J-20 Mighty Dragon (Chengdu,Kína)

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

M

molnibalage

Guest
Akkor írd azt. Amúgy a telefonomban levő elektrónika számításkapacitása valószínűleg meghaladja mindegyik 4. gen gépben levőt, és az 5. generációsak körül az F-22-esét biztosan, képalkotásra meg multitsking közben is képes úgy, hogy még öt másik dolgot is csinál. Hidd el megbírná a sisakot is.
  • És mondd, a telefonod hogyan áll hozzá az extrém vibrációhoz több száz vagy ezer órában? Tudod ezért nem működik az OR és társai kapásból repcsin vagy helin, mert alapből ezzel nem tudnak mit kezdeni...
  • Hát a +9/-5G-hez..?
  • Hát ahhoz, hogy a gép nyáron betonon állva 50-70 fokos majd felzúgnak vele 2 perc alatt -50 fokba?
Nem értem, hogy miért erőlteted ennyire a nyilvánvaló hülyeséget... Ha ennyire egyszerű lenne, akkor nem szenvednének annyit a fejlesztéssel. De nosza, alapítsd egy céget, legózd össze és törjél be azzal, hogy akkor néhány ezer USD-ból kihozod a displayt. Tarold le a piacot. Mert filléres sisakdisplayre igény az bizony van nem csak katonai vonalon.
 

joker

Well-Known Member
2012. szeptember 16.
20 840
31 965
113
  • És mondd, a telefonod hogyan áll hozzá az extrém vibrációhoz több száz vagy ezer órában? Tudod ezért nem működik az OR és társai kapásból repcsin vagy helin, mert alapből ezzel nem tudnak mit kezdeni...
  • Hát a +9/-5G-hez..?
  • Hát ahhoz, hogy a gép nyáron betonon állva 50-70 fokos majd felzúgnak vele 2 perc alatt -50 fokba?
Nem értem, hogy miért erőlteted ennyire a nyilvánvaló hülyeséget... Ha ennyire egyszerű lenne, akkor nem szenvednének annyit a fejlesztéssel. De nosza, alapítsd egy céget, legózd össze és törjél be azzal, hogy akkor néhány ezer USD-ból kihozod a displayt. Tarold le a piacot. Mert filléres sisakdisplayre igény az bizony van nem csak katonai vonalon.
Ingyen adhatnám a sisakot, akkor sem engednének a tűz közelébe. Valószínűleg a fejlesztők számát is ez korlátozza, meg az, hogy nem adják ki a kompatibilitás kidolgozásához szükséges dokumentációt.
 

Roni

Well-Known Member
2010. június 30.
16 329
18 941
113
j-20 2005 végén .
27_9276_223a3bbb35cd677-jpg.433623
 
  • Tetszik
Reactions: endre

Roni

Well-Known Member
2010. június 30.
16 329
18 941
113
Ha a WS 10x lead 14-15 tonna tolóerőt az megegyezik a al-41f teljesítményével.
Ha ezt eljuttassák soroatgyártásig akkor már egész jól állnak .

És ha azzal fog repülni a j-20 még vagy 10 évig akkor mi van ? Semmi! Ha úgy is elkeni a 4 gen gépeket .

Az f-22 is repülne f-15 hajtóművel akkor is elkenné a 4 gen gépeket.
 

Roni

Well-Known Member
2010. június 30.
16 329
18 941
113
J-20 #2021, supposedly fitted with WS-10B engine, has transferred to Yanliang CFTE to conduct further test.

xnSJzGP.jpg
 
  • Tetszik
Reactions: weasel007

joker

Well-Known Member
2012. szeptember 16.
20 840
31 965
113
J-20 #2021, supposedly fitted with WS-10B engine, has transferred to Yanliang CFTE to conduct further test.

xnSJzGP.jpg
Ez a kép jól mutatja a Kínában levő különbségeket ami a társadalmat és a régiókat jellemzi.

A fotókat elnézve meg mind felmerül bennem a kérdés, hogy nagyobb sebességnél meg tud-e fordulni az ország határain belűl a J-20 vagy egy 180 fokoshoz be kell reüljön Mongólia légterébe.
 

Allesmor Obranna

Well-Known Member
2010. április 30.
13 816
67 088
113
Ez a J-20 stealth/5. gen ide vagy oda az, aminek anno a MiG-31-esnek lennie kellett volna. Amekkora 46 tonnás böhönye lett a 31-es, jobb lett volna valami orbitálisan nagy deltaszárnnyal (kettős nyilazás, tört belépőél, farkasfog, réselt orrsegédszárny, miegyéb) és kacsaszárnnyal kombinálni az oldalt elheyezett szögletes beömlőket és az osztott függőleges vezérsíkokat. Ezzel lehetett volna kompenzálni a hatalmas szerkezeti tömeget és több fegyver is, akár hat R-33-as is elférhetett volna az alsószárnyas gép hasa alatt. Nem volt véletlen a franciák hasonlóan nagy méretű és arányaiban nagy teljesítményűnek szánt Mirage 4000-esénél is ez a dizájn (tudd, hogy értsd), csak ők a Rafale miatt kihátráltak mögüle.
De, hogy egy szemléletesebb példát mondjak, MiG 1.44.
Nagyméretű, nagy teljesítményű PVO gép, ahol a kacsa elrendezéssel biztosították az óriási szárnyfelületet és ezáltal a 31-eshez képest jobban tolerálható alacsonyabb felületi terhelést, ami kellően erős hajtóművekkel és statikailag instabil konstrukció+FbW megoldással máris kezesebbé tette az amúgy szintén hatalmas dögöt.

És ezzel már el is érkeztünk a kínaiak J-20-asához...