Járványok, fertőzések

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

jurgenbauer

Well-Known Member
2015. február 1.
26 007
87 710
113
Akkor most légyszíves olvass vissza és jegyzeteld le, hogy hányszor használtam negatív kontextusban Orbánt!
Nem feltétlenül neked, de ez a vége mindennek. De hagyjuk az egészet, tök értelmetlen két héttel a suli átalakítása után azon elmélkedni, hogy mi lett volna, ha. Amit látok, hogy semmi sem jó úgy, ahogy. De mivel mind az egészségügy, mind az oktatás állja a sarat, minden más lényegtelen. Bundás Andi a kínaiakat szeretné perelni a koronavírus okán civil szervezetek segítségével.

A gyerekeket sajnálom. Sose kívánnám senkinek, hogy elmaradjon ilyen vagy olyan bálja, a ballagása, és úgy fejezze be a sulit. A fiamnak ma esett le, hogy elmarad a két éve előkészítés alatt lévő kirándulásuk idén áprilisban. :(

Mások pl. akik éve áprilisra, májusra terveztek esküvőt, nagy családdal, őket is. Rengeteg olyan apró dolog éri az embereket a vírus okán, hogy egy számítógép beszerzése, vagy bármi, annyira kicsi pont az életemben és szerintem nálatok is az egészség a lényeg, hogy azt most nehézségnek és lehetett volna jobbanisnak fogod fel, de idővel lényegtelenné válik, különösen, ha kijöttök belőle egészségesen, és először indulsz neki majd az országnak, hogy megnézd és felmássz pl. a Füzéri várba, elzarándokolj a Balatonra, vagy megnézd ismét a Szent Márk teret. Lényegtelen dolgok a kis semmiségek, csak egészség legyen! Lányom van, még kicsi, de elképzelem azt a fiatal lányt, aki nagy, egész családot megmozgató esküvőre várt, ezzel a vággyal szeretett volna most összeházasodni, és benne van x maninja, és max. a szűk család előtt mondja ki a boldogító igent. stb.
Az iskolai oktatás, hogy ez most milyen? Lényegtelen, mert így-vagy úgy, működik, miközben Olaszországban ezrek halnak meg naponta ebben a szarban. Ahogy a belinkelt levélben is írta az orvos, hogy:
"míg a németeknél még azokat a haláleseteket látjuk, akik a respirátoron haltak meg, addig Olaszországban zömében azokat, akik hozzá sem jutottak" A spanyoloknál dettó. Túl kell élni, és a legjobban kijönni belőle. Emellett reménykedni, hogy ez így még 1x ebben a formában SEM jön vissza soha.
 

jurgenbauer

Well-Known Member
2015. február 1.
26 007
87 710
113
Facebook csoportban oktatsz? Elég bátor!
GDPR-ral hogy állsz?
És akinek nincs facebook accountja?
És az ismert problémák miatt nem is akar?!?!
Hidd el nekünk sem jelent újdonságot a gyerekkel való együttanulas. Az első gyerek diszlexiás. Szerinted mennyit szenvedtünk vele?
Különben hogyne lehetne egységes rendszer! Nem kell az egésznek egységesnek lennie, elég csak a keretnek? Egy szöveges információs csatorna, egy videókonferenciás felület, és egy fileküldő felület. Semmi több. És CSAK azt használni. Hogy a tanár ezt a rendszert mivel tölti ki az már az ő dolga.
Ki lehetett volna egy standard rendszert választani a már kész rendszerekből! Hogyne. Pár napon belül is!
Ez a kiválasztás viszont így a tantestületek nyakába szakadt. Gyakorlatilag a minisztériumi végeredménnyel.
Az eredmény meg az lett amit leírtál: Facebook, +Skype, +levelező csoportok, +stb-stb.
A gond az, hogy a jelenlegi videokonfos appoknál se a MS se a G szakemberei nem tudtak volna jobbat, csak azt, ami most is van.
Cégesben van pár "jobb", de ugye ...az céges.
Amit írsz, azt tudja a G CLassroom, bár én hányok tőle. De tudja.Aki akarta, használja. Aki nem, az pedig Zoomol meg még f. tudja mit használ. Csomó minden fizetős.
 

phaidros

Well-Known Member
2014. augusztus 9.
11 217
30 266
113
Facebook csoportban oktatsz? Elég bátor!
GDPR-ral hogy állsz?
És akinek nincs facebook accountja?
És az ismert problémák miatt nem is akar?!?!
Hidd el nekünk sem jelent újdonságot a gyerekkel való együttanulas. Az első gyerek diszlexiás. Szerinted mennyit szenvedtünk vele?
Különben hogyne lehetne egységes rendszer! Nem kell az egésznek egységesnek lennie, elég csak a keretnek? Egy szöveges információs csatorna, egy videókonferenciás felület, és egy fileküldő felület. Semmi több. És CSAK azt használni. Hogy a tanár ezt a rendszert mivel tölti ki az már az ő dolga.
Ki lehetett volna egy standard rendszert választani a már kész rendszerekből! Hogyne. Pár napon belül is!
Ez a kiválasztás viszont így a tantestületek nyakába szakadt. Gyakorlatilag a minisztériumi végeredménnyel.
Az eredmény meg az lett amit leírtál: Facebook, +Skype, +levelező csoportok, +stb-stb.

Nagyon bonyolult ez a dolog, fel lett mérve először, hogy van-e mindenkinek, volt; senkinek nem volt semmi akadálya. Nyilván ha valakinek lett volna vele problémája, akkor rugalmasan megoldjuk. (Már persze értelemszerűen a szülőkről van szó, és az osztályfőnökök is fel lettek véve). Mivel nálunk minden tantárgynak meg van adva a maga napja, így heti egyszer kell a feladatot kiadnom, amit a megadott határidőig email-ben küldenek vissza. Nézd meg, hogy a gyerekek mit osztanak meg, miket töltenek fel, szerintem nem pont a tananyag elküldése a leggázabb dolog adatvédelmi szempontból sem.
Te magad írtad, hogy a családoknál sem volt meg az alapfeltétel és kapkodva kellett beszerezni a dolgokat. Akkor ha központosítunk a szülő önmagától -lényegtelenül attól, hogy van e rá anyagi kerete vagy sem- beszerzi (folyamatosan szinten tartja) a megfelelő eszközöket? Mert ugye ez sem egy oldalú.
Ha működik, és személyes tapasztalataim szerint működik, akkor most így, nagy hirtelenjében nem tök mindegy?
 

jurgenbauer

Well-Known Member
2015. február 1.
26 007
87 710
113
"Növekvő dühvel nézem az ellenzéki sajtómunkások végtelenül korlátolt, pitiáner napi igyekezetét, hogy hangulatot keltsenek az operatív törzs kompetenciájának megkérdőjelezésére.
Várom, hogy valaki egészen lassan magyarázza már el nekik, hogy mind a PCR-nak, mint a szerológiai teszteknek teljesen bizonytalan a negatív prediktív értéke, ezért zéró mértékben alkalmasak szűrésre. Konfirmatív céllal használják a PCR-t pontosan arra, amire való. A gyorstesztek csak a szerokonverziót mutatják (már amennyire megbízhatóan), aktív vírusfertőzés időben történő azonosítására nem alkalmasak. Ma is bombázzák Müller Cecíliát, hogy miért nem használunk olyan tesztet, ami már 5 perc alatt kimutatja a vírust?
Egy másik ökör meg képes megkérdezni két hét után, hogy van-e valami (sic!), ami alapján eldöntik, hogy kit kell tesztelni!?
Ezek nem ennyire korlátoltak.
Ha ki tudták deríteni, hogy az Orbán családnak hány tömött foga van, kinek milyen a karórája, simán el tudnának olvasni egy szabadon hozzáférhető terméktájékoztatót bármelyik gyorsteszt gyártójának honlapjáról, aminek a legelején vastag betűvel le van írva, hogy nem a vírust mutatja ki. Akármelyik epidemiológus elmondaná nekik, hogy minden szűrőprogram alapja a teszt valamirevaló negatív prediktív értéke. Ami itt közel nulla, mivel ha negatív, egy fél nap múlva lehet pozitív. Vagy egy hét múlva. Mégis naponta hányszor kellene szerintük letesztelni a tünetmentes lakosságot egy nettó négy-hat órás teszttel?
Azt mondja az Index, Mit csinál jól Németország, hogy ilyen alacsony a halálozás? - A kulcs a sok teszt. Akkor is hazudnak, amikor kérdeznek. Képesek leírni, hogy egy teljességgel gyógyíthatatlan betegség halálozásának kulcsa a konfirmatív diagnózis!? Arról nem beszélve, hogy Németországban a halálozás ugyanúgy exponenciális pályán van. Csakhogy míg a németeknél még azokat a haláleseteket látjuk, akik a respirátoron haltak meg, addig Olaszországban zömében azokat, akik hozzá sem jutottak.
Mondom, nem hiszem, hogy ennyire korlátoltak lennének. Egy hónapjuk lett volna, hogy elolvassák a WHO, ECDC, CDC ajánlásait. Vagy kideríthették volna, milyen célra lesz jó valójában a szerológiai vizsgálat. Akár tájékoztathatták is volna ezekről a lakosságot. Ha érdekelte volna őket.
Nyilvánvalóan politikai megrendelést teljesítenek. Ezt, amit művelnek nap mint nap, szerintem nem szabad elfelejtenünk soha. Soha nem voltak illúzióim, de ez, ami hetek óta folyik, mindennek az alja."
Ez egy orvos elvileg aki írja.
 
  • Tetszik
Reactions: laiki
T

Törölt tag 008

Guest
És akkor még a befektetéseket nem is érintem. HA marad a Manyup abban a formában, ahogy volt, most mi maradna belőle?
Valójában emberfüggő.
Lehetett váltogatni portfoliók között, akárcsak az önkéntesnél.
Ha időben kapcsoltál és átváltottad valami biztonságosra, akkor semmi baj, kivéve ha túl sokan maradtak ilyen részvénytúlsúlyosba és bedől az egész biztosító. Akkor bukod a nyugdíjad. Az akkori kormány azt mondta max 1-2%-nyi ember biztosítója mehet tönkre, szóval csak kis részt érint. Persze akkoriban világválsággal nem számoltak, meg hát piac van innentől mit érdekelte őket, hogy hány százaléknak nem lesz nyugdíja.
A profit garantált, a jutalék és "pizzapénz" kifizetve a kockázat meg a lakosságé.
 

Inno

Well-Known Member
2018. február 27.
189
727
93
Szerinted nem volt válságtalálkozó? A mi igazgatónk csütörtök péntek hol volt 12-13án? mert volt.
És mi változott volna a két hét alatt? SEMMI.
Miért kellett volna leülnie bárkinek is kiválasztania bármit is, különösen ezzel a kettővel? Fingfűrészelés két hétig?
Minek adtak volna 1-2 hetet, ha egyes helyeken MÁSNAP megvoltak a feltételei a tevékenységnek? Hogy legyen plusz két hét szünet a baromságokra, miközben az informatikus megcsinálta volna azt, amit? Amikor itthon volt a válság, 101 új miniszterelnök nevét dobták be az új választások kiírása helyett. 1001 új bizottságot, fórumot hoztak létre, miközben eltelt még több idő. A válságkezelés meg közismert lett. IMF. Remek. Akkor három hónap alatt szart se tudtak kifosni. Most vészhelyzetben meg kérsz a kreténeknek és egyéb szakmainak álcázott politikai baromságnak további két hetet?
Ahol kretének voltak, ahol lusták a tanerők, a két hét semmit se változtatott volna a dolgokon. Ahol saját magukat fényezték, ott elqurták, ahol nem, ott nem. Ennyi történt.
Tablet, mobil mindenkinek van. Valakinek több is. Míg a debil vezetésű, modern kéttannyelvű (lányomék) fel-alá rohangáltak, addig a fiamék (90+ éves, nem túl modern) összefogással és a KLIK segítségével megoldották. A lányomék is kész lettek egy hét alatt, csak olyan, amilyen, ált. semmilyen. De ez saját vélemény.

De tudom, a vége: Orbán a hibás, mert nem úgy csinálta, ahogy, de ha úgy csinálta volna, azért lenne rossz..

Ami egy hét alatt működhet, arra válsághelyzetben luxus a két hét.

A végzősöket, alsóból felsőbe menőket sajnálom. Nem értek egyet veled, hogy erre két hét átállás kellett volna, és még így is volt olyan suli, ahol kértek és KAPTAK időt az átállásra.
Tökéletesen egyetértek. Nálunk is volt egy kis átmenet a két gyereknél. Az alsósnál pár nap, a felsősnél majd egy hét kellett, mire minden működött. Mivel nem volt egységes rendszer, így mindenki alkalmazkodott
Facebook csoportban oktatsz? Elég bátor!
GDPR-ral hogy állsz?
És akinek nincs facebook accountja?
És az ismert problémák miatt nem is akar?!?!
Hidd el nekünk sem jelent újdonságot a gyerekkel való együttanulas. Az első gyerek diszlexiás. Szerinted mennyit szenvedtünk vele?
Különben hogyne lehetne egységes rendszer! Nem kell az egésznek egységesnek lennie, elég csak a keretnek? Egy szöveges információs csatorna, egy videókonferenciás felület, és egy fileküldő felület. Semmi több. És CSAK azt használni. Hogy a tanár ezt a rendszert mivel tölti ki az már az ő dolga.
Ki lehetett volna egy standard rendszert választani a már kész rendszerekből! Hogyne. Pár napon belül is!
Ez a kiválasztás viszont így a tantestületek nyakába szakadt. Gyakorlatilag a minisztériumi végeredménnyel.
Az eredmény meg az lett amit leírtál: Facebook, +Skype, +levelező csoportok, +stb-stb.
Bocs, de nem értem a felháborodás valós alapját. Tanulni így is úgy is kell a gyerekekkel (tudom, hogy nem könnyű, nálunk is van kettő). Ha egységes rendszer lenne akkor is ugyan úgy felmerült volna ezer-milliárd probléma az eszközhiánytól a kompetencia hiányig, stb.... Működik a rendszer (nálunk simán, akivel eddig beszéltem ott is mindenhol működik). A tanároknak ez hol lenne probléma, ha egységes rendszert kaptak volna, ugyan úgy sokan azt utálnák, mert 1-2-3-.... Így legalább ahhoz az eszközhöz nyúlhat ami számára kézenfekvőbb (már is megvan az óhajtott tanítási szabadságuk). Képzeld el, hogy a gyerekek két hétig hesszelnek otthon, majd egy teljesen új rendszerben (amiben sokkal nehezebben lehet őket rávenni a tényleges koncentrációra és odafigyelésre, mert nincs meg azért a folyamatos kontroll) kell visszalendülniük a mindennapi tanulásba. Ezzel a gyors felállással legalább megmaradt a folyamatosság + jogilag sem lett megkeverve a történet a kényszer-leállásokkal és átszervezésekkel. Arról nem is beszélve, hogy milyen minőségű egységes rendszert lehet felépíteni 2 hét alatt ami persze mindenkinek megfelelő? Szerintem ez inkább a te részedről a fölösleges fingreszelés.
 

pöcshuszár

Well-Known Member
2019. március 21.
23 832
47 148
113
@
A gond az, hogy a jelenlegi videokonfos appoknál se a MS se a G szakemberei nem tudtak volna jobbat, csak azt, ami most is van.
Cégesben van pár "jobb", de ugye ...az céges.
Amit írsz, azt tudja a G CLassroom, bár én hányok tőle. De tudja.Aki akarta, használja. Aki nem, az pedig Zoomol meg még f. tudja mit használ. Csomó minden fizetős.

Pont erről beszélek.
Nem kellett volna jobb egyszerűen ki kellett volna egy alap rendszert jelölni, ami a legtöbb platformon elmegy. Semmi több. Sorvezető. Ehhez egy szájbarágós oktató anyagot legyártani a tanárok, és a diákok számára külön-külön.
Ezeket az EMMI honlapjára feltölteni. Slussz. Ez lazán belefért volna próbahét időtartamába. De inkább 3-4 nap. Annál is inkább, mert ezekről a rendszerekről már léteznek oktató anyagok.

Tényleg utoljára kérdezem meg, mert erre még nem válaszoltál:
Mire volt jó ez az irdatlan sietség? Mit okozott volna, ha akár 2 héttel később ér véget a tanév?
A védekezésben sem a diákok, sem a tanárok nem vesznek részt. Termelés szempontjából is inaktív csoportokról beszélünk. A vészhelyzet elrendelése szempontjából csak annyi lényeges, hogy a diákok otthon maradjanak. Az oktatás megszervezése viszont onnantól már igenis az EMMI feladata, hogy nem fújták le a teljes tanévet.
 
  • Tetszik
Reactions: jurgenbauer

tonyo

Well-Known Member
2017. június 23.
5 427
7 987
113
Ausztria elutasítja azt a javaslatot, hogy a koronavírus-járvány által okozott károkat enyhítő intézkedéseket kötvénykibocsátással finanszírozzák, mivel véleménye szerint az csak egy újabb szuverén adósságválsághoz vezetne, ráadásul az Európai Stabilitási Mechanizmus elég forrással rendelkezik.
Várható volt hogy elutasítják egyes mindenhatónak képzelt tagállamok. Sajnos az olasz államcsőd vagy beszakadás már garantált lesz. Kérdés hogy milyen mértékben. Év végére és jövőre az eu gazdasága is megroggyan. Várhatóan teljes széllességben. A mostani jóslatok az olasz,spanyol,holland,belga ...... államokra 8-12% os gdp visszaesést jósolnak erre az évre. A valóságban főként a legsúlyosabban súlytotta eus országokban elérheti a 15-20% ot is. Ha nem lesz újbóli keleti kereskedelmi nyitás és a szankciók azonnali eltörlése akkor a gazdasági csődök elkerülhetetlenek lesznek. Máskülönben kivérzett országok és kiábrándult emberek (cégek) viadala lesz Brüszelben. Ha továbbra is értelmetlenül fogják égetni a bürökraták a milliárdokat akkor meg .......................
 

jurgenbauer

Well-Known Member
2015. február 1.
26 007
87 710
113
@


Pont erről beszélek.
Nem kellett volna jobb egyszerűen ki kellett volna egy alap rendszert jelölni, ami a legtöbb platformon elmegy. Semmi több. Sorvezető. Ehhez egy szájbarágós oktató anyagot legyártani a tanárok, és a diákok számára külön-külön.
Ezeket az EMMI honlapjára feltölteni. Slussz. Ez lazán belefért volna próbahét időtartamába. De inkább 3-4 nap. Annál is inkább, mert ezekről a rendszerekről már léteznek oktató anyagok.

Tényleg utoljára kérdezem meg, mert erre még nem válaszoltál:
Mire volt jó ez az irdatlan sietség? Mit okozott volna, ha akár 2 héttel később ér véget a tanév?
A védekezésben sem a diákok, sem a tanárok nem vesznek részt. Termelés szempontjából is inaktív csoportokról beszélünk. A vészhelyzet elrendelése szempontjából csak annyi lényeges, hogy a diákok otthon maradjanak. Az oktatás megszervezése viszont onnantól már igenis az EMMI feladata, hogy nem fújták le a teljes tanévet.
A Classroom szerintem! szar. A nejem szerint jó. A fiam igazgatója szerint szar. A lányomét 16 óta a krétában láttam csak, de totál jónak ő se ítélné, de az infotanár javaslatára ő ezt választotta.
Classroom kapcsán youtube szájbarágás van. Oktató, diák szemszögből. Minden mást lásd egyel fentebb!
 

jurgenbauer

Well-Known Member
2015. február 1.
26 007
87 710
113
Ez a baja a nejemnek is most az oktatással:
„Hiányoznak a tanulóknak az emberi kapcsolatok”
https://888.hu/csak-neked-csak-most/hianyoznak-a-tanuloknak-az-emberi-kapcsolatok-4238742/

De pár részlet egy BAZ megyei általános iskola vezetőségével készített interjúból:
"888: Sok problémát okozott a hirtelen átállás?

P: A környező országokat és az itthoni eseményeket figyelve mi már a bejelentés előtt elkezdtünk készülni egy ilyen esetleges szituációra. Az osztályfőnökök kialakítottak levelezési csoportokat az osztályok számára és meggyőződtek arról, hogy minden tanítványunk rendelkezik otthonában megfelelő eszközzel és internet hozzáféréssel. Mi szerencsésnek mondhatjuk magunkat, mert ez egyetlen gyereknél sem jelentett problémát. Az intézkedés bejelentése után az iskolában egy rövid értekezleten egységesítették az alsós és felsős kollégák, hogy milyen menetrend szerint küldik majd a tananyagot a gyerekeknek. A tantestület tagjainak sem szükséges bejárni az iskola épületébe, mindenki meg tudja oldani otthonról a digitális oktatást.

888: Tehát a technikai feltételek adottak mind a diákok, mind a pedagógusok körében. Akkor milyen nehézségek adódtak ez alatt a rövid idő alatt?

P: Mivel a rendszer kialakítás alatt áll, nincs még jól bevált módszer. Így mi is többféleképpen próbálkozunk kivitelezni a munkafolyamatokat, hiszen az Oktatási Hivataltól folyamatosan érkeznek a javaslatok ezek megkönnyítésére. Például megpróbálkoztunk a Google Classroom szoftver használatával, azonban a szülői visszajelzések szerint célravezetőbbnek bizonyult hogy emailben vagy a Kréta rendszerben küldjük ki a feladatokat a gyerekek számára.

Emellett nehézséget jelent például, ha egy családban több gyermek van és a szülők számára nem megoldható az otthoni munkavégzés, így a késő délutáni órákban a hazaérkezésük utánra marad a gyerekek munkájának megbeszélése, segítése, ellenőrzése az egyéb otthoni teendők mellett."
 

jurgenbauer

Well-Known Member
2015. február 1.
26 007
87 710
113
@
Tényleg utoljára kérdezem meg, mert erre még nem válaszoltál:
Mire volt jó ez az irdatlan sietség? Mit okozott volna, ha akár 2 héttel később ér véget a tanév?
A védekezésben sem a diákok, sem a tanárok nem vesznek részt. Termelés szempontjából is inaktív csoportokról beszélünk. A vészhelyzet elrendelése szempontjából csak annyi lényeges, hogy a diákok otthon maradjanak. Az oktatás megszervezése viszont onnantól már igenis az EMMI feladata, hogy nem fújták le a teljes tanévet.
Akkor zsidó leszek. Mivel tartanánk előrébb? (Pár infót lásd egyel fentebb!)
 

blogen

Well-Known Member
2010. április 20.
16 584
28 230
113
Ausztria elutasítja azt a javaslatot, hogy a koronavírus-járvány által okozott károkat enyhítő intézkedéseket kötvénykibocsátással finanszírozzák, mivel véleménye szerint az csak egy újabb szuverén adósságválsághoz vezetne, ráadásul az Európai Stabilitási Mechanizmus elég forrással rendelkezik.
Várható volt hogy elutasítják egyes mindenhatónak képzelt tagállamok. Sajnos az olasz államcsőd vagy beszakadás már garantált lesz. Kérdés hogy milyen mértékben. Év végére és jövőre az eu gazdasága is megroggyan. Várhatóan teljes széllességben. A mostani jóslatok az olasz,spanyol,holland,belga ...... államokra 8-12% os gdp visszaesést jósolnak erre az évre. A valóságban főként a legsúlyosabban súlytotta eus országokban elérheti a 15-20% ot is. Ha nem lesz újbóli keleti kereskedelmi nyitás és a szankciók azonnali eltörlése akkor a gazdasági csődök elkerülhetetlenek lesznek. Máskülönben kivérzett országok és kiábrándult emberek (cégek) viadala lesz Brüszelben. Ha továbbra is értelmetlenül fogják égetni a bürökraták a milliárdokat akkor meg .......................
Nagyon helyes, hogy elutasítják, nehogymár az olasz felelőtlenség lényegében magyar államadósságot eredményezzen! Az ESM és az IMF való arra, hogy hitelezze az olaszokat, az adósságokat pedig vissza kell fizetni, olyan nincs, hogy elengedés! Ha bárkinek is elengedik, akkor nekünk se szabad egyetlen fillért se visszafizetnünk! Olaszországban népszuverenitás van, akárcsak nálunk, tanulják meg az olasz szavazók az államcsődön és nyomorúságon, hogy soha többé ne szavazzanak a gazdaságot bedöntő balliberális pártokra!
 
  • Tetszik
Reactions: Lelkeslaikus

pöcshuszár

Well-Known Member
2019. március 21.
23 832
47 148
113
A Classroom szerintem! szar. A nejem szerint jó. A fiam igazgatója szerint szar. A lányomét 16 óta a krétában láttam csak, de totál jónak ő se ítélné, de az infotanár javaslatára ő ezt választotta.
Classroom kacspán youtube szájbarágás van. Oktató, diák szemszögből. Minden mást lásd egyel fentebb!
A KRÉTA sem álmaink rendszere, de mégis használják. Van aki szereti is! Keretrendszer. A lényeg, hogy működik. Utólag lett is rá fejlesztve különböző kliens, ami jobb, mint az eredeti. De egy böngészőből, gyakorlatilag mindenki által használható rendszer, ami akkor is működő alternatívát ad, ha nincs más ötlet. Márpedig a levelező csoport meg a facebook csoport leginkább a "nincs más ötlet" kategória.
Nekünk pl. a tanítónő először a privát emailjére kérte a feladat megoldásokat, aztán rájött, hogy a napi többszáz e-mail nem annyira kezelhető a privát levelezései között. Aztán meg elfelejtett felvenni a masik rendszerben a levelező csoportba, így az aznapi matekot este 6-kor kaptuk meg, még aznapi visszaküldéssel. Nagyon boldog volt mindenki! :rolleyes:
 

aquarell

Well-Known Member
2015. január 20.
15 897
56 757
113
Nagyon helyes, hogy elutasítják, nehogymár az olasz felelőtlenség lényegében magyar államadósságot eredményezzen! Az ESM és az IMF való arra, hogy hitelezze az olaszokat, az adósságokat pedig vissza kell fizetni, olyan nincs, hogy elengedés! Ha bárkinek is elengedik, akkor nekünk se szabad egyetlen fillért se visszafizetnünk! Olaszországban népszuverenitás van, akárcsak nálunk, tanulják meg az olasz szavazók az államcsődön és nyomorúságon, hogy soha többé ne szavazzanak a gazdaságot bedöntő balliberális pártokra!

Ebben igazad van.Azonban az ESM kondiciói a gazdaság teljes megölèséhez vezet. Aki nem tanul a görög pèldâból, az majd tanul az olasz polgârhâborúból.
 

aquarell

Well-Known Member
2015. január 20.
15 897
56 757
113
A KRÉTA sem álmaink rendszere, de mégis használják. Van aki szereti is! Keretrendszer. A lényeg, hogy működik. Utólag lett is rá fejlesztve különböző kliens, ami jobb, mint az eredeti. De egy böngészőből, gyakorlatilag mindenki által használható rendszer, ami akkor is működő alternatívát ad, ha nincs más ötlet. Márpedig a levelező csoport meg a facebook csoport leginkább a "nincs más ötlet" kategória.
Nekünk pl. a tanítónő először a privát emailjére kérte a feladat megoldásokat, aztán rájött, hogy a napi többszáz e-mail nem annyira kezelhető a privát levelezései között. Aztán meg elfelejtett felvenni a masik rendszerben a levelező csoportba, így az aznapi matekot este 6-kor kaptuk meg, még aznapi visszaküldéssel. Nagyon boldog volt mindenki! :rolleyes:

Nagyobb baj ne legyen!