomás, a központi bank és a pénzügyminisztérium kell kielégíteni széles monetáris és fiskális széles utat, hogy ösztönözze a gazdaságot. Megy, hogy a Bank of Japan már vásárol kötvényeket, hogy ösztönözze a gazdaság és a tőzsde ETF sok éven át. Japán az 1990-es összeomlása után a buborék gazdaság, mi már évek óta foglalkozik EQ vízelvezető a gazdaság élénkítésére, de szó hiperinfláció történni? ! Miért? ! Fogyasztói die ah! Nem a demográfiai osztalék, gyorsított népesség elöregedése ah! Kínában és Japánban, a helyzet némileg hasonló. 10 évvel később, a kínai fogyasztás és a népesség elöregedése, a deflációs nyomás nagyobb lesz.

Beszélni, a beruházások megtérülése a katonai kérdéseket. Megtérülés állami beruházások a katonai megközelítés közvetett, sem közvetlen, hanem a beruházás megtérülési ráta egy nagyon jó üzlet. Mindaddig, amíg a nemzeti beruházás a hadsereg zökkenőmentes kambriumból nem veszi a kezdeményezést, hogy az amerikai hadsereg a támadás Kína, nem vágja le a tengeri kereskedelmi útvonalak, nem is elkobozzák a kínai külföldi eszközök, ad a hazai vállalkozások, hogy egy biztonságos és stabil üzleti környezet, hogy biztosítsák a normális működését a sorrendben a kínai gazdaság, annak biztosítására, hogy a hazai pénzügyi piacon kambrium Tajvan nem esik össze, nem esik, ez a legjobb megtérülést. Remélem katonák, finanszírozók és a nemzeti vezetői Kína is szeretné megérteni a problémát.

Az Önkormányzat hiteleket a bank annyi pénzt befektetni az infrastruktúrába, hogy ösztönözze a gazdaságot, az eredmények nem lehet visszaküldeni a bank számára időt és pénzt, csak hagyja, hogy a Pénzügyminisztérium és a jegybank utolsó tartalék biztosíték részt adósság csere kötvények meghosszabbítható. Ez nem azt jelenti, hogy a fehér használni a központi bank és a pénzügyminisztérium hitel pénzt nyomtatni? ! Az elmúlt öt évben, továbbá a égbeszökő lakásárak kívül polgári fogyasztási cikkek és ipari termékek miért nem hiperinfláció? ! Mégpedig azért, mert a kínai népesség szerkezetét lépett szakaszában a gyors öregedés, lassú a fogyasztói kereslet a hosszú távú beszélő, nincs az a pénz, amíg a rendszer még mindig, amíg a normális gazdasági rend, amíg a vállalkozások vagy a fölös kapacitás, illetve mindaddig, amíg a nemzetközi kereskedelmi többlete, nem lesz hiperinfláció bekövetkezik. Mivel az önkormányzati infrastrukturális beruházások hitelt a bankoktól, és a központi bank és a pénzügyminisztérium az utolsó katonai hitel felfedi a részleteket, hogy miért nem lehet használni a katonai beruházás? ! További közvetett befektetés E beruházás megtérülése, mint arról, hogy hozzanak létre alapot meghaladó valójában sokkal költséghatékonyabb.

Modern pénzügyi hitel és monetáris rendszer valóban a katonai erő a legszorosabban összefügg. Ez a lényege a kalózkodás és a pénzügyi spekulánsok gondolja a legtöbb amerikai megérteni, hogy a legalaposabb, így az amerikaiak tengeri és légi hogy a legnehezebb amerikaiak befektetés jár haditengerészeti és légi harci képessége a legtöbb hajlandó pénzt költeni. Mivel a dollár helyzetben, hogy uralja a nemzetközi pénzügyi piacokon, mondván, hogy a fehér az F22 + B2 + + nukleáris tengeralattjárók repülőgép-hordozók tartani. Miután az Egyesült Államok elvesztette erőfölényével légi és tengeri, és ha egyszer elvesztette a tengeri, légi és szárazföldi blokád kereskedelem logisztikai csatorna kapacitás, ha elveszett a háttér kiváló katonai erő, akkor a dollár már nem biztonságos menedék a világ pénzügyi eszközök és menedéket, akkor el fogja veszíteni a helyzetét szuper tartalék valuta, az amerikai pénzügyi rendszer és a pénzügyi rendszer lesz egy nagy probléma.

A legtöbb kínai katonák és vezetők munkások, parasztok és műszaki egyetemi hallgatók háttér és pénzügyi csoportok nincs szoros kapcsolat, talán nem érti ezt.Ellentétben az Egyesült Államokban, mint az American Jewish Wall Street pénzügyi csoportok, katonai csoportok, katonai három horog együtt, ezek a dolgok tiszta ajtó, számíthat Tsing Hua venni. Kína katonai, hadiipari komplexum igényeinek és pénzügyi csoportok is csatlakoztatható egymáshoz, hogy fontolja meg a problémát, és ha nem tudja, hogy be a nagy sátor, a következmények rendkívül súlyos, halálos veszély.

http://bbs.tiexue.net/post2_6942124_1.html
 

zolkas

Well-Known Member
2016. október 19.
5 197
12 448
113
December 25, 2016 - Western karácsonyán TG Szenteste - az éjszaka, néhány J-20 tartók négy nagy üzemanyagtartályok repülő nagy felbontású video streaming mikroblog.Már október közepén van egy életlen kép ki, homályosan látható üzemanyagtartály nagy, de külön milyen mértékben még lehetetlen felmérni. Tegnap este HD video-flow, lehet véletlen vagy véletlen egybeesés. . . Röviden, a nagy jelentőségű!
Látható a képen, hogy az üzemanyagtartály nagyon nagyok. Összehasonlítva a repülőgép törzs üzemanyagtartályok, motor kipufogó fúvóka átmérője kisebb, vagy nagyobb hossza nagyobb, mint a has magazin vagy akár közel egyharmada a teljes test hossza. Ha a tényleges térfogata a sajtó henger 0,8 * 6m egyenértékű számított mennyisége legfeljebb 3-utas, négy párt összesen 12, 9 tonna üzemanyag terhelés, amely jelentős is mondhatjuk, hogy a terror nem ért véget. Természetesen ez csak elméleti spekuláció, a tényleges repülési, figyelemmel a maximális felszálló súly és a hasznos teher, a szervezet üzemanyagtartály korlátozásokat tartalmaznak, nem minden tele van.

Jelenleg a közzétett információk a J-20, és az üres súlya 17 tonna, maximális felszálló tömege 37 tonna szerint neki nagy test, ez a bizalom nagyon magas. Azaz, a tömege 20 tonna állnak rendelkezésre - mindaddig, amíg a tojás + olaj nem több, mint 20 tonna, a légi jármű lehet egy normál felszállást. Ugyanakkor, nyilvános információ, a gép maximális üzemanyag terhelés 11 tonna, ami azt jelzi, hogy abban az esetben, olajjal töltött, ő is tojás 9 tonna. De valójában, ha azt akarjuk, hogy biztosítsa a jó lopakodó, ami lehetetlen elérni. Mivel a kis belső magazin egyszerűen tartsa annyi tojást. De ez nem egy megoldás: csak annyi súlyt, hiányzik a plug-in Minato magazin!
J-20 harci mód jellemzően hatodik bináris, azaz hat darab tojás + 2 tojás harc, hanem a teljes súlya ez a 2 tonna még mindig nem tud játszani felszálló súly előnyt. Baidu Encyclopedia, harci sugár 1500km ~ 2200km, ez a bizalom is magas, elvégre egy nagy melák srác! ! ! Ha az üzemanyag a legnagyobb légi műveletek 1800km sugarú számítani a maximális levegőben üzemanyag átmenetek távolság akár 4000km vagy több. Videó, szerelje fel a négy üzemanyag-tartályok nem lehet egy tojást legnagyobb üzemanyag terhelési teszt. Tegyük fel, hogy a CPC szereplő tüzelőanyag-tartály 8 tonna, a hatótávolság akár 7000km, legalábbis közel a standard nem kevesebb, mint 6500km-- interkontinentális ballisztikus rakéták, több mint Cock vezetéket (mint például a három gonosz) interkontinentális ballisztikus rakéták, ez hogyan erős (terror) távolság ah! ! !
A valóságban a háború rendkívül nehéz feladat, szükség van a hosszú távú raid, hanem biztosítja a jó lopakodó és a mobilitást. A jelenlegi hadsereg légi utántöltés képessége súlyos hiány, ami le tud játszani egy nagy mennyiségű előnye, hogy felmászik. Abban az esetben, egy tipikus levegő harci mód, mount két tüzelőanyag-tartályok, melyen öt tonna olajat, ezúttal hordozó tojás hatodik bináris, még mindig alacsonyabb, mint a teljes súlya a maximális felszálló súlya. Ezen a harci sugara nem kevesebb, mint 2500km, vegye le a keleti partján, el lehet érni, közel a második szigeten lánc. Mivel az első tüzelőanyag használatának póttartályok érkezett színház előtt kiszórt üzemanyagtartályok, lopakodó visszaállítani a mobilitás az üzemanyag-fogyasztás, annál jobb. Az első sziget lánc, ez nagyban növeli az üres időt, és ezáltal jobb hatás járőr! A nagylelkűség igazi ország, látjuk, a fejlesztő, hogy milyen okos, milyen briliáns döntéshozók!
Akkor csatlakoztassa az üzemanyag, fegyverek is. A negyedik generációs vadászgép, a legjellemzőbb jellemzője a jó lopakodó, amely megköveteli a fegyverek beépített, mivel a korlátozott hely a gépen belül, még a tömeg egyensúly, nehéz, hogy megfeleljen a helyigény. Ez teszi lopakodó azonos hasznos információ egy ellentmondás. Annak érdekében, hogy figyelembe vegyék a lopakodás és hasznos teher, lehet fejleszteni lopakodó pod szerelve a tojásokat, és az ultra-távolság távoli üres tojás. Néhány évvel ezelőtt, J-16 szerelt rendkívül hosszú üres tojás (feltételesen nevezett Perak -21 / PL-21) a kép ki van téve, a PL-21 néven ismert AWACS / tartálykocsi gyilkos. Sajnos, de nem együtt J-20, annak ellenére, hogy állítólag 500 km-es sávban, de nem garantálja, hogy a lopakodó repülőgépek esetében kibocsátott Strike AWACS vagy tehetetlen - a szállító repülőgép megtalálható előre. Szintén J-20 lopakodó pod tartó.
Stealth autó fel két tojást a távolban, vagy PL-21 lopakodó autó, üzemanyagtartályok szerint különböző harci intenzitását, távolság válassza ki a megfelelő kombinációkat, amelyek megfelelnek a fokozott harci hatékonyságot tud felelni a megnövekedett harci sugara. Ilyen J-20 ered majd néhány tipikus művelet / repülési mód:
rendkívül hosszú átmeneti állapotban: hordozó tojás, dugó + gép tele van olajjal, több mint 6500km út;
ultra nagy hatótávolságú légi harc: Hatodik bináris, körülbelül hét tonna dugó olaj, harci sugara akár 3000km vagy több, lehet, vagy annak közelében a második szigeten lánc;
nagy hatótávolságú harci: két tartály, 5 tonna olaj dugó, két plug-in magazin tíz bináris fegyverek, harci sugara több mint 2500km, könnyen lefedő a Dél-kínai-tengeren,
harci + szárazföldi / tengeri / légi nagy értékű célok: két tartály, két dugó magazin, fegyverek hatodik bináris 2 db PL-21 / légi indítású hajók elleni tojás / tojás nyitott tér. . .
Stb, stb, különböző kombinációkban, hogy a teljes játék a kiváló J-20 lopakodó, manőverezhetőség, felszálló tömege előny.
Itt azt értem nagy előnye! Tényleg egy nagy élő is! ! !

191242l2kpff3lnj0nh0zm.jpg