Botsvana is Jas- 39C/D Gripent vásárolna.
![]()
http://www.affarsvarlden.se/hem/nyheter/article3973548.ece
)Vagy a Gripenek a fejünkre estek.Busman-Gripen ?
Új film: Az istenek a Gripenekre lestek)
http://www.jetfly.hu/katonai-tipusok/botswana-gripeneket-vasarol
http://defence-blog.com/news/botswana-to-buy-16-saab-jas-39cd-gripen-multirole-fighters.html

"Az NG méretnövelése explicit beismerése annak szerint, hogy ezt csúnyán benézték és a Gripen túl kicsi"
amióta világ a világ, a platform fejlesztési projektek 99.9%-a a nagyobb, nehezebb, bonyolultabb, drágább irányba ment el, és nem a kisebb, egyszerűbb, olcsóbb irányba. Állami beszerzések esetén 99.9999%.
Ha van egy kis eszük, akkor Dél-Afrikából vehetnének át gépeket, ott alig használják, konzerválták amúgy is őket
<blockquote rel="amanitin">"Az NG méretnövelése explicit beismerése annak szerint, hogy ezt csúnyán benézték és a Gripen túl kicsi"
amióta világ a világ, a platform fejlesztési projektek 99.9%-a a nagyobb, nehezebb, bonyolultabb, drágább irányba ment el, és nem a kisebb, egyszerűbb, olcsóbb irányba. Állami beszerzések esetén 99.9999%.
Sokkal messzebb, inkább mint a Super Hornet 2005 után a C/D Hornettől.A gripen NG kb olyan messze van az alap modeltől mint az F-15E az A/C variánsoktol.
És mint említettem már eredetileg a griff csak egy légvédelmi vadász volt, minimális csapásmérő képességgel, de mivel árban versenyképes volt a piacon, plusz azért a saab is örül a bevételnek így került eladásra. A svédeknek nem kellene az E variáns, a C tökéletes az igényeiknek. Ez csak az exportról szól, meg a gyártósor fentartásáról.
A svédeknek nem kellene az E variáns, a C tökéletes az igényeiknek. Ez csak az exportról szól, meg a gyártósor fentartásáról.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..